XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.722
@Cools

500HCG 2maal per week staat gelijk aan 125mg test e de week. Zou je het dan tussen kuren kunnen gebruiken als soort cruise. In plaats van 125 test de week te zetten. Dus HCG alleenstaand als cruise?

Dat kan als je op 125mg test e normaal gezien cruised. Voor mensen die 250mg doen is hcg + 125mg test e/ week dan voldoende.

Cools heb die pompoenpitolie capsules binnen. Op de verpakking staat 3x per dag maar jij raadt gewoon 1x per dag aan toch? En heeft het ook nog nut om te combineren met vit B5 voor acne of is dat niet aan te raden?

• #5.724
Cools heb die pompoenpitolie capsules binnen. Op de verpakking staat 3x per dag maar jij raadt gewoon 1x per dag aan toch? En heeft het ook nog nut om te combineren met vit B5 voor acne of is dat niet aan te raden?

1x/dag idd.

Vit B5 heeft in bepaalde gevallen alleen maar een positief effect op acne. Onderzoeken ondersteunen het alvast niet momenteel.

@Cools:

Volgende week ga ik eindelijk beginnen met je befaamde kuurvoorstel:

W1-6 Test E 250+ Primo (Masteron) 200
W3-7 Hcg 2x 500IU (ik heb maar 5000IU)
W8-10 Clomid 50 mg

Tussendoor 400 mg pompoenpitten per dag

Good to go?

• #5.726
@Cools:

Volgende week ga ik eindelijk beginnen met je befaamde kuurvoorstel:

W1-6 Test E 250+ Primo (Masteron) 200
W3-7 Hcg 2x 500IU (ik heb maar 5000IU)
W8-10 Clomid 50 mg

Tussendoor 400 mg pompoenpitten per dag

Good to go?

Good to go ;) test e is goed op 250mg icm hcg wat overeenkomt met 125mg test. Dus dan heb je 375mg test - 200 mast en dat is wel nodig voor een goed resultaat.

En 400mg pompoenpitolie is dat?

Good to go ;) test e is goed op 250mg icm hcg wat overeenkomt met 125mg test. Dus dan heb je 375mg test - 200 mast en dat is wel nodig voor een goed resultaat.

Bedankt Cools.:) Sorry ik bedoelde 400 mg pompoenpitten, dus geen olie
Zelf neem ik al standaard 20 gr pompoetpitjes bij mijn ontbijt. Is dat niet al voldoende of zijn deze pitjes niet geconcentreerd.http://www.bodyenfitshop.nl/superfo...en-fit-superfoods/pure-pompoenpitten/#gebruik

Wel op het etiket staat Primobolan maar ik twijfel of dit niet gewoon Mast. is

Nog een klein vraagje: Omdat het mijn eerste inject kuurtje wordt, is 7 weken niet toch beter qua gains dan 6?:D 6 weken lijkt mij zo kort om fatsoenlijk te gainen

Wat is de beste dosering van Clomid na een kuur van 16 weken met Test-E, Tren-E en daarbij ook Dianabol. En wanneer kun je Clomid het beste innemen?

• #5.730
Bedankt Cools.:) Sorry ik bedoelde 400 mg pompoenpitten, dus geen olie
Zelf neem ik al standaard 20 gr pompoetpitjes bij mijn ontbijt. Is dat niet al voldoende of zijn deze pitjes niet geconcentreerd.http://www.bodyenfitshop.nl/superfo...en-fit-superfoods/pure-pompoenpitten/#gebruik

Wel op het etiket staat Primobolan maar ik twijfel of dit niet gewoon Mast. is

Nog een klein vraagje: Omdat het mijn eerste inject kuurtje wordt, is 7 weken niet toch beter qua gains dan 6?:D 6 weken lijkt mij zo kort om fatsoenlijk te gainen

Hangt allemaal van de concentratie actieve stoffen af. Maar 20gram pompoenpitten zijn wel voldoende denk ik.

Ze kunnen er altijd mast in doen, maar je kan bij verschillende aas er wat anders in doen. Is altijd de vraag en moet je wat geluk mee hebben (betrouwbare leverancier).

6 is meer dan genoeg om te gainen ;) Werkt vanaf dag 1.

• #5.731
Wat is de beste dosering van Clomid na een kuur van 16 weken met Test-E, Tren-E en daarbij ook Dianabol. En wanneer kun je Clomid het beste innemen?

Als je geen hcg gebruikt hebt minstens 4 weken 25mg clomid en mogelijk wat langer. Beste kan je kijken naar het formaat van je teelballen -> volledig op formaat betekend dat je leydig en sertoli cellen weer volledig werkzaam zijn.

