MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Test verlagen naar 75mg en 75mg mast erbij. Dit icm de hcg wat ongeveer overeenkomt met 125mg test e geeft 275mg totale stof.
Cools heeft u enig idee voor een 2e kuur met zo min mogelijk last van acne. En ik heb vaker gehoord over pompoenpitolie maar is dit net zo effectief als Roa op 20mg ed tijdens de kuur?

Gaat zeker werken ;) En je kan altijd tijdens nog de verhoudingen aanpassen. Hcg niet, minimum is 500iu 2x/week.

Wat zou ik kunnen doen mocht dit niet werken? Nu ik je hier toch over spreek.

Mast en test samen zetten of maandag test donderdag mast?

Wat zou ik kunnen doen mocht dit niet werken? Nu ik je hier toch over spreek.

Mast en test samen zetten of maandag test donderdag mast?
Als het dezelfde esthers zijn allebei zou ik gewoon samen tegelijk zetten. Of je nou 1x pw zet (enanthaat?) of 2x pw (prop?)

Cools,

Ik heb mijn kuurschema gemaakt voor 12 weken waarbij ik de tren eruit haal in week 10. Op 200mg ew komt dat perfect uit natuurlijk.

Nu zit ik let het probleem dat mast op dezelfde dosering gaat en ik een nieuwe vial zou moeten aanschaffen voor de laatste 2 weken. Het eerste jaar daarna zal ik niks van mast meer aanraken dus is nogal verspilling. Mijn vraag is dus: mag die mast er ook gewoon uit op week 10?

Cools,

Ik heb mijn kuurschema gemaakt voor 12 weken waarbij ik de tren eruit haal in week 10. Op 200mg ew komt dat perfect uit natuurlijk.

Nu zit ik let het probleem dat mast op dezelfde dosering gaat en ik een nieuwe vial zou moeten aanschaffen voor de laatste 2 weken. Het eerste jaar daarna zal ik niks van mast meer aanraken dus is nogal verspilling. Mijn vraag is dus: mag die mast er ook gewoon uit op week 10?
Je gaat er dus van uit dat beide precies 10ml in de vial hebben?

Ga maar uit van 9ml max idd. Gewoon van alle compounds 1vial extra bestellen. Je kunt t gewoon voor langere tijd bewaren. In jouw geval, stel dat je de mast op zou willen hogen omdat je last krijgt van oestrogene sides, dan zou je dus alsnog een vial bij moeten halen..

9 weken of 10weken de grooste gains zijn er dan toch wel uit :D gewoon mijn mening

Laatst bewerkt:
9 weken of 10weken de grooste gains zijn er dan toch wel uit :D gewoon mijn mening
Jij eet zeker van wk1 tot wk10 hetzelfde...? Ik vind dit eerlijk waar de grootste misvatting die er is. Uitzonderingen daargelaten, als je na een poos niet te hebben gekuurd een blastje pakt dan is het logisch dat de eerste 4-5 weken je het meeste/makkelijkste gains pakt, maar ik heb mensen bijna evenveel zien pakken in de resterende 5-6 weken van dat soort kuurtjes die wel gewoon na de eerste 4 weken, elke 2-3 weken hun voeding goed bleven aanpassen op hun gemaakte gains.

Jij eet zeker van wk1 tot wk10 hetzelfde...? Ik vind dit eerlijk waar de grootste misvatting die er is. Uitzonderingen daargelaten, als je na een poos niet te hebben gekuurd een blastje pakt dan is het logisch dat de eerste 4-5 weken je het meeste/makkelijkste gains pakt, maar ik heb mensen bijna evenveel zien pakken in de resterende 5-6 weken van dat soort kuurtjes die wel gewoon na de eerste 4 weken, elke 2-3 weken hun voeding goed bleven aanpassen op hun gemaakte gains.
Je zit hier wel in het fantopic van Cools Korte Kuren BV, hé. ;)

@MagereMelk precies dat!!! ,, en ff off topic naar patjeh ik switch mijn trainingschema na een paarweken en me voeding ook

@MagereMelk precies dat!!! ,, en ff off topic naar patjeh ik switch mijn trainingschema na een paarweken en me voeding ook
Weet niet of het switchen van je trainingsschema zinvol is elke paar weken (dacht dat ergens tussen 6-12 weken er een moment is dat dit pas zinvol zou zijn om weer ff anders bezig te zijn). Maar als je elke paar weken je voeding dan ook aan zou passen op de gains dan zul je het met me eens moeten zijn dat het onzin is dat er de laatste weekjes van een kuur niets meer te halen valt.

@Patjeh ik switch mijn schema na 6 weken (daarmee bedoelde ik om de paar weken ) bedoel ik niet 2 mee ;)
En ik ga niet meer Hierop reageren want dat is vervelend voor de mensen die vragen willen stellen aan cools ! Pm me maar als je een discussie zoekt ;)
Je maakt cools zijn forum nu vuil
dit is geen discussie sectie

@Cools

wat raad jij aan bij het zetten van 3ml test e! 2 ml tren e? 1x perweek zetten? of 2 x perweek zetten ivm stabiele bloedwaardes?

Cools raad tren ten sterkste af en test ook nooit hoger dan tren.

Dat weet ik! Ik doe dit zelf ook niet! Is voor een vriend die dit hoe dan ook wil gaan doen
250 test 200 mast 400 tren als die toch zo graag met tren wilt. Indien hij hCG gebruikt, wat aan te raden is, 125mg test minder. Dit raadt Cools standaard aan;).

@Nootmuskaatje zou Cools niet eerder dit aanraden 250 test - 200mast -200tren ? Of 300-400mast met 400 tren

Terug
Naar boven