Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

@ Cools

Even nog iets gevonden over Ostarine, ziet er toch positief uit?

http://www.ergogenics.org/twaalf-weken-kuren-met-3-mg-ostarine-per-dag.html

Twaalf weken kuren met 3 mg ostarine per dag

De opvolgers van de anabole steroïden heten SARMs, en de ontwikkeling daarvan is al ver gevorderd. De geestelijk vader van de SARMs, James Dalton, publiceerde onlangs een studie waarin hij de SARM ostarine uitprobeerde op 120 gezonde mannen en vrouwen. Helemaal zonder bijwerkingen was het nieuwe middel niet, maar werken deed het.

In de dosering van 3 mg verhoogde ostarine de vetvrije massa met 1.4 kg. Dat effect was statistisch significant. Ostarine verhoogde daarnaast de power die de proefpersonen ontwikkelden op een stair-climber. De proefpersonen trainden niet.

De vetmassa nam in de 3mg-groep licht af met 300 gram. Ook dat effect was statistisch significant.

Artsen hopen dat SARMs de lichaamseigen aanmaak van testosteron bij mannen niet onderdrukken. Uit de onderstaande tabel - die alleen betrekking heeft op de mannen in de studie - hieronder blijkt dat ostarine dat toch een beetje doet. Een heel klein beetje.

Dus, uit dat artikel kan ik afleiden dat in combo met een testbooster, Ostarine best aan te raden is?

• Topic Starter Topic Starter
Zo eens lezen, maar zonder bijwerkingen was het dus niet.

Toch blijf ik mijn leven lang 1 aprine nemen want 1 is natuurlijk geen 4 van 400mg.
Van 1 merk ik ook nog niet de nadelen al doe ik het nu al 6 jaar ongeveer. Ik ga er mee door om mijn leven te verlengen.

@Cools: om terug te komen op de Test/Primo verhouding 250/200. als ik de primo zou veranderen in Equipose 400mg?
Equipose converteert ook niet naar oestrogeen, voorzover ik weet en heeft misschien nog wel minder negatieve sites dan primo?

Toch blijf ik mijn leven lang 1 aprine nemen want 1 is natuurlijk geen 4 van 400mg.
Van 1 merk ik ook nog niet de nadelen al doe ik het nu al 6 jaar ongeveer. Ik ga er mee door om mijn leven te verlengen.

Zolang je er geen last van ondervind is dit te doen ja.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 13:18 ----------

@Cools: om terug te komen op de Test/Primo verhouding 250/200. als ik de primo zou veranderen in Equipose 400mg?
Equipose converteert ook niet naar oestrogeen, voorzover ik weet en heeft misschien nog wel minder negatieve sites dan primo?

Equipose converteert wel naar oestrogeen. Ongeveer de helft van testosteron. En over de veiligheid van het middel zelf ben ik nog niet aan uit.

1 aspirine per dag nemen, is voor velen nuttig. verkleint je kans op een hersenbloeding of hartinfarct drastisch. Daar is niks verkeerd mee. Maar ik zou wel de aspirine nemen die in de dunne darm oplost ipv de maag.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 13:30 ----------

Is wel slecht. Het werkt via COX inhibitie en verlaagt je prostaglandine aanmaak. Hierdoor verminderd de afscheiding van je mucus in de maag, darmen en slokdarm. Dus valt je herstel en bescherming weg.

Het verkleint de kans op bloedvaat- en hartaandoeningen omdat het bloedverdunnend ook werkt.

Los daarvan is de combi caffeine/ephedrine zeer slecht voor het hart.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 13:24 ----------

Heeft niets met de zuurte van het middel te maken dus, maar prostaglandine inhibitie. De zuurte is maar een bijkomstigheid.

met één cardio aspirine (100mg) per dag zal je geen problemen krijgen.

Ik zie dat het op USBoards weleens in de PCT gegooid wordt?

Heel erg veel info is er iig nog niet over te vinden.

Ik zie dat het op USBoards weleens in de PCT gegooid wordt?

Heel erg veel info is er iig nog niet over te vinden.

Waarom juist in PCT? Is dit niet bruikbaar als standalone? Nee inderdaad, het klink iig te mooi om waar te zijn, maar op het 1ste zicht ziet het er wel goed uit?

1 aspirine per dag nemen, is voor velen nuttig. verkleint je kans op een hersenbloeding of hartinfarct drastisch. Daar is niks verkeerd mee. Maar ik zou wel de aspirine nemen die in de dunne darm oplost ipv de maag.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 13:30 ----------

met één cardio aspirine (100mg) per dag zal je geen problemen krijgen.

Is voor velen ook schadelijk. Mensen met maag en/of darmproblemen moeten er niet aan beginnen.

Ook is bloedverdunnend niet bij iedereen positief.

