AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Woensdag avond en zondagochtend = e3,5d

Test 125 pw
HCG 750 pw
Anavar 20 mg/pd
Clen 100mg 2 on/ 2off

500 kcal onder onderhoud, cutten dus.
Wat denk je @Cools , sensei? Ik ben immer benieuwd naar jouw mening. ^^

IMG_2670.JPG

Aromasin is een irreversible aromatse remmer en arimidex een reverseble.

Die betekent dat aromasin permanent bind aan het aromatase enzym (suicide inhibition) en arimidex deze alleen tijdelijk bezet. Aromasin is dan ook een steroïde verbinding en arimidex niet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_inhibition
Maar beantwoordt dit nou eigenlijk zijn vraag? :P @Bbboy

Veel mensen zweren nog steeds bij Arimidex omdat ze daar een betere werking ervaren, terwijl uit alle onderzoeken Aromasin eigenlijk de voorkeur lijkt te moeten hebben. Het is niet alleen veel effectiever en een type I-AI (zoals hierboven uitgelegd, permanente uitschakeling), maar uit alle onderzoeken die er gedaan zijn m.b.t. Aro en Ari worden er aanzienlijk meer en ergere sides gerelateerd aan Ari t.o.v. Aro. Daarbij is Ari dus tricky ivm gyno rebound als het daar bijv. voor wordt gebruikt, of als je er gewoon op een gegeven moment mee stopt in je kuur en dan niet een SERM hebt waarmee je de rebound opvangt (of aan het eind nog eerst overgaan op Aro even ofzo zou een optie kunnen zijn denk ik). Ik vind het iig raar dat er nog altijd veel Ari wordt gebruikt en sommigen dit de voorkeur geven boven Aro, de onderzoeksresultaten (m.b.t. sides dan vooral) laten eigenlijk zien dat er geen reden is om voor Ari te kiezen als je aan Aro kan komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.464
Om er nog even op in te haken, waarom primo en geen mast? En waarom Anavar? Dit doet toch verder niks aan je a:e ratio?

Omdat primo iets anaboler is en minder androgeen.

Anavar zet niet om naar oestrogeen net zoals primo en mast. Dit zorgt voor een hoger androgeen tov oestrogeen.

• #5.465
Oke bedankt. Ik heb nog wel een teveel aan oestrogeen in mijn lichaam. Hoe kan ik deze laten zakken tijdens mijn cruise zonder te zakken in bovengenoemde dosering?

Welke supps? Mangosteen?

Plus wanneer kan ik het beste mijn hcg en test injecties zetten om zo schommelingen te voorkomen?

Test nog verlagen en niet-aromatiserende aas naar boven ;) In jou geval geen test e dan en 400mg mast bv. Je kan ook proberen alleen mast te verhogen, dat geeft al een betere a:e ratio.

• #5.466
Cools vraagje over het zetten van AAS;

Als je bijvoorbeeld 500 test en 400 mast per week wilt zetten, kan je ervoor kiezen om het 2x per week te injecteren.
250 test en 200 mast per injectie.
Dan krijg je eigenlijk het volgende schema: e3d-e4d-e3d-e4d-enz.
Is het dan niet beter om gewoon e3d of e4d te zetten?
Nu zet je in dit voorbeeld 900 mg AAS per week.
Met e3d is dat 1050 per week en met e4d is dat 788 mg per week.
Stel dat je niet al te hoog wilt zitten met je totale hoeveelheid AAS, doe je er dan goed aan om 250/200 e4d te zetten?

Dat kan zeker en vanaf 600+ mg is dat zelfs een goede keuze. Op maandag en vrijdag een injectie zou ik dan doen.

• #5.467
Test 125 pw
HCG 750 pw
Anavar 20 mg/pd
Clen 100mg 2 on/ 2off

Het is hier niet de echt/nep sectie met je foto's :p

100mg clen, leef je nog? 100mcg kan alhoewel 40-80mcg voor meeste voldoende is. Anavar en hcg dosis is goed.

