MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

@Cools miss kan je eens wat meer info geven voor iedereen die cruise en blast ivm gebruik en fertility.. wat kanje doen na lange tijd blast cruise om terug vruchtbaar te komen zonder off te gaan... bv in een cruise gebruik van hcg hmg nolva clomid ... welke.protocollen zijn succesvol?

Ben ik ook benieuwd naar!

10gram per dag is meer dan voldoende. Gewoon in je mond steken en doorspoelen ;) Je kan eens proberen in de koffie, maar betwijfel dat dit lekker gaat zijn.

Oke thx, koffie is trouwens super te doen.
Neem het elke ochtend vanaf nu in de koffie.
Ben benieuwd of er enig resultaat van komt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Cools,

Ben van plan tussen nu en de zomer (als dat kan) proberen af te raken van mij pubergyno.

Wat vind je van 10mg Nolva ED tot het weg is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.023
Hey Cools,

Ben van plan tussen nu en de zomer (als dat kan) proberen af te raken van mij pubergyno.

Wat vind je van 10mg Nolva ED tot het weg is?

Gebruik je aas? Dan zou ik low test met high primo of mast doen. Ben je er ook zo vanaf en heb je er nog wat aan.

125mg test max., maar kan zelfs verlaagt worden naar 75mg indien nodig en 350 primo of 300mg mast.

Indien je geen aas gebruikt of het liever met nolva doet kan ook op 10mg/dag tot het weg is.

Gebruik je aas? Dan zou ik low test met high primo of mast doen. Ben je er ook zo vanaf en heb je er nog wat aan.

125mg test max., maar kan zelfs verlaagt worden naar 75mg indien nodig en 350 primo of 300mg mast.

Indien je geen aas gebruikt of het liever met nolva doet kan ook op 10mg/dag tot het weg is.

Nu kuur ik even niet tot de zomer.

Als ik nu dan 10mg/dag doe en daarna een kuur zoals jij aangeeft zou het wel moeten lukken dus.

gyno krijg je niet meer weg als het er al langere tijd zit toch? Alleen wanneer je het laat wegsnijden dan

Goeienavond mannen, even een kort vraagje, ben van plan om te kuren op 250mg test e en 400 tren e, tren op 10 weken en test laat ik 2 weken langer doorlopen... daar ik gevoelig ben aan gyno twijfel ik om er mast aan toe te voegen, graag had ik hierover wat feedback gehad... goed idee? Zoja, op 200 mg ew?

Gyno is in mijn puberjaren al eens weggesneden geweest uit beide tepels...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195I met Tapatalk

Cools, ik heb een heel klein gyno bultje lijkt het, ik heb verder nooit gyno gehad wel heb ik eens last gehad van een opgezette kleir tijdens een kuur. Nu voel ik echt een klein bultje bij mijn tepel, heb al een paar dagen wat last van gevoeligheid op die plek en nu heb ik het idee dat ik er een gynobultje heb zitten. Momenteel heb ik toch al zeker 1 tot 1.5 jaar geen kuur meer gevolgd, wat is jou advies?
Ik heb nog een paar nolva tabs liggen, is 10mg eod nemen voor een weekje of twee een goed plan.

edit: ik had aan een 6 weken kuur 250 test 200 primo willen beginnen deze maand. Moet ik daar nu mee wachten of wat zal ik doen, heb nog nooit in deze situatie gezeten dus ik heb zelf ff geen idee wat het beste is.

Laatst bewerkt:
Is er een natuurlijk produkt dat ik kan gebruiken tijdens mijn cruise op 2x500iu/week hcg om oestrogeen te verlagen?

• #5.031
  • #5.032
Goeienavond mannen, even een kort vraagje, ben van plan om te kuren op 250mg test e en 400 tren e, tren op 10 weken en test laat ik 2 weken langer doorlopen... daar ik gevoelig ben aan gyno twijfel ik om er mast aan toe te voegen, graag had ik hierover wat feedback gehad... goed idee? Zoja, op 200 mg ew?

Gyno is in mijn puberjaren al eens weggesneden geweest uit beide tepels...

Zeker een goed idee. De kans is kleiner op low test, maar icm 400mg tren nog bestaande. Je klierweefsel is weggesneden, maar als het goed is laten ze altijd een klein beetje zitten zodat de tepel niet invalt. Dus de kans is dan nog bestaande, behalve als ze het volledig hebben weggesneden.

200mg mast is voldoende hiervoor.

• #5.033
Cools, ik heb een heel klein gyno bultje lijkt het, ik heb verder nooit gyno gehad wel heb ik eens last gehad van een opgezette kleir tijdens een kuur. Nu voel ik echt een klein bultje bij mijn tepel, heb al een paar dagen wat last van gevoeligheid op die plek en nu heb ik het idee dat ik er een gynobultje heb zitten. Momenteel heb ik toch al zeker 1 tot 1.5 jaar geen kuur meer gevolgd, wat is jou advies?
Ik heb nog een paar nolva tabs liggen, is 10mg eod nemen voor een weekje of twee een goed plan.

edit: ik had aan een 6 weken kuur 250 test 200 primo willen beginnen deze maand. Moet ik daar nu mee wachten of wat zal ik doen, heb nog nooit in deze situatie gezeten dus ik heb zelf ff geen idee wat het beste is.

Als het bultje verhard is ga je het waarschijnlijk niet wegkrijgen met nolva.

Als je toch een kuur gepland hebt kan dit zonder nolva bereikt worden. Sowieso is het 250mg primo icm 250 test. En wat je dan beste kan doen is je test verlagen naar 75-125mg/week icm 350-400mg primo. Op deze manier bereik je hetzelfde als nolva -> laag oestrogeen en hoog androgeen.

Als het bultje verhard is ga je het waarschijnlijk niet wegkrijgen met nolva.

Als je toch een kuur gepland hebt kan dit zonder nolva bereikt worden. Sowieso is het 250mg primo icm 250 test. En wat je dan beste kan doen is je test verlagen naar 75-125mg/week icm 350-400mg primo. Op deze manier bereik je hetzelfde als nolva -> laag oestrogeen en hoog androgeen.

Okee dat is duidelijk, alweer heel erg bedankt Cools! :)

Bedankt voor je antwoord!

Cools, het is nu 14 weken sinds mn laatste inject, mijn ballen voelen aan alsof ik ermee zou kunnen pingpongen, ben ik op de goede weg terug? :cool::D

cools,
help deca tegen ontstoken pees?

• #5.038
  • #5.039
  • #5.040
cools,
help deca tegen ontstoken pees?

Nandrolone is op sommige plekken pro-inflammatoir en andere weer niet :p Dus ben even aan het kijken specifiek voor pezen.

Kwam nog wat interessants tegen ook. Niet zo positief ivm herstel, maar konijnen...

The effect of local use of nandrolone decanoate on rotator cuff repair in rabbits.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20690845

In vitro is het dan weer anders.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15150040

Terug
Naar boven