- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest veel opzuigen (was het plan), dus ik injecteerde denk ik zo'n 4 Cc. Plop + fontein.
ik begin ook nieuwsgierig te worden naar primo hoger doseren dan de test, wat is voor jou het verschil en voordeel geweest hier van? of nog nooit met een andere verhouding gekuurd?
ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jouw mening en kennis Cools, mbt de E hoger doseren en waar je dat aan kunt merken
Ah duidelijk, alternatief voor de mast kan dan 10mg aro zijn eod. Of idd test verlagen, dat zal je even moet uitproberen. Provi geen ervaring mee.Wil wat rust van verdere gear. Denk dat ik maar op 750 testo ga dan. Zodat mn estro niet al te hoog wordt.
februari de tren & mast weer toevoegen.
Test e only helpt daar natuurlijk niet aan mee. Tamoxifen hoger doseren gaat geen nut hebben, als 20mg niet werkt hoger ook niet.
Beste is om een volgende kuur samen te stellen met laag test 125mg en hoog niet aromatiserende aas zoals primo. je gyno zal snel weg zijn op een veilige manier.
Ik zetten 375 test en 700 primo volgens mij. Later heb ik de promo wat verlaagd naar 500 ongeveer. Totaal geen bijwerkingen. VVM behouden in diepe cut en kracht was wat omhoog. Al twijfel ik of de primo ondergedoseerd was. Heb nooit in a deze verhouding gekuurd met primo. Alleen low test/ high tren.
Zou ik primo weer doen? Ja, maar wel goede primo van ander merk (dosering dan op 400-500 ongeveer) en dan voor clean bulk.
Dan kan ik geen enkele deftige anabool meer gebruiken?Nolva 10 a 20mg/dag of aromasin 5 a 10mg/dag. Maar dat is al wat je in een nakuur doet, dus bij je volgende kuur heb je het weer.
En nolva tijdens kuur is ongezond en beperkt een deel van je winst. Er zijn mogelijke toxiciteitsproblemen met nolva en constant je oestrogeen blokkeren is slecht voor gewrichten, ogen en vrijwel alle cellen in je lichaam.
Dus je kuur hierop afstellen.

Duidelijk ja, maar wil eigenlijk voorlopig 1g test only. Is het waarschijnlijk dat ik libidiproblemen ga ondervinden zonder mast/primo/provi/ai ?
Die kans is er natuurlijk, maar blijft nog altijd persoonsafhankelijk.

Aromasin in de nakuur kan toch eigenlijk niet Cools? Omdat het deels onderdrukt?
wat zijn hier de voordelen van? ik snap dat je de A:E verhouding veranderd maar waar kun je dat aan merken/zien? ik zou dit namelijk wel eens willen ervaren, ik vermoed namelijk dat ik met meer E er b
Dan kan ik geen enkele deftige anabool meer gebruiken?![]()
Met mast of primo kan je heel wat.2x per week een kwartiertje rustig aan cardio of hiit?
me vorige blast was me conditie wel beter maar toen deed ik ook cardio en rookte ik ook nog nu hijg ik juist als een paard aan de zware van nelle![]()

Wat moet ik doen als mijn vloer een testosteron overschot heeft? Ik wilde even checken hoeveel er nou echt in de vial zat, injecteerde teveel lucht en vervolgens knalde zo de dop eraf. Gevolg: testosteron door heel mijn kamer.![]()
Trekt er meestal zo makkelijk uit en de druk past zichzelf aan bij inprikken en uittrekken via het rubber.En als nakuur de 10 dagen clomid 50 mg aanhouden? En maakt het nog uit of je die verspreid over de dag in neemt, of gewoon 50 in 1x?

ik begin ook nieuwsgierig te worden naar primo hoger doseren dan de test, wat is voor jou het verschil en voordeel geweest hier van? of nog nooit met een andere verhouding gekuurd?
ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jouw mening en kennis Cools, mbt de E hoger doseren en waar je dat aan kunt merken
Het plan is om 250 test en 20 anavar te doen van de zomer, zat alleen aan iets meer winst te denken. Dus 500 test 20 anavar raad je niet aan, vind anavar toch wel nice voor de krachtwinst en voor de cut, wat dacht je van 375 test en 20 anavar?Kan je proberen, met deca zou ik het niet proberen. Zou dan eerder 250 test-200 deca doen, dit geeft gemiddeld 1kg meer spiermassa wat je overhoud na de kuur.
Sowieso geen orals bij 500mg test.
Het plan is om 250 test en 20 anavar te doen van de zomer, zat alleen aan iets meer winst te denken. Dus 500 test 20 anavar raad je niet aan, vind anavar toch wel nice voor de krachtwinst en voor de cut, wat dacht je van 375 test en 20 anavar?

Meer test = meer winst lijkt me toch? Zie gasten ook in real life die 500 test voor 12 weken hebben gedaan, 12kg zijn gegaind en er nu nog 8 van overhouden (nu een half jaar later). Dat is ook het dubbele van de 4kg maximale winst waar jij het nu over hebtMeer dan 4kg gemiddeld aan spierwinst?
375 test 20 anavar kan nog net, maar weet niet of het uiteindelijk meer oplevert. 4kg aan echte spiermassa ligt zowat aan de grens, wat je dus behoud na een kuur ook. Winst tijdens kuur en vlak erna reken ik niet mee.