Test 125 pw
HCG 750 pw
Anavar 20 mg/pd
Clen 100mg 2 on/ 2off

Heeft GS nu opnieuw grijze doppen? Laatste keer dat ik het had waren het witte doppen.

Edit: Laten we het hier maar verder niet over hebben, kwestie om ontopic te blijven.

• #5.469
Maar beantwoordt dit nou eigenlijk zijn vraag? :P @Bbboy

Veel mensen zweren nog steeds bij Arimidex omdat ze daar een betere werking ervaren, terwijl uit alle onderzoeken Aromasin eigenlijk de voorkeur lijkt te moeten hebben. Het is niet alleen veel effectiever en een type I-AI (zoals hierboven uitgelegd, permanente uitschakeling), maar uit alle onderzoeken die er gedaan zijn m.b.t. Aro en Ari worden er aanzienlijk meer en ergere sides gerelateerd aan Ari t.o.v. Aro. Daarbij is Ari dus tricky ivm gyno rebound als het daar bijv. voor wordt gebruikt, of als je er gewoon op een gegeven moment mee stopt in je kuur en dan niet een SERM hebt waarmee je de rebound opvangt (of aan het eind nog eerst overgaan op Aro even ofzo zou een optie kunnen zijn denk ik). Ik vind het iig raar dat er nog altijd veel Ari wordt gebruikt en sommigen dit de voorkeur geven boven Aro, de onderzoeksresultaten (m.b.t. sides dan vooral) laten eigenlijk zien dat er geen reden is om voor Ari te kiezen als je aan Aro kan komen.

Misschien :p

Ik zou voor aromasin gaan omdat het een veiliger profiel heeft zoals je al aangeeft.

Het is hier niet de echt/nep sectie met je foto's :p

100mg clen, leef je nog? 100mcg kan alhoewel 40-80mcg voor meeste voldoende is. Anavar en hcg dosis is goed.
Haha, mcg ofcourse, bedankt!
Ben benieuwd wat het gaat doen en zal een logje bijhouden!

Test nog verlagen en niet-aromatiserende aas naar boven ;) In jou geval geen test e dan en 400mg mast bv. Je kan ook proberen alleen mast te verhogen, dat geeft al een betere a:e ratio.

Ik gebruik alleen test en pregnyl :) zit in cruise. En wanneer kan ik het beste de test en pregnyl zetten? (welke dagen wat)

Laatst bewerkt:
Damn wat doen sommige toch moeilijk, doe dan maandag avond en vrijdag ochtend is gewoon om de 3.5e dag, klopt t precies.
Vraag ik dit aan jou ofzo?
Mijn vraag was wat Cools van e4d 250/200 vindt. Niet wanneer ik het beste kan prikken als ik 2x per week wil zetten.
Maar bedankt voor je mening.

• #5.473
Ik gebruik alleen test en pregnyl :) zit in cruise. En wanneer kan ik het beste de test en pregnyl zetten? (welke dagen wat)

Idd, verkeerd gelezen. Als je in cruise zit moet je zien dat je max 250mg test e totaal zet. Dus 100-125mg test als je hcg zet.

Test 1x/week en hcg maandag en donderdag/vrijdag bv.

Idd, verkeerd gelezen. Als je in cruise zit moet je zien dat je max 250mg test e totaal zet. Dus 100-125mg test als je hcg zet.

Test 1x/week en hcg maandag en donderdag/vrijdag bv.

Maakt het uit wanneer ik die test zet icm die hcg? Ivm schommelingen

Cools wat vind je van

150 Test
200 mast
200tren
1000 IU HCG

mbt A en E? Ben zelf gevoelig aan zowel gyno als acne.

Cools wat vind je van

150 Test
200 mast
200tren
1000 IU HCG

mbt A en E? Ben zelf gevoelig aan zowel gyno als acne.
Niet bepaald je beste keuze i.v.m. acne, gezien je al flink acne had van je test E kuurtje. Zou er dan zeker 400mg pompoenpit olie bij laten lopen en roa achter de hand houden indien het er toch doorkomt.

• #5.478
  • #5.480
Terug
Naar boven