MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.942
Cools, wat denk je hiervan?

1-6:
Test E 300mg EW
Tren E 200mg EW
Mast E 200mg EW
(HCG 1000IU EW)

8-9:
Clomid 25mg ED

13-19:
Test E 300mg EW
Tren E 200mg EW
Mast E 200mg EW
(HCG 1000IU EW)

21-22:
Clomid 25mg ED

1-6 zou ik graag cutten, 13-19 cleanbulken. Denk dat dat wel zou moeten lukken met test+HCG (450mg dan).

Het heeft op deze manier geen nut vrijwel om na te kuren. Op die tijd tussen de kuren ben je helemaal niet hersteld. Dan kan je nog beter hcg door laten lopen tussen de kuren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.943
Jammer, in dat geval ga ik er gewoon 1 lange van maken dan.

Kan ook inderdaad, maar je zal merken dat je na 6 a 8 weken vrijwel geen echte spierwinst meer zal maken. Laat dan je hcg doorlopen ipv nakuur en dan zoals gepland de volgende kuur. Op deze manier zal je een beter resultaat halen. Kan 125mg test e bij per week. Hcg kan ook dan even lager op 500-750iu.

Laatst bewerkt:
@Cools, wat te doen bij een verhoogde bloeddruk
Ik zit in tweede week test E 250 / deca 200

10gram lijkt me voldoende, ook tijdens kuur. Maar je kan altijd wat meer nemen indien nodig.
Hoeveel pitten zijn dat? 10 tot 20 pitten per dag is al genoeg. Je zal dat wel merken na een paar dagen indien je teveel neemt. Niet goed voor je leuter.

Dat is wel wat meer dan een beetje verhoogd..

als je hcg laat meelopen met 250mg test-e, 200mg primo kuurtje, moet je dan test-e omlaag doen? of begrijp ik dat verkeerd?

Kan ook inderdaad, maar je zal merken dat je na 6 a 8 weken vrijwel geen echte spierwinst meer zal maken. Laat dan je hcg doorlopen ipv nakuur en dan zoals gepland de volgende kuur. Op deze manier zal je een beter resultaat halen. Kan 125mg test e bij per week. Hcg kan ook dan even lager op 500-750iu.

Cools hoe ben je hier eigenlijk op gekomen? Er zijn bb'ers die year round ON zijn, stoppen die ook met gainen na 6 a 8 weken volgens jou? Lijkt me toch sterk.

Ligt er ook een beetje aan wat je normaal hebt toch? Ik zit zonder gear standaard rond 160-85. Huisarts zei dat t pas erg wordt als die ondergrens te hoog gaat worden

Cools; is er nog een bepaalde voorkeur voor welk van de kuren er met schouders bovenuit steekt? Of gewoon naar voorkeur kiezen?

Cools, in een paar posts in dit topic uit 2013 zeg je dat Primo gelijkend anabool is aan Test. Dit is niet toch, Primo is minder anabool..? Hoe zou je die verhouding kunnen neerzetten, 1-0,7 ofzo?

Ligt er ook een beetje aan wat je normaal hebt toch? Ik zit zonder gear standaard rond 160-85. Huisarts zei dat t pas erg wordt als die ondergrens te hoog gaat worden
Normaal zit rond 150 om 80 die laatste was van gisteravond, vanmorgen was het weer een stuk lager, dus het gaat nog al op en neer,

Normaal zit rond 150 om 80 die laatste was van gisteravond, vanmorgen was het weer een stuk lager, dus het gaat nog al op en neer,
En wanneer gemeten? Bij mij kan ik t op m'n werk laten doen. Eerst deden ze t direct wanneer ik binnen kwam (gehaast enz.). Hierna een paar x nadat ik eerst 5 minuten rustig had gezeten. Scheelde een hoop.

Een vraagje over nakuren met HCG, is het nog zo dat je moet starten ermee in de laatste week kuur van je kuur, hoe lang moet je ermee doorgaan (als je 18weken heb gekuurd), en wat is dosis per week?

Terug
Naar boven