AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.121
Kan lichtjes anti-katabool zijn door androgene activiteit. Maar de vraag is of dit toegevoegde waarde heeft bij test.

Zijn er verder geen andere alternatieven voor een goede A:E naast test e? Ik weet dat je AI erbij kan nemen, maar dat is ook geen snoep. :p

• #5.123
Zijn er verder geen andere alternatieven voor een goede A:E naast test e? Ik weet dat je AI erbij kan nemen, maar dat is ook geen snoep. :p

Spijtig genoeg niet. Alleen mast of primo als je nog wat extra anabole werking wil hebben.

Ter vervanging van AI kan provi gewoon omdat een anti-oestrogeen ook geen toegevoegde anabole werking heeft, zelfs mogelijk een negatieve.

Spijtig genoeg niet. Alleen mast of primo als je nog wat extra anabole werking wil hebben.

Ter vervanging van AI kan provi gewoon omdat een anti-oestrogeen ook geen toegevoegde anabole werking heeft, zelfs mogelijk een negatieve.

Dankjewel Cools!

Hoog androgeen wel, zou max 200mg mast erbij doen. Kickstart raad ik niet aan, zeker geen winstrol. Slecht gewrichten en nog eens hoger androgeen in totaal.
Super bedankt weer Cools.
Oké dan wordt het test 250 mast 200 tren 400. De winstrol laat ik dan sowieso vallen.
Indien ik last krijg van sides van de tren dan kan ik de tren naar 200 brengen en de mast naar 400?

Verder zoals ik in je vroegere posts lees indien ik last krijg van gyno tijdens die cycle zeker geen nolvadex gebruiken maar aromasin of aramidix, klopt?

Toevallig heb ik dat al eens gevraagd @Melonz

"Wat raad je dan aan bij beginnende gyno tijdens kuren Cools? Veronderstel dus geen nolva icm aro wat ik juist vaak wel hoor\lees."

Cools: Niet aromatiserende aas omhoog zoals primo of mast en aromatiseren aas zoals test omlaag.

misschien niet de goede plaats omdat het topic ergens anders voor bedoeld is, graag wil ik wel de vraag stellen als dat mag. Is het een probleem dat ik een oude vial gebruik waar ongeveer 2 ml uit is. Dit zou voor inkoop betekenen dat ik net niet een extra vial moet halen wat weer in de kosten scheelt natuurlijk. primo blijft duur :(

Wat versta je onder een oude vail? 1 week, 1mnd of 1jaar oud?

Toevallig heb ik dat al eens gevraagd @Melonz

"Wat raad je dan aan bij beginnende gyno tijdens kuren Cools? Veronderstel dus geen nolva icm aro wat ik juist vaak wel hoor\lees."

Cools: Niet aromatiserende aas omhoog zoals primo of mast en aromatiseren aas zoals test omlaag.
Dat klopt inderdaad. Ik heb dezelfde vraag enkele weken geleden ook al voorgelegd aan Cools. Maar ik geloof dat ik m'n vraag dus een beetje verkeerd heb geformuleerd nu. M'n volgende cycle zit er sowieso mast al bij en wil ik tren toevoegen. Ik verwacht geen gyno omdat de a/e in verhouding is(juist?), maar heb liever alles bij de hand moest het nodig zijn.
Na wat research kwam ik op volgende topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/test-tren-gyno-nu-aanpakken.310361/
Hier raad Cools aan om vooral geen nolvadex te gebruiken en aromasin of arimidex te gebruiken. Wil graag even confirmatie dat ik het best op deze manier moet aanpakken en of de kans op gyno groot is bij mijn verhoudingen. Mast verhogen bij gyno zal er vast niet inzitten omdat het anders te androgeen is zoals hij hierboven schrijft.
Toch bedankt voor je reactie! :):p

Wat versta je onder een oude vail? 1 week, 1mnd of 1jaar oud?

vergeten te vermelden, het is toch zeker wel een jaar geleden voor het laatst gebruikt. Ik denk dat het wat aan de lange kant is maar het is verder ook maar 1x gebruikt, daarom mijn twijfel.

Zal het er niet op gokken, lijkt me toch dat je meer kans op een pip heb dan.

