MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Laatst bewerkt:
@Patjeh ik switch mijn schema na 6 weken (daarmee bedoelde ik om de paar weken ) bedoel ik niet 2 mee ;)
En ik ga niet meer Hierop reageren want dat is vervelend voor de mensen die vragen willen stellen aan cools ! Pm me maar als je een discussie zoekt ;)
Je maakt cools zijn forum nu vuil
dit is geen discussie sectie
Tjah, dat jij met paar eigenlijk 6 bedoeld kan ik natuurlijk ook niet ruiken. Verder snap ik dat dit een beetje Cools zijn thread is, maar dat betekent niet dat iedereen hier verder maar zijn bek moet houden (of zich zo de mond moet laten snoeren) terwijl die gewoon wat zinnigs probeert te zeggen, heeft niets te maken met een discussie zoeken ofzo. Als ik soms zie dat hier dezelfde vragen wel 20x zijn gesteld en beantwoord, dan denk ik dat ik ook wel even kort ergens op mag inhaken. En als jij vind van niet, bite me. Overigens is een forum precies dat wat jij suggereert dat het niet is; Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Een plek voor discussie dus. Verder vind ik je reactie een beetje raar en hijgerig.

• Like
Waarderingen: REJ
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.584
Trouwens, zou het handiger zijn om iets meer hCG te nemen, zoals 2x600iu bijvoorbeeld? Zit momenteel nog aan het twijfelen om de keuze te nemen om te BCen wanneer ik volledig hersteld ben. Gezien de degradatie van hCG en het cruisen op hCG only lijkt het me iets beter om net dat beetje extra te zetten gezien je toch wel een enorm lange periode onderdrukt wordt.

Kwam bijvoorbeeld het volgende van Galen tegen:

875 iu ew zit net onder de fysiologische waarden, dus met 1200 iu zou je er dan waarschijnlijk mooi in het midden/aan de hoge kant binnen de marges mee zitten? Uiteraard moet dit vervolgens ook bevestigd worden met een bloedtest tijdens de cruise.

Kwam verder ook nog wat tegen i.v.m. degradatie van hCG, op 25 graden is de halfwaardetijd 240 uur dacht ik. In de koelkast degradeert het ook wel, alhoewel een stuk trager. Met 5000iu heb je 5 weken op 1000 iu ew. Maar met 2x600 ben je eerder klaar met een ampul, zouden je test waarden mooi aan de wat hoge kant van de fysiologische waarden zitten en blijven, gok ik, je testes wat meer geactiveerd wat ook weer kan zorgen voor een beter herstel indien je tijdelijk off te moeten?

Het is een grote stap dus ben mezelf nog even goed aan het inlezen voordat ik ervoor kies om die pad op te gaan.

Degradatie valt goed mee. 500iu 2x/week is voor meeste mensen voldoende. Sommigen hebben 750iu nodig omdat hun leydig cellen minder goed reageren.

Degradatie valt goed mee. 500iu 2x/week is voor meeste mensen voldoende. Sommigen hebben 750iu nodig omdat hun leydig cellen minder goed reageren.
En volgens jou was het bijgeleverde steriele water ook lang houdbaar eenmaal gemixt toch? Goed voor 5 weken?

• #5.586
  • #5.587
  • #5.589
@Cools

thnx! wat zou 2 x perweek voor verschil maken inplaats van 1 x perweek? ivm bloedwaardes

Niet veel. Bloedwaardes fluctueren altijd, natuurlijk en als je test e of andere aas zet. Bedoeling is boven een bepaalde grens te blijven. Bij trt boven een bepaalde ondergrens en bij een kuur optimale bloedwaarde voor een goed anabool effect.

2x/week bij grotere dosissen raad ik aan omdat het gewoon kan dan en je hoeft dan niet een hele hoop ml in een keer je injecteren.

Niet veel. Bloedwaardes fluctueren altijd, natuurlijk en als je test e of andere aas zet. Bedoeling is boven een bepaalde grens te blijven. Bij trt boven een bepaalde ondergrens en bij een kuur optimale bloedwaarde voor een goed anabool effect.

2x/week bij grotere dosissen raad ik aan omdat het gewoon kan dan en je hoeft dan niet een hele hoop ml in een keer je injecteren.

@Cools

thnx! hoe kijk jij tegen frontloaden aan? eerder een evenwichttoestand bereiken! vind jij dit nuttig?

Werkt altijd, is onmogelijk dat het niet werkt. Je kan zelfs geen test e zetten als het moet (eigen aanmaak door hcg gestimuleerd dan) icm mast.

Als het mast e is gewoon telkens samen 1x/week.

Maar mast stopt alleen de aromatisatie toch? Het verlaagd het verhoogde oestrogeen wat momenteel in mijn lichaam zit niet. Right?

• #5.595
Maar mast stopt alleen de aromatisatie toch? Het verlaagd het verhoogde oestrogeen wat momenteel in mijn lichaam zit niet. Right?

Wat je doet met toevoeging van mast is je androgeen verhogen tov je oestrogeen. Dit gaat een deel van de 'negatieve' werking van oestrogeen tegen. Als je dan nog eens test verlaagt ga je minder aromatisatie verkrijgen doordat er minder test beschikbaar is om te interacteren met het aromatase enzym. Nog beter dus en voor sommigen nodig.

• Like
Waarderingen: REJ
Is 20mg anavar ED echt bijna net zo androgeen als die Primo?

Is 20mg anavar ED echt bijna net zo androgeen als die Primo?

Hoe bedoel je die vraag?

Oxandrolone - Anabolic/Androgenic Ratio (Range): 322-630:24
Metholonone - Anabolic/Androgenic Ratio (Range): 88:44-57

Primo is dus minimaal bijna 2x zo androgeen dan Anavar.

Waarschijnlijk gebaseerd op de voorbeeldkuren in de openingspost
250 test 250 primo en 250 test 20 mg var
Ja precies. Omdat var zo'n lage androgene waarde heeft dat vrouwen het ook veel gebruiken vroeg ik me af of deze kuur werkelijk bijna dezelfde A/E verhouding heeft als de kuur met primo.

Terug
Naar boven