Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Alle aas werken via de androgeenreceptor, dus zit geen verschil in. De ene doet het wat beter dan de ander en hangt ook deels af van oestrogeen, progesteron en DHT

@Cools

Thnx voor je reactie cools! Maar snap nog niet echt waarom iedereen deca en bold altijd eiwitspaarders noemen wat er dan echt anders is aan die 2 soorten aas

Laatst bewerkt:
Nakuur altijd na hcg en dus nooit samen. Probleem bij een blast is dat je nakuur wat later begint, maar bij langere kuren maakt dat niet zoveel uit 1 a 2 weekjes meer.

Als je 1 week na laatste inject begint met hcg gaat je oestrogeen ook even wat sterker stijgen, maar je aas van de week voorheen daalt de volgende dagen ook sterk.

Je kan in de laatste week ook al beginnen, maar dan zou ik je laatste test injectie wat lager zetten.
Laatste week hcg zetten en dan 125mg minder test ? Bedankt voor je reactie :)

Cools, ik ben vorige week zaterdag begonnen met 400mg pompoenpitolie per dag vanwege wat acne op voorhoofd, nek, rug en schouders.
Nu, na 1 week, is de acne toegenomen ipv verminderd. Gebeurd dit vaker dat het in het begin juist wat verergerd?

@Cools zit momenteel in de 3de week van me anavar kuur(50mg ed).
Nu heb ik de smaak te pakken en wil als vervolg kuur test-e/mast nemen.
Is er een mogelijkheid om deze kuur gelijk na de anavar te doen of eerst voldoende herstellen?

Is er een mogelijkheid om deze kuur gelijk na de anavar te doen of eerst voldoende herstellen?

Goeie vraag, wat denk je zelf?

@Cools:
1-HCG onderdruk zelf toch ook?
2- Comid 10 dagen lang op 50 mg per dag bij PCT. Klopt toch he;) (Bij Test/Primo 6 weken plus HCG)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.772
Cools, ik ben vorige week zaterdag begonnen met 400mg pompoenpitolie per dag vanwege wat acne op voorhoofd, nek, rug en schouders.
Nu, na 1 week, is de acne toegenomen ipv verminderd. Gebeurd dit vaker dat het in het begin juist wat verergerd?

Dat is de eerste keer dat ik dit hoor. Gebruik je ook aas momenteel?

• #5.773

Eerst herstellen :p Die smaak blijft wel.

• #5.774
@Cools:
1-HCG onderdruk zelf toch ook?
2- Comid 10 dagen lang op 50 mg per dag bij PCT. Klopt toch he;) (Bij Test/Primo 6 weken plus HCG)

Klopt, vrij sterk ook. 10 dagen 50mg clomid is voldoende, tot 14 dagen kan. Je hypofyse reageert vrij snel. Het probleem zit hem meestal bij de leydig cellen ivm moeilijke heropstart.

Beste kan je naar het volume van je teelballen zien. Als deze op formaat zijn in je nakuur dan is het meestal goed.

Klopt, vrij sterk ook. 10 dagen 50mg clomid is voldoende, tot 14 dagen kan. Je hypofyse reageert vrij snel. Het probleem zit hem meestal bij de leydig cellen ivm moeilijke heropstart.

Beste kan je naar het volume van je teelballen zien. Als deze op formaat zijn in je nakuur dan is het meestal goed.

@Cools
In welke zin onderdrukt Hcg? je axis toch?
Niet je test toch? Het stimuleerd je eigen aanmaak toch?

• #5.777
@Cools
In welke zin onderdrukt Hcg je axis toch?
Niet je test toch? Het stimuleerd je eigen aanmaak toch?

Stimuleert je eigen test door zich te hechten aan LH receptoren in je teelballen, wat LH uit de hypofyse normaal doet. Maar het onderdrukt dus je LH en FSH aanmaak in de hypofyse.

Stimuleert je eigen test door zich te hechten aan LH receptoren in je teelballen, wat LH uit de hypofyse normaal doet. Maar het onderdrukt dus je LH en FSH aanmaak in de hypofyse.

@Cools

Maar de aanmaak van lh en fsh door de hypofyse ligt toch gedeeltelijk of helemaal stil in d aas kuur toch?

Dat is de eerste keer dat ik dit hoor. Gebruik je ook aas momenteel?

Nee ik ben al ruim 3 maanden off. Ik wil in de zomer voor het eerst tren gaan gebruiken, test/tren/mast wordt het dan en wil dan dus niet helemaal onder de acne zitten. Ik gebruik nu als supplementen biergist 9tabs en dan 1 zo'n capsule pompoenpitolie van akrocaps per dag. Hoop dat het over een paar weken wat betert en anders toch maar tijdens de test/tren/mast preventief wat roa laten lopen..

Terug
Naar boven