AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.001
Ik kan fout zijn natuurlijk, maar volgens mij zit het zo:

Boldenone heeft zijn eigen ratio's. Maar is uniek omdat het niet alleen naar DHT maar ook naar testosteron omzet dat nogmaals zijn eigen rations heeft. Dus 600mg Bold zet deels om in 125mg test.

Ben het niet zeker dus benieuwd naar Cools' input.

Het zet niet om naar testosteron, maar DHN of anders genaamd 1-testosteron. Staat bekend als stof die de omvang van de lever vergroot. Niet hetzelfde dus en bold is een vrij zwak anabool.

• #5.002
Cools, wat is jouw mening over de wijze van bewaren van Omega 3?

Voordeel: een lage temperatuur vertraagt het oxideren.
Nadeel: de caps kunnen er broos van worden en gaan lekken oid. Of kan dit überhaupt niet gezien de caps er juist ietsje harder door zullen worden.

Gewoon in de kast op kamertemperatuur. Als de firma een goede capsule gebruikt zal dit niet snel oxideren omdat er geen lucht aan kan.

• #5.004
Cools, hoe is jouw optiek met diëten in de vorm van low carbs, keto of carbcycling? Of meer fan van -300kcal 30/50/20 kcal verhouding?

Low carb komt van pas als je sterk lager in vet% wil gaan, maar voor de rest raad ik het niet aan omdat er spierverlies kan optreden.

Keto of cyclen raad ik niet aan. Gewoon een normale hoeveelheid carbs dagelijks is beste voor optimale spiergroei. Ietsjes verlagen is meestal al voldoende om wat lager in vet% te komen bij een zelfde activiteit.

Maar wel een 'hardere look' toch? Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, is dit met primo ook? Of is er dan toch een reden voor voorkeur voor mast?

ik heb eens gelezen, ik meen van big cat, dat mast je iets harder maakt maar ook wat platter en primo je iets minder hard maakt maar wel iets voller....

• #5.008
Maar wel een 'hardere look' toch? Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, is dit met primo ook? Of is er dan toch een reden voor voorkeur voor mast?

Die harde look komt door hogere androgene activiteit.

Primo geeft ook al een hardere look icm test doordat het niet aromatiseert. Mast raad ik alleen in gevallen waar er middelen gebruikt worden met sterke oestrogene activiteit. Dan is het makkelijker om wat mast erbij te zetten en ook kijkt men naar de prijs tov primo wat voor velen belangrijk is. Ook is er de twijfel of primo real gaat zijn.

Cools,

Wat vind je van de supp humamix40?

humamix40.jpg

Die harde look komt door hogere androgene activiteit.

Primo geeft ook al een hardere look icm test doordat het niet aromatiseert. Mast raad ik alleen in gevallen waar er middelen gebruikt worden met sterke oestrogene activiteit. Dan is het makkelijker om wat mast erbij te zetten en ook kijkt men naar de prijs tov primo wat voor velen belangrijk is. Ook is er de twijfel of primo real gaat zijn.
Bedankt! En ja ach, dat prijsverschil vind ik zo minimaal. Als je het over rekt over de tijd dat je kuur duurt vind ik die extra investering echt geen punt. :) Dankjewel!

• #5.013

Vrij duur voor wat er in zit. Kan je beter eiwit en vitamines apart nemen. Een kruidenmengsel (voor lever- en nierfunctie vooral bedoeld) zoals erin zit kan ook goedkoper apart.

Zelfde voor een hond :p Alhoewel dit allemaal in zit brokken zit, behalve de kruiden dan.

Vrij duur voor wat er in zit. Kan je beter eiwit en vitamines apart nemen. Een kruidenmengsel (voor lever- en nierfunctie vooral bedoeld) zoals erin zit kan ook goedkoper apart.

Zelfde voor een hond :p Alhoewel dit allemaal in zit brokken zit, behalve de kruiden dan.

Even niet naar de prijs gekeken en stel dat je het gratis krijgt. Is het dan het gebruiken waard?

• #5.015
Even niet naar de prijs gekeken en stel dat je het gratis krijgt. Is het dan het gebruiken waard?

Als je voldoende eiwit en een gevarieerde voeding hebt met voldoende groenten en wat fruit lijkt het me geen toegevoegde waarde te hebben.

Bedankt! En ja ach, dat prijsverschil vind ik zo minimaal. Als je het over rekt over de tijd dat je kuur duurt vind ik die extra investering echt geen punt. :) Dankjewel!
Vergeet niet dat primo maar 100mg per ml is.
Je moet je kont dus aardig vol spuiten voor een beetje een leuke dosering!

Dit is ook de reden dat ik deze kuur voor mast gekozen heb.
Al was primo wel erg lekker vorige kuur.
Op de tren sides na:o

@Cools ik ga vanaf vandaag beginnen met de Collagen Hydrolysate hoeveel mg per dag?
Op de pot staat 2x 12g per dag.
En nog tips voor het innemen? Kan het idd in de koffie? :D

• #5.018
@Cools ik ga vanaf vandaag beginnen met de Collagen Hydrolysate hoeveel mg per dag?
Op de pot staat 2x 12g per dag.
En nog tips voor het innemen? Kan het idd in de koffie? :D

10gram per dag is meer dan voldoende. Gewoon in je mond steken en doorspoelen ;) Je kan eens proberen in de koffie, maar betwijfel dat dit lekker gaat zijn.

@Cools miss kan je eens wat meer info geven voor iedereen die cruise en blast ivm gebruik en fertility.. wat kanje doen na lange tijd blast cruise om terug vruchtbaar te komen zonder off te gaan... bv in een cruise gebruik van hcg hmg nolva clomid ... welke.protocollen zijn succesvol?

• #5.020
@Cools miss kan je eens wat meer info geven voor iedereen die cruise en blast ivm gebruik en fertility.. wat kanje doen na lange tijd blast cruise om terug vruchtbaar te komen zonder off te gaan... bv in een cruise gebruik van hcg hmg nolva clomid ... welke.protocollen zijn succesvol?

Nolva en clomid heeft hier geen effect op tijdens een kuur of cruise.

Hcg gaat de kwantiteit/hoeveelheid van je sperma(cellen) verbeteren, maar hmg (fsh) is nodig voor de kwaliteit. In meeste gevallen is low dose hcg voldoende om een redelijk aantal goede spermacellen te krijgen, maar soms is hmg nodig.

Bij elke 500, 750 of 1000iu hcg kan je best 25iu hmg erbij zetten. Je kan 5iu hmg extra zetten bij elke verhoging van 250iu hcg, maar is meestal niet nodig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven