AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Nog even een gewichtsupdate. Gewicht was een paar dagen na de nakuur was afgelopen nog iets verder gedropt van 93.6 naar 93 gegaan (2kg vocht totaal dus eraf). Netto winst is nu 4.5kg (van 88.5 naar 93)

(250 test+primo 6 weekse kuur)

Nu nog zien vast te houden. Het kan ook na de nakuur nog zakken.

Je hoeft niet meteen met hcg te beginnen. Kan na 3-4 weken bv. Gewoon zien dat je 2x/week injecteert e3d of e4d.

Apotheek NaCl steriel water halen voor injectie. Nederland is dat moeilijker te verkrijgen dacht ik. Uit België bestellend dan. Je 5000iu mengen met 1ml water en bv. bij 500iu 0,1ml per injectie. Bewaren in koelkast na mengen.

Dank je wel Cools.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.688
Nog even een gewichtsupdate. Gewicht was een paar dagen na de nakuur was afgelopen nog iets verder gedropt van 93.6 naar 93 gegaan (2kg vocht totaal dus eraf). Netto winst is nu 4.5kg (van 88.5 naar 93)

(250 test+primo 6 weekse kuur)

2kg is het normale aan vocht, ook bij iedereen hetzelfde vreemd genoeg, dat je verliest bij deze kuur. Goed resultaat ;), Laat anderen daar maar het dubbele voor zetten.

Vet% nog zelfde gebleven?

Laatst bewerkt:
Pompoenpitolie. Het verhinderd de omzetting naar DHT, heeft natuurlijk geen nut bij tren, maar het blokkeert ook bepaalde androgeenreceptoren.

Klopt het dat pompoenpitolie dus de werking die je graag wilt van masteron of primobolan (in balans brengen androgeen en oestrogeen) deels weer tegengaat?

• #4.691
Klopt het dat pompoenpitolie dus de werking die je graag wilt van masteron of primobolan (in balans brengen androgeen en oestrogeen) deels weer tegengaat?

Hopelijk alleen de negatieve werking op prostaat, haaruitval en vergroting hart. Maar daar moet nog meer onderzoek over gebeuren. Dus momenteel weet ik het zelf nog niet. Verschillende mensen hebben dit tijdens een kuur wel al genomen en hebben geen mindere resultaten gemeld.

Enige meldingen die ik heb gehad is ivm immuunsysteem. Waarschijnlijk door DHT verlaging en lager prostaglandine D2, maar vooral buiten een kuur.

Pompoenpitolie is ook geschikt voor acne?

Ik heb de pillen van de tuinen gekocht die dus 1000 mg bevatten. Wat voor nadelen kunnen deze geven omdat je zelf de 400 mg aanraad?

• #4.696
Ik heb de pillen van de tuinen gekocht die dus 1000 mg bevatten. Wat voor nadelen kunnen deze geven omdat je zelf de 400 mg aanraad?

Te sterke remming van DHT en voor sommigen sneller ziek door verlaging immuunsysteem.

Een lege vial om je hcg in te mixen, haal je ook gewoon bij de apotheek neem ik aan?

• #4.698
Teveel omzetting naar DHT zorgt voornamelijk voor acne correct?

Welke heb je van die 400mg pillen? Ik heb 2x die van 1000 gehad en toeval of niet maar de eerste keer kreeg ik keelontsteking en de 2de keer zwaar verkouden.

Terug
Naar boven