- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hé @Cools en andere lezers,
Ik zit te denken om per 1 februari eenmalig te kuren. Het staat vast dat ik dit eenmalig wil gaan doen en dacht zelf aan het volgende:
Test E 250mg EW
Mast E 400mg EW
Anavar 40mg ED
PCT met Nolva
Hoe hoog zijn de gezondheidrisicos voor nu en later, over 10-20 jaar?
Ik wil zo min mogelijk sides en geen gezondheidrisicos oplopen, maar wel notable gains maken. Is mijn kuur hier geschikt voor? En moet ik doseringen verhogen/verlagen? Zijn er ook suggesties voor andere alternatieven?
Bij voorbaat dank!
Nu 10 dagen nagekuurd met 50mg clomid. Gewicht vanochtend was 93.6. Merk idd dat al het vocht eruit is, oog ook een procent leaner haha. Laatste dagen wel erg moe en weinig eetlust, dus niet het aantal cals gehaald dat ik in mijn hoofd had, miss dat gewicht nog naar 94 gaat komende dagen als mijn eetlust weer terug komtHeb de 250 test/primo 6 weekse kuur van cools zojuist afgesloten, onderstaand resultaten. Had hiervoor enkel 4 weken anavar 30mg per dag als kuur gedaan.
Begonnen op 88.5kg - nu 95.2. Bodyfat vrijwel hetzelfde gebleven. Trainen en voeding waren optimaal.
Positief: veel energie, ontzettende pomp, lang doorgaan, kracht toegenomen, agressie toegenomen.
Totaal geen sides behalve af en toe wat kortademig. Geen gevoelige tepels, geen acne, geen last van gyno of andere negatieve oestrogene bijwerkingen.
Tevreden met de kuur. Zaterdag beginnen met 10 dagen 50mg clomid. Hoop dat er niet meer dan 1kg vanaf gaat.
Als iemand nog iets wil weten hoor ik het graag![]()
.
Nu 10 dagen nagekuurd met 50mg clomid. Gewicht vanochtend was 93.6. Merk idd dat al het vocht eruit is, oog ook een procent leaner haha. Laatste dagen wel erg moe en weinig eetlust, dus niet het aantal cals gehaald dat ik in mijn hoofd had, miss dat gewicht nog naar 94 gaat komende dagen als mijn eetlust weer terug komt.
Thanks, idd, alle factoren waren optimaalklinkt als een goed resultaat, goede training, goede voeding, goede nakuur, goede gear ;-) keep up the good work!

Thanks voor jullie reacties.
@Cools zijn 6 weken niet te kort voor een kuurtje met 250 test en 250 primo? Kunnen de doseringen niet hoger of langer kuren?
Cools,FSH is niet nodig behalve als je gericht bent op zaadkwaliteit. Meestal komt dit ook goed als LH goed is.
Vrij testosteron hoeft ook niet. Met SHBG en totaal testosteron weet je al voldoende. Zelfs SHBG moet niet, dit is altijd na een kuur wat hoger, maar normaliseert ook weer als de rest genormaliseerd is.
Gamma-GT hoeft alleen als ALAT en ASAT beiden boven de grens zitten.
Ureum gaat altijd wat hoger zijn bij een kuur door stijging eiwitten. Hoeft alleen als creatinine te hoog is.
400-500mg/dag is voldoende. Kan verhoogt worden naar 1000mg indien nodig. Kan je meteen gelijk met de kuur beginnen.
Cools,
Is het volgende voldoende om te weten of je hersteld bent vwb hormonale waarden/zaadkwaliteit:
FSH/LH, ALAT/ASAT, totaal Test
@Cools, Wanneer komt er een donatie knop voor alle persoonlijk beantwoorde vragen?![]()
Zaadkwaliteit moet je laten meten met spermatest. Vele mannen met te weinig, trage zaadcellen hebben geen afwijkingen van hormoonwaardes (LH, FSH, testosteron, enz...) en hebben een normaal libido.Alat en asat zijn voor je lever. FSH, LH en totaal test is voldoende voor zaadkwaliteit.
Nee, niet te kort voor goed herstel en dus beter behoud van winst. Alsook spreken de resultaten voor zich, wat je dus overhoud na de kuur.
Ik heb zitten te kijken naar de eerste kuurtjes op kuurlogs en het valt mij op dat de gebruikers na 6-7 niet meer aankomen. Waarom zou je dan langer gaan?
Dus 250mg Test E en 250mg Primo voor zes weken. Kan ik ipv primo mast e gebruiken? En kan ik hierbij eerste of laatste drie weken anavar bij doen? Zo ja, hoeveel mg?
Ik denk nu zelf aan het volgende:
Test E 250mg EW
Primo of mast E 250mg EW
Anavar mg?
cools heeft de voorkeur voor primo, mast e kan volgens mij iets lager gedosseerd worden dus vermoed dat hij 200 adviseert.
wat is voor jou de reden om de laatste weken ana toe te voegen? ik ben hier zelf ook wel nieuwsgierig naar hoor om het te combineren/af te wisselen (Ana iets langer door te laten lopen dan de test)
aangezien je naast de test, 250 primo of 200 mast of 20 ana kan gebruiken en dit geen invloed heeft op je nakuur en dus herstel vermoed ik dat het niet veel uit maakt??
@Cools verlos ons! haha