Trouwens, zou het handiger zijn om iets meer hCG te nemen, zoals 2x600iu bijvoorbeeld? Zit momenteel nog aan het twijfelen om de keuze te nemen om te BCen wanneer ik volledig hersteld ben. Gezien de degradatie van hCG en het cruisen op hCG only lijkt het me iets beter om net dat beetje extra te zetten gezien je toch wel een enorm lange periode onderdrukt wordt.
Kwam bijvoorbeeld het volgende van Galen tegen:
875 iu ew zit net onder de fysiologische waarden, dus met 1200 iu zou je er dan waarschijnlijk mooi in het midden/aan de hoge kant binnen de marges mee zitten? Uiteraard moet dit vervolgens ook bevestigd worden met een bloedtest tijdens de cruise.
Kwam verder ook nog wat tegen i.v.m. degradatie van hCG, op 25 graden is de halfwaardetijd 240 uur dacht ik. In de koelkast degradeert het ook wel, alhoewel een stuk trager. Met 5000iu heb je 5 weken op 1000 iu ew. Maar met 2x600 ben je eerder klaar met een ampul, zouden je test waarden mooi aan de wat hoge kant van de fysiologische waarden zitten en blijven, gok ik, je testes wat meer geactiveerd wat ook weer kan zorgen voor een beter herstel indien je tijdelijk off te moeten?
Het is een grote stap dus ben mezelf nog even goed aan het inlezen voordat ik ervoor kies om die pad op te gaan.