Thx!
Nu heb ik nog een laatste lastige vraag m.b.t. HCG.

Is het niet beter om vanaf week 1 elke week 500IU HCG te gebruiken dan in week 3-7 1000IU HCG te gebruiken?
Je zegt dat dus mijn totale test dosering op 375mg uitkomt (Test 250+ HCG 1000) vanaf week 3.

Krijg je dan geen pieken?

Week 1+ 2 Test=250 mg
Week 3-7 Test 250 + 125 (HCG 1000IU)= 375

Als ik nu vanaf week 1 HCG 500IU mee laat lopen dan wordt mijn totale test dus 250+ 60 (500HCG)= 310 mg gedurende mijn hele kuur.
Is dat niet beter voor mijn gains en voor het lichaam? Of is het toch beter om vanaf week gewoon 1000IU te gebruiken?

Ik ben benieuwd naar je antwoord!

Wederom bedankt Cools!!

Hangt allemaal van de concentratie actieve stoffen af. Maar 20gram pompoenpitten zijn wel voldoende denk ik.

Ze kunnen er altijd mast in doen, maar je kan bij verschillende aas er wat anders in doen. Is altijd de vraag en moet je wat geluk mee hebben (betrouwbare leverancier).

6 is meer dan genoeg om te gainen ;) Werkt vanaf dag 1.

Bedankt!

Nakuur start dus 10 dagen na mijn laatste inject en dus ook 1 week na mijn laatste HCG inject.
Nakuur Clomid 50 mg gedurende 14 dagen he?

@Cools

Van aparine is bekend dat het een bloedverdunnend effect heeft! Er zijn mensen die dat gebruiken bij aas kuren om zo het bloed dunner te houden aangezien je bloedvolume erg toe kan nemen! Wat denk jij ervan? Werkt asparine dan ook als je kuurt? Ik betwijfel het zelf

@Cools

Kan ik bij die pompoenpitolie caps ook Liver & organ defender van Rich piana gebruiken? Die heb ik nog staan. Tijdens of in nakuur gooien. Gr

• #5.736
Thx!
Nu heb ik nog een laatste lastige vraag m.b.t. HCG.

Is het niet beter om vanaf week 1 elke week 500IU HCG te gebruiken dan in week 3-7 1000IU HCG te gebruiken?
Je zegt dat dus mijn totale test dosering op 375mg uitkomt (Test 250+ HCG 1000) vanaf week 3.

Krijg je dan geen pieken?

Week 1+ 2 Test=250 mg
Week 3-7 Test 250 + 125 (HCG 1000IU)= 375

Als ik nu vanaf week 1 HCG 500IU mee laat lopen dan wordt mijn totale test dus 250+ 60 (500HCG)= 310 mg gedurende mijn hele kuur.
Is dat niet beter voor mijn gains en voor het lichaam? Of is het toch beter om vanaf week gewoon 1000IU te gebruiken?

Ik ben benieuwd naar je antwoord!

Wederom bedankt Cools!!

Dan heb je meer test als je het meteen erbij zet. 1x 500iu/week kan, hoeveel test dat je dan aanmaakt zal dan sterk dalen wel na 4 dagen. Beste is vanaf week 1 2x500iu hcg, geeft ook meer oestrogeen, maar dat kan je altijd compenseren met de mast indien nodig.

Ik zou gewoon van week 3 beginnen want je eigen productie wordt de eerste (4 ongeveer) weken niet volledig onderdrukt, behalve bij gevoelige personen.

• #5.737
  • #5.738
@Cools

Van aparine is bekend dat het een bloedverdunnend effect heeft! Er zijn mensen die dat gebruiken bij aas kuren om zo het bloed dunner te houden aangezien je bloedvolume erg toe kan nemen! Wat denk jij ervan? Werkt asparine dan ook als je kuurt? Ik betwijfel het zelf

Werkt ook als je kuurt, 100mg/dag is dan voldoende.

Cools, die voorbeeld kuren die staan in je eerste post van dit topic. Kan je die ook verhogen zolang de verhouding hetzelfde blijft ?

Anavar 40mg + testosterone 500mg

Verder wil ik dustasteride erbij nemen op een lichte dosis, gaat dit de A:E verhouding belemmeren ?

Hcg wordt altijd aangeraden om dit de hele kuur te laten meelopen maar toch zou ik dit liever pakken aan het einde van de kuur vanwege de side effects. Wat zou je aanraden als ik dit zou pakken aan het einde van de kuur, ik twijfel nog of ik het uberhaupt ga pakken.

Terug
Naar boven