Pimdebakker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 209
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie niet vaak 200 tren, maar dat komt dan ook vooral omdat als iemand tren gebruikt die zeker geen 200 wilt gebruiken@Nootmuskaatje zou Cools niet eerder dit aanraden 250 test - 200mast -200tren ? Of 300-400mast met 400 tren
.Tja als je het hier een beetje in de gaten houdt en je ziet vragen die al zo vaak gesteld en beantwoord zijn dan kan idd iedereen wel Cools zijnIedereen is cools tegenwoordig jwz
Sent from my SM-G800F using Tapatalk
.En Cools is God (Voor sommigen toch). Deze topic lijkt meer op een sekteleider en zijn volgelingen die hem blindelings volgenIedereen is cools tegenwoordig jwz
Sent from my SM-G800F using Tapatalk
.Blindelings? Hij heeft toch wel veel punten onderbouwd met duidelijke onderzoeken. Als je ergens over twijfelt kun je gerust vragen voor wat onderbouwing.En Cools is God (Voor sommigen toch). Deze topic lijkt meer op een sekteleider en zijn volgelingen die hem blindelings volgen.
Dat kan, maar ga er maar niet van uit dat iemand die 750 test 400 tren wilt draaien tevreden zal zijn met 250 test 200 tren@Nootmuskaatje ik ga op 280 tren draaie hoor over 2 maanden? Met test e en mast
.Wat zou ik kunnen doen mocht dit niet werken? Nu ik je hier toch over spreek.
Mast en test samen zetten of maandag test donderdag mast?
Cools raad tren ten sterkste af en test ook nooit hoger dan tren.
Cools heeft u enig idee voor een 2e kuur met zo min mogelijk last van acne. En ik heb vaker gehoord over pompoenpitolie maar is dit net zo effectief als Roa op 20mg ed tijdens de kuur?
Cools,
Ik heb mijn kuurschema gemaakt voor 12 weken waarbij ik de tren eruit haal in week 10. Op 200mg ew komt dat perfect uit natuurlijk.
Nu zit ik let het probleem dat mast op dezelfde dosering gaat en ik een nieuwe vial zou moeten aanschaffen voor de laatste 2 weken. Het eerste jaar daarna zal ik niks van mast meer aanraken dus is nogal verspilling. Mijn vraag is dus: mag die mast er ook gewoon uit op week 10?
Je gaat er dus van uit dat beide precies 10ml in de vial hebben?
@Cools
wat raad jij aan bij het zetten van 3ml test e! 2 ml tren e? 1x perweek zetten? of 2 x perweek zetten ivm stabiele bloedwaardes?
@Nootmuskaatje zou Cools niet eerder dit aanraden 250 test - 200mast -200tren ? Of 300-400mast met 400 tren
Zie niet vaak 200 tren, maar dat komt dan ook vooral omdat als iemand tren gebruikt die zeker geen 200 wilt gebruiken.
En Cools is God (Voor sommigen toch). Deze topic lijkt meer op een sekteleider en zijn volgelingen die hem blindelings volgen.
En de resultaten spreken voor zich, duidelijk en eerlijk.@CoolsHangt van de totale dosis af. Tot 600mg/week aan totale stof 1xweek en daarboven zou ik voor 2x/week gaan. Bloedwaardes zijn sowieso goed bij 1x/week.
@Cools
Thanx voor je antwoord cools!
Dus boven de 600 aan totale stof zou je dus om de 3 dagen dus 2 x perweek lang werkende aas kunnen zetten zou gewoon goed zijn ivm stabiele bloedwaarders als ik je goed begreep net?
@Cools
Thanx voor je antwoord cools!
Dus boven de 600 aan totale stof zou je dus om de 3 dagen lang werkende aas kunnen zetten zou gewoon goed zijn ivm stabiele bloedwaarders als ik je goed begreep net?
Vanaf die dosis heb je voldoende stof beschikbaar per injectie voor een goed anabool effect.Die waarde is ook wat te hoog geschat. Als je iedere week eenmaal 125 mg test zet, dan is de laagste waarde (dus na 7 dagen) die je behaalt ongeveer gelijk aan de fysiologische waarde (zie: http://ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.long). De rest van de dagen zit je hoger, met name direct na de injectie zit je ferm hoger.
250 IU hCG EOD, of 500 IU hCG EOD zitten respectievelijk 7% onder en 26% boven de fysiologische waarde na injectie (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15713727). Dus de waarde die je met een dergelijke hCG-dosering haalt is hetzelfde als de allerlaagste waarde die je haalt met 1x 125 mg test e EW.
Waar je natuurlijk rekening mee moet houden is interindividuele variatie: dit kan flink per persoon verschillen.