- Waardering
- 2.952
Teveel omzetting naar DHT zorgt voornamelijk voor acne correct?
Correct

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teveel omzetting naar DHT zorgt voornamelijk voor acne correct?

Welke heb je van die 400mg pillen? Ik heb 2x die van 1000 gehad en toeval of niet maar de eerste keer kreeg ik keelontsteking en de 2de keer zwaar verkouden.
Hopelijk alleen de negatieve werking op prostaat, haaruitval en vergroting hart. Maar daar moet nog meer onderzoek over gebeuren. Dus momenteel weet ik het zelf nog niet. Verschillende mensen hebben dit tijdens een kuur wel al genomen en hebben geen mindere resultaten gemeld.
Enige meldingen die ik heb gehad is ivm immuunsysteem. Waarschijnlijk door DHT verlaging en lager prostaglandine D2, maar vooral buiten een kuur.
Bedankt voor uw uitleg!
Ik zit in een cruise met 250 test en 200mast.
Zou ik omdat ik al mast zet, ook nog die pompoenpit capsules kunnen nemen ivm prostaat?
125mg test - 100mg mast zou geschikter zijn. Je zou pompoenpitolie kunnen nemen idd.Cools, ik zit alvast te plannen voor cutkuur aankomende zomer. Hoe sta je er in om cardio toe te voegen tijdens een test prop/ tren ace/ mast kuur? Doen, en zo ja wat voor cardio?
Las op dit forum dat testosteronwaarde laten meten via de huisarts geen goed beeld geeft. Zeker wanneer je vermoedt dat het te laag kan zijn. Was ergens iets over een arts net over de grens die dit meten anders aanpakt. Zoiets wordt zeker niet vergoedt via de basis verzekering of evt aanvullende voor altenatieve geneeswijzen?
Ik weet me geen raad.
Spieren kweken lukt maar niet.
Heeft het zin om in je nakuur testosteronboosters zoals zink (ZMA) te nemen om je test waardes sneller normaal te krijgen?
Cardio is altijd aan te raden voor algemene gezondheid tijdens en buiten een kuur.
15min voor je training en nadien is al heel wat op een rustig tempo. Crosstrainer raad ik aan. En 2 keer in de week half uur tot 1 uur extra wat uren na een training is ook een goede toevoeging. Zou dit niet te snel na een krachttraining doen.

Gemiddeld 3 dagen per week 20min heen 20min terug fietsen van de sportschool genoeg cardio?![]()

Is dat een cruise?125mg test - 100mg mast zou geschikter zijn. Je zou pompoenpitolie kunnen nemen idd.
hoi cools,
Wat is het voordeel van 4 weken 30mg anavar tov een hogere dosering? 60mg?
ga ik verschil merken qua gains? of is het enige verschil dat ik bij 30mg niet hoef na te kuren?
Sneller herstel door minder onderdrukking en nakuren is niet nodig. Op hogere dosering zal je meer gains maken, maar het blijft een oral en je oestrogeen komt te laag tov androgeen. Dus niet aan te raden.
Beter kan je dus 4 weken 30mg met pauze 2 a 3 maanden en weer 4 weken. Gaat je op termijn meer brengen op een veilige manier.
Daar bestaan internetwinkels voor. Dat vind je niet bij de apotheek.Een lege vial om je hcg in te mixen, haal je ook gewoon bij de apotheek neem ik aan?
Kun je gewoon pompoenpitten kopen. Kost geen drol. Elke morgen en elke avond een paar pitten opknabbelen. Zo kan je je dagelijkse dosis zelf regelen en ben je tenminste ook zeker dat je pompoenpitten eet. Zo doe ik het toch.Ik heb de pillen van de tuinen gekocht die dus 1000 mg bevatten. Wat voor nadelen kunnen deze geven omdat je zelf de 400 mg aanraad?