Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

De primo die ik heb gezien zijn meestal rond dezelfde prijs.
Hij bedoelt dat de primo van een merk duurder moet zijn dan de mast van hetzelfde merk, als het verschil groter is zegt het mischien ook iets over de echtheid van de primo, azani bradarm?

• Like
Waarderingen: 88ja
Wat ik gezien heb is een vial mast (200mg/ml) even duur als vial primo (100mg/l)
En dus de prijs per mg 2x zo hoog.

Primo is toch wel een flink stukje duurder. Zoek daarop

Ik had het verkeerd begrepen. Dacht dat je bedoelde de verschillende primo merken in vergelijking met elkaar. Van wat ik heb gezien zijn deze meestal rond dezelfde prijs. Per mg in vergelijking met mast en test is het 2x zo duur.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.086
Primo is vrijwel altijd duurder bij elke aanbieder. Standaard is het 100mg/ml met een totaal van 1000mg op 10ml wat hetzelfde kost als een vial test 250mg/ml (10ml) of 200mg/ml deca.

Een hogere prijs zegt eigenlijk ook niets. Dat is juist een mooie truc om het echt te laten lijken.

Het is duurder dus het zal wel goed zijn.. Yeah :P

Dit is ook dure primo ......maar ook crap !!!

Cools, welke verhouding is mast P goed naast 250 test E.100 eod? Zal een cutkuurtje worden

Cools, een tijd geleden kwam ik een post tegen over PDS bij vrouwen hier adviseerde jij 200mg fosfatidylserine/dag en 2000iu vitamine D aan..

Een kennis van me heeft heel veel last van buikpijn en veel darmklachten, heb jij hier meer informatie over om haar te kunnen helpen?

alvast heel erg dank!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.093
Cools, een tijd geleden kwam ik een post tegen over PDS bij vrouwen hier adviseerde jij 200mg fosfatidylserine/dag en 2000iu vitamine D aan..

Een kennis van me heeft heel veel last van buikpijn en veel darmklachten, heb jij hier meer informatie over om haar te kunnen helpen?

alvast heel erg dank!

Klopt, dit werkt vreemd genoeg vooral goed bij mannen. Maar dat is te verklaren vanwege de hormonale effecten.

Ik raad dit standaard aan als test vooral. Het werkt voor specifieke aandoeningen perfect en als het niet werkt kunnen deze al uitgesloten worden.

Maar dat hangt van de klachten van je kennis af. Heb een stuk meer info nodig om dat te kunnen bepalen.

Hey Cools, ik ben alvast een beetje aan het zoeken naar een cycle voor deze zomer en ben benieuwd wat jij er zo van denkt. Ik heb al aardig doorheen dit topic gezocht maar heb toch nog graag jouw zegen. :p Ik weet dat tren niet volledig jouw ding is maar ik wil toch eens ervaren of dit spul nu echt zo geweldig is zoals hier op het forum beweerd wordt.
Ik zat dus aan het volgende te denken, allemaal enanthaat esters: test 250 mast 400 tren 400.
Zijn de verhoudingen zo in orde? Ik zal er ook hcg bij laten lopen, ik neem aan dat 400 mast wel voldoende is of zou ik de test nog verlagen? Ik heb in het verleden wel wat last gehad van gyno bij een test e only op 500 maar deze gyno was vrijwel onmiddelijk verdwenen na toevoegen van mast.
Alvast bedankt!

edit: kan zijn dat ik er de eerste weken wat winstrol bijvoeg als kickstart, maar twijfel ik nog over.

Hey Cools, ik ben alvast een beetje aan het zoeken naar een cycle voor deze zomer en ben benieuwd wat jij er zo van denkt. Ik heb al aardig doorheen dit topic gezocht maar heb toch nog graag jouw zegen. :p Ik weet dat tren niet volledig jouw ding is maar ik wil toch eens ervaren of dit spul nu echt zo geweldig is zoals hier op het forum beweerd wordt.
Ik zat dus aan het volgende te denken, allemaal enanthaat esters: test 250 mast 400 tren 400.
Zijn de verhoudingen zo in orde? Ik zal er ook hcg bij laten lopen, ik neem aan dat 400 mast wel voldoende is of zou ik de test nog verlagen? Ik heb in het verleden wel wat last gehad van gyno bij een test e only op 500 maar deze gyno was vrijwel onmiddelijk verdwenen na toevoegen van mast.
Alvast bedankt!

edit: kan zijn dat ik er de eerste weken wat winstrol bijvoeg als kickstart, maar twijfel ik nog over.

Heb je wel is last gehad van acne door mast?

Klopt, dit werkt vreemd genoeg vooral goed bij mannen. Maar dat is te verklaren vanwege de hormonale effecten.

Ik raad dit standaard aan als test vooral. Het werkt voor specifieke aandoeningen perfect en als het niet werkt kunnen deze al uitgesloten worden.

Maar dat hangt van de klachten van je kennis af. Heb een stuk meer info nodig om dat te kunnen bepalen.

Deze combinatie werkt bij mij zeer goed, gebruik het nu 2.5 week en mijn darmwerking is nagenoeg perfect! Zeker het proberen waard

Misschien niet helemaal op de goede plek hier, maar Cools hoe denk jij over dit product?
https://brainplusiq.com/#/nl/main/?...6bf15dd8664bbf5d776f732&subid4=&temp=55403400
DIt is natuurlijk bullshit. Zag een advertentie op Facebook waarop zij claimen dat de CNN (!!!) een kuurlog heeft opgesteld en dat de film limitless hierop gebaseerd is in plaats van andersom. Nepper kan haast niet.

Wat werkt er:
Ritalin of andere middelen die op dopamine werken voor alertheid, modafinil en andere nootropics voor extra cognitieve vermogens.

Terug
Naar boven