MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.541
Meer test = meer winst lijkt me toch? Zie gasten ook in real life die 500 test voor 12 weken hebben gedaan, 12kg zijn gegaind en er nu nog 8 van overhouden (nu een half jaar later). Dat is ook het dubbele van de 4kg maximale winst waar jij het nu over hebt

Die vlieger gaat spijtig genoeg niet op. Er zit een grens aan de winst die je kan verkrijgen door aas gebruik per kuur en in totaal.

Die gasten die 12kg gainen en 8kg overhouden rekenen vet er niet bij. Alsook is dit meestal een eerste kuur waarbij je iets meer winst maakt, dat is ook zo voor mijn kuren. Daar hou ik ook geen rekening mee.

• #4.542
Die vlieger gaat spijtig genoeg niet op. Er zit een grens aan de winst die je kan verkrijgen door aas gebruik per kuur en in totaal.

Die gasten die 12kg gainen en 8kg overhouden rekenen vet er niet bij. Alsook is dit meestal een eerste kuur waarbij je iets meer winst maakt, dat is ook zo voor mijn kuren. Daar hou ik ook geen rekening mee.
Hmm tja.. ik snap hem

Maar sta je achter 375 test en 20 anavar? Nakuur etc kan hetzelfde blijven? Kuur wordt ook 6 weken. Ben heel benieuwd.

• #4.544
Hmm tja.. ik snap hem

Maar sta je achter 375 test en 20 anavar? Nakuur etc kan hetzelfde blijven? Kuur wordt ook 6 weken. Ben heel benieuwd.

Je kan eens proberen ;) Ik raad het niet aan. Nakuur 10 dagen en indien ballen sterk krimpen tijdens kuur 14 dagen.

• #4.549
Nog een AI bij de hand houden mocht gyno voorkomen? (totaal geen last van trouwens bij 1e kuur)

Mast of primo bij de hand houden ;) Kan je erbij zetten of icm test verlagen.

Als je een AI gaat gebruiken heeft het weinig meerwaarde test te verhogen. Een deel van de anabole werking komt van oestrogeen. En de winst die je dan extra hebt is niet in verhouding met de dosis.

Je kiest mast of primo boven b.v. aromasin? Zal het net zo effectief zijn als je gyno hebt tijdens een kuur?

• #4.551
Je kiest mast of primo boven b.v. aromasin? Zal het net zo effectief zijn als je gyno hebt tijdens een kuur?

Zeker. Wat je met aromasin doet is je oestrogeen lager brengen waardoor je androgeen hoger is in verhouding. Op deze manier voorkom of verminder je gyno.

Dus door een niet aromatiserend androgeen toe te voegen of icm testosteron te verlagen waardoor je minder omzetting naar oestrogeen krijgt doe je hetzelfde. Maar dan op een veiligere en meer anabole manier ;)

Zeker. Wat je met aromasin doet is je oestrogeen lager brengen waardoor je androgeen hoger is in verhouding. Op deze manier voorkom of verminder je gyno.

Dus door een niet aromatiserend androgeen toe te voegen of icm testosteron te verlagen waardoor je minder omzetting naar oestrogeen krijgt doe je hetzelfde. Maar dan op een veiligere en meer anabole manier ;)

Heel erg handig! Wat raad je aan bij 375 test/200 deca + hCG? Indien gyno de test naar 250 en 200 mast toevoegen?

Hoe doe je het trouwens als je het b.v. net na je kuur krijgt? Mast/primo lijkt me dan niet meer zo handig.

Laatst bewerkt:
Ik heb totaal geen ervaring met anabolen maar ik zit te denken aan nebido. Puur als aanvulling. Ik ben nu 41 jaar en merk toch wel dat je minder snel herstelt en meer moeite moet doen om op hetzelfde niveau te blijven. Libido neemt ook af. Moet je dan ook nakuren als je het alleen als aanvulling gebruikt tot een normaal niveau van iemand rond de 18 jaar? Of lukt dat niet met injecties?

Dat lukt ja. Maar tis dan wel de bedoelinf dat je dat voor altijd blijft zetten. Dus nakuren is niet van toepassing.

Dat lukt ja. Maar tis dan wel de bedoelinf dat je dat voor altijd blijft zetten. Dus nakuren is niet van toepassing.

Onderdruk je dan niet je eigen productie? Zomers is alles van nature veel hoger merk ik. Om dan je hele leven lang afhankelijk te zijn lijkt me ook niets.

Onderdruk je dan niet je eigen productie? Zomers is alles van nature veel hoger merk ik. Om dan je hele leven lang afhankelijk te zijn lijkt me ook niets.

Jazeker. Eigen productie ligt stil. Af en toe wat testo injecteren gaat t niet beter maken voor jou. Tenzij je t levenslang toedient.

Mast of primo bij de hand houden ;) Kan je erbij zetten of icm test verlagen.

Als je een AI gaat gebruiken heeft het weinig meerwaarde test te verhogen. Een deel van de anabole werking komt van oestrogeen. En de winst die je dan extra hebt is niet in verhouding met de dosis.
Was mij altijd verteld dat ook al voeg je een niet aromatiserend middel toe naast een wel aromatiserend middel, gaat dit niet de aromatiserende werking tegen van bijv een testosteron, dit klopt dus niet? Het klonk erg logisch. Enige oplossing was hierom dus ook een AI.

Kan ik hem dan niet gewoon standaard zo maken?:

Test 375, mast (200mg?), 20 anavar?

Was mij altijd verteld dat ook al voeg je een niet aromatiserend middel toe naast een wel aromatiserend middel, gaat dit niet de aromatiserende werking tegen van bijv een testosteron, dit klopt dus niet? Het klonk erg logisch. Enige oplossing was hierom dus ook een AI.

Kan ik hem dan niet gewoon standaard zo maken?:

Test 375, mast (200mg?), 20 anavar?

voorkeur van Cools voor een lane kuur en dus een lange ester zal Primo zijn. bij 250 test 250 primo, wat hij adviseert in geval van een hoger test durf ik even niet te zeggen. in geval van een korte kuur en dus korte esters gaat zijn voorkeur nog steeds uit naar primo (slechts 3 weken ipv 4) maar kan mast ook. maar jij wilt eigenlijk minder mast nemen en daarvoor in de plaats dus anavar? ik ben dan ook benieuwd naar het advies van cools (en eigenlijk ook hoe hij dat berekend ;-))

Terug
Naar boven