AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.441
Cools hoe sta je tegenover de volgende kuur: week1 t/m 6: 250test-200deca. Week7 t/m 12: 500test-600primo. Week 15: clomid 3 weken

Als je hcg gebruikt is het misschien wat. Wel je test e verlagen met 125mg dan. Deze lengte van kuur en dosering na 7 weken raad ik natuurlijk niet aan.

Cool wat is jouw mening over arimidex vs aromasin, lees in verschillende logs dat ene keer aro wordt aangeraden en andere ari vandaar.

@Cools tren 200mg genoeg voor in een kuur?

@Cools tren 200mg genoeg voor in een kuur?

Cools is geen fan van tren in een kuur. Als je toch tren in een kuur doet dan zal hij waarschijnlijk zeggen dat je test nooit hoger mag zetten dan tren ivm sides en mast kan toevoegen ivm a:e verhoudingen.

Één keer per week test 250, tren 400 en mast 200 is een optie.

@Testosteronbom ik weet dat cools geen fan is van tren maar wil zekker weten tren gaan toevoegen in me volgende kuur :shy: ken de sides,
Maar zat tedenken aan test 250,tren280,mast200 en wou dan graag cools zijn advies daar over en of je hier goed op kan gainen met 400boven onderhoud : test en mast 2 weken langer laten doorlopen :

Cools train jij zelf ook?

@hoxyz cools train zelf ook ja!
En is (vindt ik) de beste persoon die je om tips kan vragen ! Maar wel in de juiste forumplaats zoals hier gaat het over een goede a:e verhouding en kuren :D

• #5.448
Cool wat is jouw mening over arimidex vs aromasin, lees in verschillende logs dat ene keer aro wordt aangeraden en andere ari vandaar.

Aromasin is een irreversible aromatse remmer en arimidex een reverseble.

Die betekent dat aromasin permanent bind aan het aromatase enzym (suicide inhibition) en arimidex deze alleen tijdelijk bezet. Aromasin is dan ook een steroïde verbinding en arimidex niet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_inhibition

• #5.450
Cools is geen fan van tren in een kuur. Als je toch tren in een kuur doet dan zal hij waarschijnlijk zeggen dat je test nooit hoger mag zetten dan tren ivm sides en mast kan toevoegen ivm a:e verhoudingen.

Één keer per week test 250, tren 400 en mast 200 is een optie.

Is idd een optie, maar 250 test - 200 tren kan ook en is mogelijk beter. Test kan je best niet hoger dan tren zetten bij +400mg tren/week ivm oestrogene bijwerkingen alsook androgene.

• #5.451
Cools heeft ondertussen zelf geantwoord.

Combi 250 test en 1000iu hcg. Is teveel, hcg stimuleert op die dosis (500iu 2x/week) eigen testosteron gelijk aan 125mg test e.

Dus je test e met 125mg verlagen en dan zou het probleem opgelost zijn.

Oke bedankt. Ik heb nog wel een teveel aan oestrogeen in mijn lichaam. Hoe kan ik deze laten zakken tijdens mijn cruise zonder te zakken in bovengenoemde dosering?

Welke supps? Mangosteen?

Plus wanneer kan ik het beste mijn hcg en test injecties zetten om zo schommelingen te voorkomen?

Laatst bewerkt:
Cools vraagje over het zetten van AAS;

Als je bijvoorbeeld 500 test en 400 mast per week wilt zetten, kan je ervoor kiezen om het 2x per week te injecteren.
250 test en 200 mast per injectie.
Dan krijg je eigenlijk het volgende schema: e3d-e4d-e3d-e4d-enz.
Is het dan niet beter om gewoon e3d of e4d te zetten?
Nu zet je in dit voorbeeld 900 mg AAS per week.
Met e3d is dat 1050 per week en met e4d is dat 788 mg per week.
Stel dat je niet al te hoog wilt zitten met je totale hoeveelheid AAS, doe je er dan goed aan om 250/200 e4d te zetten?

@Archaon333 ik zou gewoon e5d 250/200 zetten of EW 500/400

Cools vraagje over het zetten van AAS;

Als je bijvoorbeeld 500 test en 400 mast per week wilt zetten, kan je ervoor kiezen om het 2x per week te injecteren.
250 test en 200 mast per injectie.
Dan krijg je eigenlijk het volgende schema: e3d-e4d-e3d-e4d-enz.
Is het dan niet beter om gewoon e3d of e4d te zetten?
Nu zet je in dit voorbeeld 900 mg AAS per week.
Met e3d is dat 1050 per week en met e4d is dat 788 mg per week.
Stel dat je niet al te hoog wilt zitten met je totale hoeveelheid AAS, doe je er dan goed aan om 250/200 e4d te zetten?
Damn wat doen sommige toch moeilijk, doe dan maandag avond en vrijdag ochtend is gewoon om de 3.5e dag, klopt t precies.

1x/wk kan ook...

@The Novice ik vindt het ook een moeilijk gedoe e3d e3d e4d enz enz
Maarja ieder zijn eigen ding :cool:

Terug
Naar boven