Cools,

beetje een verlengde van de vraag van KurdishBB: hoe zou je A:E verhouding optimaal kunnen krijgen bij

500 mg test e E5D
400 tren e mg E5D
25-50 t3 EW
500 iu hCG EW

zonder primo (naar m.i. veel fake op markt en legit is peperduur) en mast (in een vorige kuur kreeg ik last van veel acne bij 500 mg test e, 400 mg mast e en 600 primo EW).

En zou dit door de mast zijn gekomen of fake primo die ook mast zou zijn, waardoor A:E verhouding ook juist niet goed is? Anders zou ik mast nog wel eens willen proberen toe te voegen, eventueel met UG roa achter de hand?

Laatst bewerkt:
Vreemd probleem cools.

Ik neem nu al een tijdje nolva, en de gyno is al verminderd. Mijn puffy nipples zijn ook veel minder, maar wanneer ik stop met nolva worden ze binnen de 24u weer extreem puffy. Daardoor vermoed ik dat er gewoon vocht ophoopt achter mijn tepel. Kan dat kloppen, en heb je enig idee waarom?

• #5.137
Super bedankt weer Cools.
Oké dan wordt het test 250 mast 200 tren 400. De winstrol laat ik dan sowieso vallen.
Indien ik last krijg van sides van de tren dan kan ik de tren naar 200 brengen en de mast naar 400?

Verder zoals ik in je vroegere posts lees indien ik last krijg van gyno tijdens die cycle zeker geen nolvadex gebruiken maar aromasin of aramidix, klopt?

Dan zou ik idd tren naar 200mg brengen en mast naar 400mg.

Aromasin of arimidex heeft dan de voorkeur, maar gewoon je tren omlaag en mast omhoog is voldoende. Misschien kan je dit beter meteen doen? 200mg tren is toch voldoende gezien zijn sterke androgene en anabole waarde.

• #5.138
vergeten te vermelden, het is toch zeker wel een jaar geleden voor het laatst gebruikt. Ik denk dat het wat aan de lange kant is maar het is verder ook maar 1x gebruikt, daarom mijn twijfel.

Blijft lang goed omdat bacteriën slecht groeien in olie, maar ook de bewaarmiddelen erin zijn vrij sterk en bij UG labs in hoge hoeveelheid aanwezig.

Zolang de olie niet vertroebelt is kan het eigenlijk, maar blijft altijd een risico zeker na een jaar.

• #5.139
Cools,

beetje een verlengde van de vraag van KurdishBB: hoe zou je A:E verhouding optimaal kunnen krijgen bij

500 mg test e E5D
400 tren e mg E5D
25-50 t3 EW
500 iu hCG EW

zonder primo (naar m.i. veel fake op markt en legit is peperduur) en mast (in een vorige kuur kreeg ik last van veel acne bij 500 mg test e, 400 mg mast e en 600 primo EW).

En zou dit door de mast zijn gekomen of fake primo die ook mast zou zijn, waardoor A:E verhouding ook juist niet goed is? Anders zou ik mast nog wel eens willen proberen toe te voegen, eventueel met UG roa achter de hand?

T3 gaat je oestrogeenreceptoren net zoals tren gevoeliger kunnen maken. Dus die tren naar 200mg, maar dan blijft de kans er nog door de 500mg test en 500iu hcg wat overeenkomt met 125mg test.

Je acne vorige keer kwam door veels teveel mast icm primo. 1000mg aan pure androgenen bij test 500 (wat ook androgeen is) is teveel. Mast is dan nog eens androgener als primo.

Ik zou tren verlagen naar 200mg en 300-400mg mast toevoegen.

• #5.140
Vreemd probleem cools.

Ik neem nu al een tijdje nolva, en de gyno is al verminderd. Mijn puffy nipples zijn ook veel minder, maar wanneer ik stop met nolva worden ze binnen de 24u weer extreem puffy. Daardoor vermoed ik dat er gewoon vocht ophoopt achter mijn tepel. Kan dat kloppen, en heb je enig idee waarom?

Dat is normaal, je oestrogeen (of gevoeligheid stijgt) sterker in verhouding tot androgeen na sommige kuren. Dus het heeft even de tijd nodig om te normaliseren.

Gebeurd vooral bij slechte A:E kuren en gebruik van middelen zoals tren wat de gevoeligheid aan oestrogeen verhoogt.

Terug
Naar boven