MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.501
Cools stel ik wil voorlopig op 1000mg test e bulken.

Grote kans op libido problemen? Geen sexdrive/slappe boners?
Of is de kans groter op een erg sterke sexdrive?

Wil eigenlijk geen mast toevoegen.
Raad je aromasin preventief aan? Vocht etc boeit me niet. Alleen libido.

Als je aromasin preventief toevoegt verminder je de anabole werking deels. Dan kan je evengoed 750 test e - 400 primo doen. Iets duurder, maar wel effectiever en gezonder. Kan je even goed op bulken.

• #4.502
een beetje tren en een beetje deca en wat test en mast .. als pwo eca zo nu en dan en nog t3 denk dat ik daar gewoon hevig op reageer

Eca is niet aan te raden voor je hart bij het gebruik van aas. Je wil geen stimulerende middelen gebruiken omdat er al een sterke belasting op het hart plaatsvind door aas, zeker tren en dan deca op de bloedvaten nog eens.

En sowieso altijd wat cardio, goed voor je hart tijdens aas.

• #4.503
Test E 500mg
Whey
Preworkout met de casual stuff in.

Zit nu in week 11 van mijn 12 weken kuur, maar ik zou graag na de kuur proberen af te raken van mijn pubergyno mbv tamoxifen.

Test e only helpt daar natuurlijk niet aan mee. Tamoxifen hoger doseren gaat geen nut hebben, als 20mg niet werkt hoger ook niet.

Beste is om een volgende kuur samen te stellen met laag test 125mg en hoog niet aromatiserende aas zoals primo. je gyno zal snel weg zijn op een veilige manier.

• #4.504
Allright, dan weet ik genoeg.

Nog 1 vraagje, zie in je kuur opzetjes 250 test - 250 primo, en 250 test - 200 primo voorbij komen.

Heeft 1 van de 2 nog voorkeur ten opzichte van de ander? Of welke zou jij aanhouden?

200 primo was oude aanraden, maar nu is het dan 250mg ;) Dus 250-250

Test e only helpt daar natuurlijk niet aan mee. Tamoxifen hoger doseren gaat geen nut hebben, als 20mg niet werkt hoger ook niet.

Beste is om een volgende kuur samen te stellen met laag test 125mg en hoog niet aromatiserende aas zoals primo. je gyno zal snel weg zijn op een veilige manier.
Is dat (wat weg kan trekken) wel echt gyno dan en niet gewoon vocht en vet?

Laatst bewerkt:
Jaa beetje acne vind ik geen probleem, zolang ik het maar een beetje onder controle heb. Zit nou alleen niet echt te wachten op een panter huidje :D.

Hoe is de test primo jou bevallen? En hoeveel weken heb je die gezet?

Bij mij was het test - primo voor een cut van 10 welen geloof ik. Heeft voor massabehoud gezorgd tijdens de cut. Dus deed zijn werk.

Heb nooit gebulkt op test - primo maar wil dat wel een keer proberen de volgende keer.

Als je acne gevoelig bent, blijf aub weg van tren. Ik had op mijn borst (is nu weg), beetje wangen (is nu weg) en nu nog steeds op mijn rug en schouders.

Kan ik die gyno niet wegkrijgen tussen kuren door? Ik ga niet 10 jaar aan een stuk mijn geld erdoor blazen voor primo gains, dat snap je vast wel.
Als ik hem nu kan minimaliseren, kan ik heb volgende kuren klein houden met nolva en mast etc.

• #4.508
Kan ik die gyno niet wegkrijgen tussen kuren door? Ik ga niet 10 jaar aan een stuk mijn geld erdoor blazen voor primo gains, dat snap je vast wel.
Als ik hem nu kan minimaliseren, kan ik heb volgende kuren klein houden met nolva en mast etc.

Nolva 10 a 20mg/dag of aromasin 5 a 10mg/dag. Maar dat is al wat je in een nakuur doet, dus bij je volgende kuur heb je het weer.

En nolva tijdens kuur is ongezond en beperkt een deel van je winst. Er zijn mogelijke toxiciteitsproblemen met nolva en constant je oestrogeen blokkeren is slecht voor gewrichten, ogen en vrijwel alle cellen in je lichaam.

