AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.401
Cools kun je hier nog op reageren ;-)

Het plan is zoals jij al zei: 50 test p en 50 nnp eod met 2x500 hcg dus dan moet er of 3 weken 200 primo bij of 4 weken 50 mast eod toch? Gezien jouw opmerkingen moet ik de tabletjes misschien maar laten zitten haha. En hoeveel sneller is het herstel volgens jou met hcg erbij in deze 4 weken kuur?

Klopt ;)

Of hcg een meerwaarde heeft op herstel bij een 4 weken kuur is een goede vraag. Dat is persoonsafhankelijk weer. Bij sommigen zal dit geen verschil geven en bij andere is het een goede toevoeging.

• #4.402
Hoi cools.

Blast en cruise sinds begin dit jaar en zet 2x 750 hcg erbij. Ballen krimpen alsnog. Hcg moet legit zijn. Wat kan het zijn?
met bac water blijft het toch weken goed in de koelkast?

Dat heeft ook deels te maken met je sertoli cellen, waar receptoren voor je fsh zit. Dit heeft ook effect op het volume. Je kan eens proberen 1000iu en kijken of dit verder effect heeft. Indien niet gaat hoger doseren weinig nut hebben en ligt het waarschijnlijk aan je fsh.

In de koelkast blijft het langdurig goed, 6 weken met gemak.

• #4.403
Maar zie jij 250 test en 20 anavar dan echt als onveilig?

De iets grotere winst van test/anavar ten opzichte van test/primo laat mij al snel voor de 1e optie kiezen.. en de hardere look vind ik een must om te cutten

Nee, maar in verhouding tot alleen injects is het minder veilig omdat anavar een oral blijft.

De gemiddelde winst bij primo-test is gebaseerd op mijn oude aanraden 200 primo - 250 test. En nu dus 250mg primo, vraag is of dit iets meer winst geeft. Daar heb ik nog geen cijfers van en daarom heb ik nog 3kg gemiddeld staan.

3Kg winst, dat heb ik ieder goed weekend :P

Nee, maar in verhouding tot alleen injects is het minder veilig omdat anavar een oral blijft.

De gemiddelde winst bij primo-test is gebaseerd op mijn oude aanraden 200 primo - 250 test. En nu dus 250mg primo, vraag is of dit iets meer winst geeft. Daar heb ik nog geen cijfers van en daarom heb ik nog 3kg gemiddeld staan.

Ik zal als de nakuur afgelopen is mijn gewicht nog eens aan je doorgeven, heb je wat nieuwe resultaten van de 250 test/primo combi

Morgen beginnen met 50 clomid :)

Cools wat vind je van Boldenone?

• #4.407
3Kg winst, dat heb ik ieder goed weekend :P

Kan ook meer of minder zijn. Hangt van je genetica, training en voeding af. Maar dus 3kg gemiddeld alle factoren in rekening houdende. Zoals je kan zien bij het laatste resultaat kan het ook meer zijn.

Ter aanvulling, die 3kg is wat je overhoud na je (na)kuur en pure spiermassa. Gemiddelde totale winst tijdens de kuur is 5kg.

Laatst bewerkt:
Een 500mg test-e (icm 500iu hcg 2x week) 10weken. Hoeveel primo zou je erbij nemen gedurende de 10weken voor de A:E balans optimaal te houden?

• #4.410
Een 500mg test-e (icm 500iu hcg 2x week) 10weken. Hoeveel primo zou je erbij nemen gedurende de 10weken voor de A:E balans optimaal te houden?

Sowieso kan je best 350-400mg test zetten gezien je eigen aanmaak ook telt door hcg. Anders wordt he moeilijk te compenseren met primo.

Als je dit doet zou ik zeggen 300mg primo erbij. Voor masteron is 200mg voldoende.

Als je het over Test, Primo en Mast hebt zou je kunnen zeggen dat 400 Test\300 Primo en 450 Test\200 Mast gelijkend anabool en juist A\E aan elkaar is, klopt dat?

Hey Cools, korte vraag die waarschijnlijk al gesteld is in dit epic grote topic maar ik kon zo snel niets terug vinden. Ik ben m'n volgende kuur aan het plannen en het word een clean bulk waarbij ik test prop en tren ace wil gebruiken. Is 8 weken een goede kuurtijd? En eventueel nog iets toevoegen? Alvast bedankt!

8 weken korte esters is zat bro:)
Persoonlijk vind ik mast lekker bij test en tren. Houdt mn piemeltje scherp :$

Maar ben geen cools uiteraard!

8 weken korte esters is zat bro:)
Persoonlijk vind ik mast lekker bij test en tren. Houdt mn piemeltje scherp :$

Maar ben geen cools uiteraard!
Thanks bro! Ja mast zat ik ook al over te twijfelen.. Miss dat ik nog wat mast e toevoeg.

• #4.415
  • #4.416
Hey Cools, korte vraag die waarschijnlijk al gesteld is in dit epic grote topic maar ik kon zo snel niets terug vinden. Ik ben m'n volgende kuur aan het plannen en het word een clean bulk waarbij ik test prop en tren ace wil gebruiken. Is 8 weken een goede kuurtijd? En eventueel nog iets toevoegen? Alvast bedankt!

6 weken max. Ik zou tren wegvoegen :p

• #4.417
Cools is absoluut geen fan van tren.
Tren toevoegen is geen veilige kuur meer. Vandaar wegvoegen:p

Terug
Naar boven