XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.642
Hoe androgeen is boldonone tegenover testosteron?

• #4.645
Laatst bewerkt:
toch zweren genoeg Amerikanen bij equipose....

• #4.648
toch zweren genoeg Amerikanen bij equipose....

Amerikanen zweren nogal wat veel over vele dingen :p

Ik zal eens verder kijken naar de anabole effecten. Spijtig genoeg allemaal testen op paarden en konijnen.

Eentje op paarden.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1696168/

De vraag is waarom ze testen op mensen hebben stopgezet? Hier is altijd een interessante reden voor wat niet naar buiten gebracht wordt natuurlijk. De paar testen die er zijn op mensen zeggen niet heel veel. Er is ook een reden waarom tren bedoeld is voor dieren ;)

Voor tren is de reden waarschijnlijk de hoge androgene activiteit en dus negatieve impact op prostaatgroei.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25554582

Hier eentje van bold op wat oudere mensen.
https://www.deepdyve.com/lp/springe...bolic-steroid-29-038-ba-in-old-age-DYBrdYn0pp

En nog eentje.
http://www.ergogenics.org/farmaceut-ciba-testte-boldenon-op-senioren.html

Het zet om naar dihydroboldenone (DHN) ipv DHT wat ook beschreven staat als 1-testosteron.

Laatst bewerkt:
Geen 8 weken hcg, max 7 (1 week langer) bij lange esters en na 3 dagen na laatste inject kan je nakuur beginnen.

Klopt voor de rest, je kan wel 250 primo zetten als je wil. Of je primo real is zou ik niet kunnen zeggen, dat is altijd een gok.

Hcg gewoon mengen met 1ml water op 5000iu en dan 0,1ml per injectie. Koel bewaren.

Graag gedaan en ook fijne feestdagen ;)

Dank je wel Cools

Dus nakuur start na 3 dagen laatste inject hcg (en dus 10 dagen na laatste injectie met Test/Primo)
1 ml water mengen met 5000iu, ik neem aan dat dit bacteriel water moet zijn? en qua naaldje gewoon insuline naaldje voor gebruiken en dit in het buikvet prikken?
Moet de hcg perse op de dag dat de Test/Primo wordt gezet?

Thx again.

Laatst bewerkt:
Bijna goed;), hCG tm week 7, nakuur vanaf week 8.

Of de primo betrouwbaar is is moeilijk te zeggen, vooral met UG labs. hCG doe je op de dag zelf. De 1e inject gaat tegelijk met test en primo en dan maak je je eerste vial klaar. Makkelijkste is een vial met bac water kopen. Als je 5000 IU hebt kun je het oplossen met wat bac water en terug in de vial doen. Dan heb je 1000IU per ml.

Bij 2000 IU zou je dat ook kunnen doen maar dan haal je er wat water uit, 3ml uit halen en dan 2000IU in 2ml. En dan bewaar je vervolgens de vial in de koelkast.

Je hebt waarschijnlijk meerdere amps met hCG, die moet je niet tegelijk klaarmaken. Je maakt de volgende klaar als de eerste op is, als ik me niet vergis zijn ze 4-6 weken houdbaar in de koelkast. Daarna gaat de kwaliteit erg snel omlaag.

Bedankt!

• #4.651
Dank je wel Cools

Dus nakuur start na 3 dagen laatste inject hcg (en dus 10 dagen na laatste injectie met Test/Primo)
1 ml water mengen met 5000iu, ik neem aan dat dit bacteriel water moet zijn? en qua naaldje gewoon insuline naaldje voor gebruiken en dit in het buikvet prikken neem ik aan.
Moet de hcg perse op de dag dat de Test/Primo wordt gezet?

Thx again.

Klopt. Gewoon NaCl water is goed. Insulinenaaldjes van 0,5ml zijn beste, hebben iets dunnere en kleinere naald.

Hcg kan je zetten wanneer je wil. Op maandag en vrijdag een injectie bv.

Klopt. Gewoon NaCl water is goed. Insulinenaaldjes van 0,5ml zijn beste, hebben iets dunnere en kleinere naald.

Stel dat dit kuurtje mij zou bevallen, en ik zou beslissen om dit over 6 maanden weer een keertje te doen. Is het dan een optie om 8 weken ipv 6 weken te doen omdat ik daarna toch pas over 6 maanden weer opnieuw begin en mijn herstel periode lang is?

Ik denk dat ik je antwoord wel al weet hahahaha

@Cools Ik ben van plan over een aantal maanden de volgende kuur te doen:
Wk 1-6 Test E 300mg
Wk 1-6 Mast E 200mg

2 weken na laatste inject 10 dagen 50mg clomid.

Is de bovenstaande verhouding goed ? ( mijn merk heeft test e 300mg per ml vandaar mijn vraag)

NaCl water = steriel water? Dat is toch niet zo lang houdbaar?

• #4.656
Stel dat dit kuurtje mij zou bevallen, en ik zou beslissen om dit over 6 maanden weer een keertje te doen. Is het dan een optie om 8 weken ipv 6 weken te doen omdat ik daarna toch pas over 6 maanden weer opnieuw begin en mijn herstel periode lang is?

Ik denk dat ik je antwoord wel al weet hahahaha

Kan je proberen, maar die 2 weken extra gaan niet veel geven in verhouding tot de winst gedurende die 6 weken. Ik heb het dan natuurlijk over spiermassa dat je uiteindelijk overhoud ;) Die extra 2 weken onderdrukken hebben dus weinig nu.

• #4.658
@Cools Ik ben van plan over een aantal maanden de volgende kuur te doen:
Wk 1-6 Test E 300mg
Wk 1-6 Mast E 200mg

2 weken na laatste inject 10 dagen 50mg clomid.

Is de bovenstaande verhouding goed ? ( mijn merk heeft test e 300mg per ml vandaar mijn vraag)

Dat is een goede verhouding omdat mast wat androgener is. Even kijken tijdens je kuur of je teelballen krimpen en de nakuur pas stoppen als ze op goed formaat zijn. Kan zijn dat je 2 tot 4 dagen langer moet pakken, maar ook dat 10 dagen voldoende is.

Kan je proberen, maar die 2 weken extra gaan niet veel geven in verhouding tot de winst gedurende die 6 weken. Ik heb het dan natuurlijk over spiermassa dat je uiteindelijk overhoud ;) Die extra 2 weken onderdrukken hebben dus weinig nu.

Oke.
Ik ga precies doen wat je adviseert!:D

Terug
Naar boven