AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Iedereen is cools tegenwoordig jwz

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

En Cools is God (Voor sommigen toch). Deze topic lijkt meer op een sekteleider en zijn volgelingen die hem blindelings volgen :D.
Blindelings? Hij heeft toch wel veel punten onderbouwd met duidelijke onderzoeken. Als je ergens over twijfelt kun je gerust vragen voor wat onderbouwing.

@Nootmuskaatje ik ga op 280 tren draaie hoor over 2 maanden? Met test e en mast

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.568
Wat zou ik kunnen doen mocht dit niet werken? Nu ik je hier toch over spreek.

Mast en test samen zetten of maandag test donderdag mast?

Werkt altijd, is onmogelijk dat het niet werkt. Je kan zelfs geen test e zetten als het moet (eigen aanmaak door hcg gestimuleerd dan) icm mast.

Als het mast e is gewoon telkens samen 1x/week.

• #5.569
  • #5.570
Cools heeft u enig idee voor een 2e kuur met zo min mogelijk last van acne. En ik heb vaker gehoord over pompoenpitolie maar is dit net zo effectief als Roa op 20mg ed tijdens de kuur?

Pompoenpitolie is bij iedereen die het gebruikt heeft zeer effectief geweest.

• #5.571
Cools,

Ik heb mijn kuurschema gemaakt voor 12 weken waarbij ik de tren eruit haal in week 10. Op 200mg ew komt dat perfect uit natuurlijk.

Nu zit ik let het probleem dat mast op dezelfde dosering gaat en ik een nieuwe vial zou moeten aanschaffen voor de laatste 2 weken. Het eerste jaar daarna zal ik niks van mast meer aanraken dus is nogal verspilling. Mijn vraag is dus: mag die mast er ook gewoon uit op week 10?

Kan je gewoon gelijk stoppen omdat ze beiden een enathaat ester hebben. Als je mast prop dan niet hebt.

• #5.573
@Cools

wat raad jij aan bij het zetten van 3ml test e! 2 ml tren e? 1x perweek zetten? of 2 x perweek zetten ivm stabiele bloedwaardes?

Hangt van de totale dosis af. Tot 600mg/week aan totale stof 1xweek en daarboven zou ik voor 2x/week gaan. Bloedwaardes zijn sowieso goed bij 1x/week.

• #5.574
  • #5.576
En Cools is God (Voor sommigen toch). Deze topic lijkt meer op een sekteleider en zijn volgelingen die hem blindelings volgen :D.

Het is alvast niet negatiever voor hun gezondheid tov andere kuren :p En de resultaten spreken voor zich, duidelijk en eerlijk.

Hangt van de totale dosis af. Tot 600mg/week aan totale stof 1xweek en daarboven zou ik voor 2x/week gaan. Bloedwaardes zijn sowieso goed bij 1x/week.
@Cools

Thanx voor je antwoord cools!

Dus boven de 600 aan totale stof zou je dus om de 3 dagen lang werkende aas kunnen zetten zou gewoon goed zijn ivm stabiele bloedwaarders als ik je goed begreep net?

• #5.579
@Cools

Thanx voor je antwoord cools!

Dus boven de 600 aan totale stof zou je dus om de 3 dagen lang werkende aas kunnen zetten zou gewoon goed zijn ivm stabiele bloedwaarders als ik je goed begreep net?

Op maandag en vrijdag is gewoon goed ;) Vanaf die dosis heb je voldoende stof beschikbaar per injectie voor een goed anabool effect.

Trouwens, zou het handiger zijn om iets meer hCG te nemen, zoals 2x600iu bijvoorbeeld? Zit momenteel nog aan het twijfelen om de keuze te nemen om te BCen wanneer ik volledig hersteld ben. Gezien de degradatie van hCG en het cruisen op hCG only lijkt het me iets beter om net dat beetje extra te zetten gezien je toch wel een enorm lange periode onderdrukt wordt.

Kwam bijvoorbeeld het volgende van Galen tegen:
Die waarde is ook wat te hoog geschat. Als je iedere week eenmaal 125 mg test zet, dan is de laagste waarde (dus na 7 dagen) die je behaalt ongeveer gelijk aan de fysiologische waarde (zie: http://ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.long). De rest van de dagen zit je hoger, met name direct na de injectie zit je ferm hoger.

250 IU hCG EOD, of 500 IU hCG EOD zitten respectievelijk 7% onder en 26% boven de fysiologische waarde na injectie (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15713727). Dus de waarde die je met een dergelijke hCG-dosering haalt is hetzelfde als de allerlaagste waarde die je haalt met 1x 125 mg test e EW.

Waar je natuurlijk rekening mee moet houden is interindividuele variatie: dit kan flink per persoon verschillen.

875 iu ew zit net onder de fysiologische waarden, dus met 1200 iu zou je er dan waarschijnlijk mooi in het midden/aan de hoge kant binnen de marges mee zitten? Uiteraard moet dit vervolgens ook bevestigd worden met een bloedtest tijdens de cruise.

Kwam verder ook nog wat tegen i.v.m. degradatie van hCG, op 25 graden is de halfwaardetijd 240 uur dacht ik. In de koelkast degradeert het ook wel, alhoewel een stuk trager. Met 5000iu heb je 5 weken op 1000 iu ew. Maar met 2x600 ben je eerder klaar met een ampul, zouden je test waarden mooi aan de wat hoge kant van de fysiologische waarden zitten en blijven, gok ik, je testes wat meer geactiveerd wat ook weer kan zorgen voor een beter herstel indien je tijdelijk off te moeten?

Het is een grote stap dus ben mezelf nog even goed aan het inlezen voordat ik ervoor kies om die pad op te gaan.

Terug
Naar boven