Zolang je er geen last van ondervind is dit te doen ja.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 13:18 ----------

Equipose converteert wel naar oestrogeen. Ongeveer de helft van testosteron. En over de veiligheid van het middel zelf ben ik nog niet aan uit.

Wederom bedankt voor je reactie Cools. Dus als ik het goed begrijp is Equipose voor de helft een aromatiserende steroid en voor de andere helft een DHT afgeleide?

Wederom bedankt voor je reactie Cools. Dus als ik het goed begrijp is Equipose voor de helft een aromatiserende steroid en voor de andere helft een DHT afgeleide?

Equipose is een afgeleide van boldenon en boldenon van testosteron.

De steroïden in deze groep hebben een extra D1-dubbele binding in ring A die je niet vindt in het testosteronmolecuul. De meest bekende anabolen uit deze groep zijn boldenon en vooral de 17a-methyl-analoog dianabol.

De androgene bijwerkingen van deze steroïden zijn niet groot, mits de doses bescheiden blijven. Wel treedt er in de D1,4-diënonen een zekere mate van aromatisering op. http://www.ergogenics.org/anabolenboek/index21.html

Is voor velen ook schadelijk. Mensen met maag en/of darmproblemen moeten er niet aan beginnen.

Ook is bloedverdunnend niet bij iedereen positief.
Bloedverdunnend is niet bij iedereen positief. Dat is waar. Maar langs de andere kant zou het het darmkanker, maagkanker, en nog andere kankers maar ik weet niet dewelke met 25% verminderen. Heb ik toch ooit ergens gelezen. En het betrof een wetenschappelijk artikel. Ik spreek wel over kleine hoeveelheden aspirine. 75 tot 100mg per dag zoals een cardioaspirine.

Bloedverdunnend is niet bij iedereen positief. Dat is waar. Maar langs de andere kant zou het het darmkanker, maagkanker, en nog andere kankers maar ik weet niet dewelke met 25% verminderen. Heb ik toch ooit ergens gelezen. En het betrof een wetenschappelijk artikel. Ik spreek wel over kleine hoeveelheden aspirine. 75 tot 100mg per dag zoals een cardioaspirine.

Dat klopt, dit is vanwege zijn werking. Door de vermindering van prostaglandines werkt het immuunsysteem beter, waardoor minder kans op ontwikkeling van kankers.

Hai cools, bij deze. mooi topic!

Had een vraag waar haal je dat rode maca, liefs in cap of tablet vorm.
Had dat stukje gelezen over dat het je prostaat kan verkleinen.
En dat het in een kuur niet de testosteron belemmerd via ergonomics of hoe die site heet.
Had ik dat verder gelezen.
je ziet veel web shops maar der is zoveel verschillende maca,kom der niet uit en kost gn drol.

Alvast bedankt

Now foods maca

Waar ik eingelijk wel benieuwd naar ben is in hoevere tren je genetisch DNA profiel verdoet.
En in welke mate dit gevolgen voor het lichaam heeft.

Goeie vraag Doffer..

Ook nog steeds benieuwd naar het verschil met Primo & Mast-E

Hai cools, bij deze. mooi topic!

Had een vraag waar haal je dat rode maca, liefs in cap of tablet vorm.
Had dat stukje gelezen over dat het je prostaat kan verkleinen.
En dat het in een kuur niet de testosteron belemmerd via ergonomics of hoe die site heet.
Had ik dat verder gelezen.
je ziet veel web shops maar der is zoveel verschillende maca,kom der niet uit en kost gn drol.

Alvast bedankt

Van akropharma, maca vind ik het beste.

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 13:15 ----------

Waar ik eingelijk wel benieuwd naar ben is in hoevere tren je genetisch DNA profiel verdoet.
En in welke mate dit gevolgen voor het lichaam heeft.

Zou er ver van weg blijven, is als puur DHT gebruiken. Maar het hecht dan nog eens sterk aan de progesteron en glucorticoidereceptor(hier hecht cortisol aan).

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 13:21 ----------

Goeie vraag Doffer..

Ook nog steeds benieuwd naar het verschil met Primo & Mast-E

Mast is minder anabool, thats it.

Laatst bewerkt:
Equipose is een afgeleide van boldenon en boldenon van testosteron.

De steroïden in deze groep hebben een extra D1-dubbele binding in ring A die je niet vindt in het testosteronmolecuul. De meest bekende anabolen uit deze groep zijn boldenon en vooral de 17a-methyl-analoog dianabol.

De androgene bijwerkingen van deze steroïden zijn niet groot, mits de doses bescheiden blijven. Wel treedt er in de D1,4-diënonen een zekere mate van aromatisering op. http://www.ergogenics.org/anabolenboek/index21.html

Equipose/Boldenon daar groeien de runderen wel hard van dus het middel heeft een aanzienlijke anabolische waarde (in ieder geval bij de runderen)
Vraag me af of dit beter is dan Primobolan qua massa en hardheid dan.

Terug
Naar boven