Dus je kuur hierop afstellen.

Als je aromasin preventief toevoegt verminder je de anabole werking deels. Dan kan je evengoed 750 test e - 400 primo doen. Iets duurder, maar wel effectiever en gezonder. Kan je even goed op bulken.

Duidelijk ja, maar wil eigenlijk voorlopig 1g test only. Is het waarschijnlijk dat ik libidiproblemen ga ondervinden zonder mast/primo/provi/ai ?

Nolva 10 a 20mg/dag of aromasin 5 a 10mg/dag. Maar dat is al wat je in een nakuur doet, dus bij je volgende kuur heb je het weer.

En nolva tijdens kuur is ongezond en beperkt een deel van je winst. Er zijn mogelijke toxiciteitsproblemen met nolva en constant je oestrogeen blokkeren is slecht voor gewrichten, ogen en vrijwel alle cellen in je lichaam.

Dus je kuur hierop afstellen.

Aromasin in de nakuur kan toch eigenlijk niet Cools? Omdat het deels onderdrukt?

Eca is niet aan te raden voor je hart bij het gebruik van aas. Je wil geen stimulerende middelen gebruiken omdat er al een sterke belasting op het hart plaatsvind door aas, zeker tren en dan deca op de bloedvaten nog eens.

En sowieso altijd wat cardio, goed voor je hart tijdens aas.
2x per week een kwartiertje rustig aan cardio of hiit?
me vorige blast was me conditie wel beter maar toen deed ik ook cardio en rookte ik ook nog nu hijg ik juist als een paard aan de zware van nelle :o

Duidelijk ja, maar wil eigenlijk voorlopig 1g test only. Is het waarschijnlijk dat ik libidiproblemen ga ondervinden zonder mast/primo/provi/ai ?

Verlaagd libido waarschijnlijk wel, hoe zich dat zal uiten is lastiger te zeggen. Op basis van mijn ervaring denk ik: een vermindering, maar het is niet weg. Oftewel als ie even over ze koppie wordt geaaid doet ie het gewoon. Slappe boner kan, hoeft niet.

Als ik Stunna zou heten zou ik er 500mg mast naast zetten.

Verlaagd libido waarschijnlijk wel, hoe zich dat zal uiten is lastiger te zeggen. Op basis van mijn ervaring denk ik: een vermindering, maar het is niet weg. Oftewel als ie even over ze koppie wordt geaaid doet ie het gewoon. Slappe boner kan, hoeft niet.

Als ik Stunna zou heten zou ik er 500mg mast naast zetten.

Wil wat rust van verdere gear. Denk dat ik maar op 750 testo ga dan. Zodat mn estro niet al te hoog wordt.
februari de tren & mast weer toevoegen.

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf ook zon acne gevoelige kuurder ;)

Met test - primo had ik er echter geen last van. En ik zette de primo om 600mg en test 250mg. Pas toen ik met tren begon, begon de ellende.

ik begin ook nieuwsgierig te worden naar primo hoger doseren dan de test, wat is voor jou het verschil en voordeel geweest hier van? of nog nooit met een andere verhouding gekuurd?

ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jouw mening en kennis Cools, mbt de E hoger doseren en waar je dat aan kunt merken

Laatst bewerkt:
Wat moet ik doen als mijn vloer een testosteron overschot heeft? Ik wilde even checken hoeveel er nou echt in de vial zat, injecteerde teveel lucht en vervolgens knalde zo de dop eraf. Gevolg: testosteron door heel mijn kamer. :rolleyes:

Wat moet ik doen als mijn vloer een testosteron overschot heeft? Ik wilde even checken hoeveel er nou echt in de vial zat, injecteerde teveel lucht en vervolgens knalde zo de dop eraf. Gevolg: testosteron door heel mijn kamer. :rolleyes:

Van de grond af likken. Goeie vraag. Lijkt me ook sterk dat de dop dr af schiet tho?

Van de grond af likken. Goeie vraag. Lijkt me ook sterk dat de dop dr af schiet tho?
De aluminium ring was er al af gevallen, zat dus alleen een rubberen capje op. Uiteindelijk weet ik het antwoord, ongeveer 8 ml test, waarvan 6 op de grond. :D

Terug
Naar boven