Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.601
Is 20mg anavar ED echt bijna net zo androgeen als die Primo?

Dan een gelijke dosis primo bedoel je of 20mg anavar/dag vergeleken met 250mg primo/week. Primo is dan androgener. Gelijke dosis is moeilijk te zeggen aan de hand van prostaat en kringspier meting.

De A:E verhouding verschilt dus bij de kuren voorgesteld op pagina 1. Maar die kan altijd aangepast worden door de verhouding tussen de middelen aan te passen.

Doe jij dan maar even de broek naar beneden, zullen wij eens even voelen hoe androgeen het er voor staat.

• #5.603
Ja precies. Omdat var zo'n lage androgene waarde heeft dat vrouwen het ook veel gebruiken vroeg ik me af of deze kuur werkelijk bijna dezelfde A/E verhouding heeft als de kuur met primo.

Vrouwen gebruiken ook primo (hopelijk op lage dosis dan). De echte androgene waarde van primo en mast blijft nog een vraag. Op pagina 1, mijn 2de post, staat het uitgelegd.

• #5.604
Beste Cools. Heb vandaag m'n akrocaps gekregen. Krijg je enige sides van die pompoenpitolie of ga je iets merken na een tijd?

Sommige mensen hun immuunsysteem reageert hier slecht op. Voor de rest heb ik nog geen andere klachten gehoord.

Het gaat zeker werken, of het efficiënter is dan Roa durf ik niet te zeggen.
Wel enig idee hoelang het duurt voordat je wat merkt van de pompoenpitolie? En stel ik zou acne krijgen tijdens/na de kuur kan ik er dan nog 5/10 mg B5 bij pakken of als het echt erg word 10mg roa?

Cools ik kan het zo snel even niet terugvinden.
Ik heb toen bij de tuinen pompoenpitolie gekocht met 1000mg erin.
Jij raad aan 400mg. Waar kan je die bestellen?

Verkies jij red maca of pompoenpitolie bij test mast bold?

Cools, misschien een 2 domme vragen, maar wil ze toch graag stellen!

1: Welke kuur geeft minste kans op acne?
Jouw test-deca of jouw test-anavar kuur? Aangezien winsten gelijk zijn. Denk zelf test-deca, Maar wou het toch zeker weten.
Had bij mijn anavar 30mg p/d voor 4 week toch soms hier en daar een dikke puist. (Denk zelf dat dit winstrol of misschien zelfs dianabol was, of verontreinigd hiermee)

2: Welke van die 2 kuren geeft minste kans op gyno? En als je dus de test-deca kuur doet, hoe kun je dan de gyno minder laten worden? Want dosering verhogen of verlagen heeft hier geen zin lijkt me?

Alvast bedankt!:D

Test omlaag en primo of mast toevoegen lijkt mij...

• #5.613
Wel enig idee hoelang het duurt voordat je wat merkt van de pompoenpitolie? En stel ik zou acne krijgen tijdens/na de kuur kan ik er dan nog 5/10 mg B5 bij pakken of als het echt erg word 10mg roa?

Binnen 1 a 2 weken. Iets anders gaat niet nodig zijn ;)

• #5.614
Cools ik kan het zo snel even niet terugvinden.
Ik heb toen bij de tuinen pompoenpitolie gekocht met 1000mg erin.
Jij raad aan 400mg. Waar kan je die bestellen?

Verkies jij red maca of pompoenpitolie bij test mast bold?

Van het merk Akrocaps heb je 500mg caps.

Pompoenpitolie heeft het nadeel dat het bij sommigen negatief voor hun immuunsysteem is. Maar het werkt wel beter tegen acne. Voor prostaat raad ik Red maca aan.

• #5.615
Cools, misschien een 2 domme vragen, maar wil ze toch graag stellen!

1: Welke kuur geeft minste kans op acne?
Jouw test-deca of jouw test-anavar kuur? Aangezien winsten gelijk zijn. Denk zelf test-deca, Maar wou het toch zeker weten.
Had bij mijn anavar 30mg p/d voor 4 week toch soms hier en daar een dikke puist. (Denk zelf dat dit winstrol of misschien zelfs dianabol was, of verontreinigd hiermee)

2: Welke van die 2 kuren geeft minste kans op gyno? En als je dus de test-deca kuur doet, hoe kun je dan de gyno minder laten worden? Want dosering verhogen of verlagen heeft hier geen zin lijkt me?

Alvast bedankt!:D

Denk dat test-deca dan de beste optie is. Minste kans gyno is bij primo of anavar. Je kan altijd test verlagen bij test-primo en primo omhoog indien nodig. Op deze manier verlaag je veilig oestrogeen.

Van het merk Akrocaps heb je 500mg caps.

Pompoenpitolie heeft het nadeel dat het bij sommigen negatief voor hun immuunsysteem is. Maar het werkt wel beter tegen acne. Voor prostaat raad ik Red maca aan.
Bedankt. Ik ga het even opzoeken online aangezien ik bang ben voor acne met past

Werkt dit trouwens ook voor vrouwen met puisten/acne die niet van aas komen?

Beste Cools. Heb vandaag m'n akrocaps gekregen. Krijg je enige sides van die pompoenpitolie of ga je iets merken na een tijd?

Ik heb het bijna 2.5 maand lang dagelijks gebruikt op 1000mg, geen bijwerkingen gehad. Nam het voor haaruitval, deed voor mij weinig wat dat betreft. Haaruitval bleek later niet DHT gerelateerd dus daar zat het hem waarschijnlijk in.

Wat je doet met toevoeging van mast is je androgeen verhogen tov je oestrogeen. Dit gaat een deel van de 'negatieve' werking van oestrogeen tegen. Als je dan nog eens test verlaagt ga je minder aromatisatie verkrijgen doordat er minder test beschikbaar is om te interacteren met het aromatase enzym. Nog beter dus en voor sommigen nodig.

Dus alleen hcg icm 0.75 zou ook kunnen? Zou dit in totaliteit niet te weinig zijn in een cruise waar ik lichtelijk aan het cutten ben?

Dus alleen hcg icm 0.75 zou ook kunnen? Zou dit in totaliteit niet te weinig zijn in een cruise waar ik lichtelijk aan het cutten ben?
Cruisen kan makkelijk op alleen hCG zelfs, persoonlijk zou ik pas iets hoger gaan zitten indien je flink over je natty max zit en dus terug zakt met je natuurlijke aanmaak. Nog een interessant stukje van galen m.b.t. cruisen en test productie:
Die waarde is ook wat te hoog geschat. Als je iedere week eenmaal 125 mg test zet, dan is de laagste waarde (dus na 7 dagen) die je behaalt ongeveer gelijk aan de fysiologische waarde (zie: http://ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.long). De rest van de dagen zit je hoger, met name direct na de injectie zit je ferm hoger.

250 IU hCG EOD, of 500 IU hCG EOD zitten respectievelijk 7% onder en 26% boven de fysiologische waarde na injectie (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15713727). Dus de waarde die je met een dergelijke hCG-dosering haalt is hetzelfde als de allerlaagste waarde die je haalt met 1x 125 mg test e EW.

Waar je natuurlijk rekening mee moet houden is interindividuele variatie: dit kan flink per persoon verschillen.

Zou wel zeker een bloedtest laten doen om te kijken hoe je lichaam op hCG reageert en of je testes er voldoende door gestimuleerd worden.

• #5.620
Terug
Naar boven