XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Oke bedankt broeders!

Weet iemand hoe lang HCG in het bloed aantoonbaar is? Als in, ik heb een bloedtest voor een onderzoek maar het zou nogal raar zijn als ik positief test op HCG. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.483
Ik weet dat het al eerder gevraagd is maar vindt het antwoord niet meer. Is 1000mg eod ook goed?

Ik gok pompoenpit olie omdat die vaak in 1000mg is te verkrijgen. Maar Cools had al eens eerder een link gegeven met 400mg.

Wat zou er eigenlijk zoal gebeuren als je een grammetje test, grammetje tren en halve gram mast (a:e ratio jwz) zou nemen?

• Like
Waarderingen: REJ
Als ik dat nu zou nemen... Dan mag iemand de Dela uitvaart organisatie bellen, denk ik.:)

• #5.492
hahahahaha was inderdaad pompoenpitolie. Zal die caps van 400mg opzoeken. Bedankt!

Cools, als ik onderstaande kuur zou doen, is de kans op haarverlies dan groot (door o.a. masteron)? Kan ik hier voorzorgen nemen?

week 1-6 (cutten): test e 250 mg, tren e 400 mg en mast e 200 mg
week 7: test e 250 mg, mast e 200 mg
week 8-12 (bulken): test e 750 mg en mast e 300 mg

• #5.495
Cools, als ik onderstaande kuur zou doen, is de kans op haarverlies dan groot (door o.a. masteron)? Kan ik hier voorzorgen nemen?

week 1-6 (cutten): test e 250 mg, tren e 400 mg en mast e 200 mg
week 7: test e 250 mg, mast e 200 mg
week 8-12 (bulken): test e 750 mg en mast e 300 mg

Afhankelijk van je gevoeligheid kan de kans groot zijn. Is alvast niet de meest veilige kuur voor je haren. Pompoenpitolie kan je als voorzorg nemen.

Wat gyno ontwikkelt op test only, advies gekregen om test te verlagen naar 250 EW en mast P 75mg EOD toe te voegen. Zal hier op de hoogte houden.
Misschien wanneer gyno weg is tren A toevoegen voor blast.

Dat kan zeker en vanaf 600+ mg is dat zelfs een goede keuze. Op maandag en vrijdag een injectie zou ik dan doen.
Jah dan bedoel je gewoon 2x per week 250/200 per keer, op de maandag en op de vrijdag? Of e4d maandag-vrijdag-dinsdag-zaterdag-enz?

Afhankelijk van je gevoeligheid kan de kans groot zijn. Is alvast niet de meest veilige kuur voor je haren. Pompoenpitolie kan je als voorzorg nemen.
Is zo'n flesje met pompoenpitolie ook geschikt? En hoeveel ml per dag zou je dan moeten nemen voor het gewenste effect?

Terug
Naar boven