Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

@Cools Ik ben van plan over een aantal maanden de volgende kuur te doen:
Wk 1-6 Test E 300mg
Wk 1-6 Mast E 200mg

2 weken na laatste inject 10 dagen 50mg clomid.

Is de bovenstaande verhouding goed ? ( mijn merk heeft test e 300mg per ml vandaar mijn vraag)

10 dagen na laatste inject beginnen met nakuur volgens mij Cools?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.665
Normaal gesproken begin je de PCT toch 2 weken na je laatste AAS inject?

• #4.667
Als ik dit goed interpreteer is de verandering die het teweeg brengt in de eiwitten toch helemaal niet slecht voor de lever?

En dat stukje over TREN zegt dus eigenlijk; Tren is potverdikkie goed voor je:p
natuurlijk hoe kan iets waar je van gaat hijgen als een paard nou slecht voor je zijn :o

• #4.672
Als ik dit goed interpreteer is de verandering die het teweeg brengt in de eiwitten toch helemaal niet slecht voor de lever?

En dat stukje over TREN zegt dus eigenlijk; Tren is potverdikkie goed voor je:p

Nou het is getest op konijnen, die krijgen zelfs van deca verhoogde leverwaardes. Dit is niet getest bij dit onderzoek, maar het is alvast niet goed voor de konijntjes.

En tren is zo goed voor je prostaat :p Het is de bedoeling van aas zo laag mogelijk androgeen en zo hoog mogelijk anabool. Tren let hier niet op en doet gewoon beiden hoog. Voor je hart zal het ook niet fantastisch zijn.

Als je het toch gebruikt is cardio aan te raden en toch iets voor je prostaat erbij te nemen.

Laatst bewerkt:
Nou het is getest op konijnen, die krijgen zelfs van deca verhoogde leverwaardes. Dit is niet getest bij dit onderzoek, maar het is alvast niet goed voor de konijntjes.

Nee oke, maar de geconstateerde verandering van de eiwitten in de lever zijn niet slecht te noemen toch. Als we het over dit specifieke onderzoek hebben.

• #4.674
Nee oke, maar de geconstateerde verandering van de eiwitten in de lever zijn niet slecht te noemen toch. Als we het over dit specifieke onderzoek hebben.

Hepatocyte vacuolation kan hierdoor komen, dus niet perse door de bold. Maar kan samengaan met vergroting van de lever wat bekend is door 1-testosteron.
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0041008X76900247

Sinusoidal congestion
https://www.researchgate.net/public...Is_it_always_due_to_venous_outflow_impairment

De daling van antiapoptotic Bc1-2 proteins en stijging in apoptotic protein p53 wijzen op levercelschade.

En tren is zo goed voor je prostaat :p Het is de bedoeling van aas zo laag mogelijk androgeen en zo hoog mogelijk anabool. Tren let hier niet op en doet gewoon beiden hoog. Voor je hart zal het ook niet fantastisch zijn.

Als je het toch gebruikt is cardio aan te raden en toch iets voor je prostaat erbij te nemen.

Wat raad je aan om bij te nemen voor je prostaat?
Vast en zeker al eerder gepost, :rolleyes:

• #4.676
@Cools: Ik heb 5000 IU Pregny oftewel Hcg

Omdat ik dit dus 7 weken gebruik dacht ik aan het volgende

week 1 geen HCG
Week 2 + Week 3 500IU per week
Week 4 tm 7 1000IU per week
Ik weet dat het eigenlijk te weinig is maar ik heb maar 5000IU.
Is het echt belangrijk om bij deze kuur van 6 weken elke week 1000IU te nemen?
Als het echt beter zou zijn
dan bestel ik direct bij.

Over het oplossen van de HCG:
Waar koop je dat bacteriel water? Los je dat in een keer op en zet dit donker in de koelkast?
Elke keer zuig je dan met een klein slin naaldje de HCG dan op neem ik aan?

Bedankt maar weer!

• #4.678
@Cools: Ik heb 5000 IU Pregny oftewel Hcg

Omdat ik dit dus 7 weken gebruik dacht ik aan het volgende

week 1 geen HCG
Week 2 + Week 3 500IU per week
Week 4 tm 7 1000IU per week
Ik weet dat het eigenlijk te weinig is maar ik heb maar 5000IU.
Is het echt belangrijk om bij deze kuur van 6 weken elke week 1000IU te nemen?
Als het echt beter zou zijn
dan bestel ik direct bij.

Over het oplossen van de HCG:
Waar koop je dat bacteriel water? Los je dat in een keer op en zet dit donker in de koelkast?
Elke keer zuig je dan met een klein slin naaldje de HCG dan op neem ik aan?

Bedankt maar weer!

Je hoeft niet meteen met hcg te beginnen. Kan na 3-4 weken bv. Gewoon zien dat je 2x/week injecteert e3d of e4d.

Apotheek NaCl steriel water halen voor injectie. Nederland is dat moeilijker te verkrijgen dacht ik. Uit België bestellend dan. Je 5000iu mengen met 1ml water en bv. bij 500iu 0,1ml per injectie. Bewaren in koelkast na mengen.

Nog even een gewichtsupdate. Gewicht was een paar dagen na de nakuur was afgelopen nog iets verder gedropt van 93.6 naar 93 gegaan (2kg vocht totaal dus eraf). Netto winst is nu 4.5kg (van 88.5 naar 93)

(250 test+primo 6 weekse kuur)

Terug
Naar boven