frederukk
Cool Novice
- Waardering
- 15
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha vandaarOw, gewoon omdat je soms 20mg hebt en je kan die niet breken
Als je Roa van 10mg hebt kan je gewoon ed nemen
, maar 10mg roa ed lijkt me niet erg slecht als je het vergelijkt met een dosis bij bestaande acne voorgeschreven door een derma. Vooral als je geen orals/alcohol naast hebt.Ik wil graag mijn 2e kuur pakken maar ik had me rug toen aardig vol zitten. En ik ben bang als ik Dbol 30-50mg en test-e 500mg pak, ik het weer ga krijgen. Hebben jullie zelf ervaring met roa of andere producten die acne tegen gaan?
Zelf nog geen ervaring mee maar pompoenpit olie 400mg mee laten lopen doet de trick voor velen, hier en daar veel over te lezen. Volgens Cools speelt DHT de hoofdrol met acne, pompoenpitolie blokkeert het 5-alpa-reductase enzym wat testosteron omzet naar DHT. Roa en dbol is sterk af te raden, dbol is niet bepaald lief voor je lever.Ik wil graag mijn 2e kuur pakken maar ik had me rug toen aardig vol zitten. En ik ben bang als ik Dbol 30-50mg en test-e 500mg pak, ik het weer ga krijgen. Hebben jullie zelf ervaring met roa of andere producten die acne tegen gaan?
Oke! Enige sides op 20mg ed? En ik had gelezen dat je ook niet onder de zonnebank mag? Geld dat ook voor 20mg?Laatste kuur nam ik in het begin 20 mg ed en dan eod. Geen acne gehad, hier en daar een puistje. That's it.
Andere middeltjes hielpen bij mij niet, maar velen zijn positief over B5 en pompoenpitolie.
Oke! Enige sides op 20mg ed? En ik had gelezen dat je ook niet onder de zonnebank mag? Geld dat ook voor 20mg?
Ja ik had het gelezen van Cools. Ik ben me ook bewust van dbol, ik drink nooit dus dat is wel een voordeel. Dbol kies ik omdat ik een ecto ben. Mij eerste kuur beviel goed heb 9kg gegaint maar door mijn stommiteit maar 6kg overgehouden. Door minder te gaan eten. Maar dan zou het beste zijn gewoon beginnen met de kuur en 400mg pompoenpitolie van Drogistonline en achter de hand roa voor als het erger zou worden?Zelf nog geen ervaring mee maar pompoenpit olie 400mg mee laten lopen doet de trick voor velen, hier en daar veel over te lezen. Volgens Cools speelt DHT de hoofdrol met acne, pompoenpitolie blokkeert het 5-alpa-reductase enzym wat testosteron omzet naar DHT. Roa en dbol is sterk af te raden, dbol is niet bepaald lief voor je lever.
Ik denk dat het persoonsgebonden is een maat van me heeft Test mast en test primo gedaan en beide met heftige acne?Kan men acne voorkomen door een goede A:E verhouding, ook al gebruik je middelen als mast?
Ja ik had het gelezen van Cools. Ik ben me ook bewust van dbol, ik drink nooit dus dat is wel een voordeel. Dbol kies ik omdat ik een ecto ben. Mij eerste kuur beviel goed heb 9kg gegaint maar door mijn stommiteit maar 6kg overgehouden. Door minder te gaan eten. Maar dan zou het beste zijn gewoon beginnen met de kuur en 400mg pompoenpitolie van Drogistonline en achter de hand roa voor als het erger zou worden?

Dbol omdat je ecto bent vind ik nogal vreemd, 6kg van een kuur overhouden is behoorlijk veel. Cools is ook zeker geen voorstander van dbol, te zwaar voor je lever. De combi roa + dbol maat het al helemaal niet goed. Als ik jou was zou ik dan kiezen voor test+primo i.c.m. 400mg pompoenpit olie. Een goede A/E verhouding, geen DHT-derivaat en indien acne opkomt kun je met een gerust lever roa nemen.Ja ik had het gelezen van Cools. Ik ben me ook bewust van dbol, ik drink nooit dus dat is wel een voordeel. Dbol kies ik omdat ik een ecto ben. Mij eerste kuur beviel goed heb 9kg gegaint maar door mijn stommiteit maar 6kg overgehouden. Door minder te gaan eten. Maar dan zou het beste zijn gewoon beginnen met de kuur en 400mg pompoenpitolie van Drogistonline en achter de hand roa voor als het erger zou worden?
Nou toen ik winny pakte. Was ik van mezelf al kurkdroog. Rond de 6% ik had gehoopt dat ik voller en alsnog shredded uit zou zien met dbol. Maar alles gaat bij mij nu meer erom dat ik niet meer z'n puistjes krijg als toen. Gelukkig is het nu weg maar ik ben bang dat het terug komt. Misschien had het er ook mee te maken dat ik 500mg test 1x ew deed zetten. Schommelingen etcDbol omdat je ecto bent vind ik nogal vreemd, 6kg van een kuur overhouden is behoorlijk veel. Cools is ook zeker geen voorstander van dbol, te zwaar voor je lever. De combi roa + dbol maat het al helemaal niet goed. Als ik jou was zou ik dan kiezen voor test+primo i.c.m. 400mg pompoenpit olie. Een goede A/E verhouding, geen DHT-derivaat en indien acne opkomt kun je met een gerust lever roa nemen.
Dat je geen winny neemt zou al flink moeten helpen, winny is namelijk ook een DHT derivaatNou toen ik winny pakte. Was ik van mezelf al kurkdroog. Rond de 6% ik had gehoopt dat ik voller en alsnog shredded uit zou zien met dbol. Maar alles gaat bij mij nu meer erom dat ik niet meer z'n puistjes krijg als toen. Gelukkig is het nu weg maar ik ben bang dat het terug komt. Misschien had het er ook mee te maken dat ik 500mg test 1x ew deed zetten. Schommelingen etc
. Shredded zul je er niet uit zien met dbol en 500mg test, zul je flink wat vocht mee pakken.Hoe kom je bij Gyno? Ik ben 6% bf.. nooit gyno gehad
typo, maar alsnog. Waarom zou je aan die troep willen, je wordt er een waterballon van.Hoe kom je bij Gyno? Ik ben 6% bf.. nooit gyno gehad
Ja ik ben benieuwd hoe dbol valt op laag bf? Maar daarbij ben ik nog niet zeker, wil namelijk zo min mogelijk acnetypo, maar alsnog. Waarom zou je aan die troep willen, je wordt er een waterballon van.
Ik zet nu: 125 test 1000 IU hcg in mijn bridge.
Wat raad jij nu precies aan? Heb echt nog last van dat teveel aan oestrogeen. Primo gaat hem sowieso niet worden. Hoeveel mast zou je aan raden dan?