- Waardering
- 2.952
Dus qua spiergroei geen toegevoegde waarde, wel voor de A:E verhouding?
Kan lichtjes anti-katabool zijn door androgene activiteit. Maar de vraag is of dit toegevoegde waarde heeft bij test.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus qua spiergroei geen toegevoegde waarde, wel voor de A:E verhouding?
Kan lichtjes anti-katabool zijn door androgene activiteit. Maar de vraag is of dit toegevoegde waarde heeft bij test.

Zijn er verder geen andere alternatieven voor een goede A:E naast test e? Ik weet dat je AI erbij kan nemen, maar dat is ook geen snoep.![]()
Spijtig genoeg niet. Alleen mast of primo als je nog wat extra anabole werking wil hebben.
Ter vervanging van AI kan provi gewoon omdat een anti-oestrogeen ook geen toegevoegde anabole werking heeft, zelfs mogelijk een negatieve.
Super bedankt weer Cools.Hoog androgeen wel, zou max 200mg mast erbij doen. Kickstart raad ik niet aan, zeker geen winstrol. Slecht gewrichten en nog eens hoger androgeen in totaal.

Dat klopt inderdaad. Ik heb dezelfde vraag enkele weken geleden ook al voorgelegd aan Cools. Maar ik geloof dat ik m'n vraag dus een beetje verkeerd heb geformuleerd nu. M'n volgende cycle zit er sowieso mast al bij en wil ik tren toevoegen. Ik verwacht geen gyno omdat de a/e in verhouding is(juist?), maar heb liever alles bij de hand moest het nodig zijn.Toevallig heb ik dat al eens gevraagd @Melonz
"Wat raad je dan aan bij beginnende gyno tijdens kuren Cools? Veronderstel dus geen nolva icm aro wat ik juist vaak wel hoor\lees."
Cools: Niet aromatiserende aas omhoog zoals primo of mast en aromatiseren aas zoals test omlaag.

Wat versta je onder een oude vail? 1 week, 1mnd of 1jaar oud?
Zal het er niet op gokken, lijkt me toch dat je meer kans op een pip heb dan.
dus beter op safe spelen. bedankt voor je reactieHalotestin danZou nooit of nimmer dianabol gebruiken. Slechter voor je lever kan bijna niet.
.t-bol

Super bedankt weer Cools.
Oké dan wordt het test 250 mast 200 tren 400. De winstrol laat ik dan sowieso vallen.
Indien ik last krijg van sides van de tren dan kan ik de tren naar 200 brengen en de mast naar 400?
Verder zoals ik in je vroegere posts lees indien ik last krijg van gyno tijdens die cycle zeker geen nolvadex gebruiken maar aromasin of aramidix, klopt?
vergeten te vermelden, het is toch zeker wel een jaar geleden voor het laatst gebruikt. Ik denk dat het wat aan de lange kant is maar het is verder ook maar 1x gebruikt, daarom mijn twijfel.
Cools,
beetje een verlengde van de vraag van KurdishBB: hoe zou je A:E verhouding optimaal kunnen krijgen bij
500 mg test e E5D
400 tren e mg E5D
25-50 t3 EW
500 iu hCG EW
zonder primo (naar m.i. veel fake op markt en legit is peperduur) en mast (in een vorige kuur kreeg ik last van veel acne bij 500 mg test e, 400 mg mast e en 600 primo EW).
En zou dit door de mast zijn gekomen of fake primo die ook mast zou zijn, waardoor A:E verhouding ook juist niet goed is? Anders zou ik mast nog wel eens willen proberen toe te voegen, eventueel met UG roa achter de hand?
Vreemd probleem cools.
Ik neem nu al een tijdje nolva, en de gyno is al verminderd. Mijn puffy nipples zijn ook veel minder, maar wanneer ik stop met nolva worden ze binnen de 24u weer extreem puffy. Daardoor vermoed ik dat er gewoon vocht ophoopt achter mijn tepel. Kan dat kloppen, en heb je enig idee waarom?