AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

DIt is natuurlijk bullshit. Zag een advertentie op Facebook waarop zij claimen dat de CNN (!!!) een kuurlog heeft opgesteld en dat de film limitless hierop gebaseerd is in plaats van andersom. Nepper kan haast niet.

Wat werkt er:
Ritalin of andere middelen die op dopamine werken voor alertheid, modafinil en andere nootropics voor extra cognitieve vermogens.
haha ja leek mij ook al te mooi om waar te zien, vandaar deze vraag

haha ja leek mij ook al te mooi om waar te zien, vandaar deze vraag
Wegens de hoge vraag hebben we een beperkt aanbod beschikbaar. BrainPlus IQ is bijna uitverkocht.Dit product is momenteel op voorraad en uitsluitend tot middernacht verkrijgbaar!

Jahoor. :')

AP vind ik niet echt een topmerk eerlijk gezegt.

Maar van bayer rimobolan ook niet goed of?

Bayer is uiteraard wel goed, moet je wel de echte hebben. Zit zelf te denken om een paar pakketjes op te sturen als ik op vakantie ben in Turkije, als ik me niet vergis is het daar zonder recept verkrijgbaar:D.

Bayer is uiteraard wel goed, moet je wel de echte hebben. Zit zelf te denken om een paar pakketjes op te sturen als ik op vakantie ben in Turkije, als ik me niet vergis is het daar zonder recept verkrijgbaar:D.
Denk dat je niet eens naar turkije hoeft en binnen de kortste keren een paar pm's in je inbox hebt nu :o

Denk dat je niet eens naar turkije hoeft en binnen de kortste keren een paar pm's in je inbox hebt nu :o

Echte Bayer primo is erg moeilijk te krijgen in NL. Het is mij ooit aangeboden van een betrouwbare bron maar was 9-12 euro per ampul van 1 ml/100mg.

In Turkije krijg je het gemakkelijker maar het is nog het risico dat je als toerist genept wordt

Hoeveel mg zink zit er in je Multivit? Alsook extra vitamine b bij een Multivit? Teveel vitamines is ook niet gezond. Voor de rest is alles goed. Creatine zou in theorie samen met aromatiserende aas de bloeddruk wel eens kunnen verhogen. Hoeveel gram neem je?

Maar verlaag je test naar 125mg en neem 25mg proviron per dag erbij. Dit gaat je oestrogeen al sterk verlagen en een betere A:E verhouding geven. Als het werkt zou je bloeddruk binnen een week moeten verbeteren.

Kun je ook een kuur starten met alleen test e en proviron ipv primo of mast voor een goede A:E verhouding?

Cools kun je winstrol en dianabol met elkaar combineren? Beide low-dose max. 30 mg ed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.114
Hey Cools, ik ben alvast een beetje aan het zoeken naar een cycle voor deze zomer en ben benieuwd wat jij er zo van denkt. Ik heb al aardig doorheen dit topic gezocht maar heb toch nog graag jouw zegen. :p Ik weet dat tren niet volledig jouw ding is maar ik wil toch eens ervaren of dit spul nu echt zo geweldig is zoals hier op het forum beweerd wordt.
Ik zat dus aan het volgende te denken, allemaal enanthaat esters: test 250 mast 400 tren 400.
Zijn de verhoudingen zo in orde? Ik zal er ook hcg bij laten lopen, ik neem aan dat 400 mast wel voldoende is of zou ik de test nog verlagen? Ik heb in het verleden wel wat last gehad van gyno bij een test e only op 500 maar deze gyno was vrijwel onmiddelijk verdwenen na toevoegen van mast.
Alvast bedankt!

edit: kan zijn dat ik er de eerste weken wat winstrol bijvoeg als kickstart, maar twijfel ik nog over.

Hoog androgeen wel, zou max 200mg mast erbij doen. Kickstart raad ik niet aan, zeker geen winstrol. Slecht gewrichten en nog eens hoger androgeen in totaal.

Terug
Naar boven