MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Dan heb je meer test als je het meteen erbij zet. 1x 500iu/week kan, hoeveel test dat je dan aanmaakt zal dan sterk dalen wel na 4 dagen. Beste is vanaf week 1 2x500iu hcg, geeft ook meer oestrogeen, maar dat kan je altijd compenseren met de mast indien nodig.

Ik zou gewoon van week 3 beginnen want je eigen productie wordt de eerste (4 ongeveer) weken niet volledig onderdrukt, behalve bij gevoelige personen.

Wederom bedankt voor je antwoord Cools;)

@Cools ik dacht dat jij opteerde om HCG te zetten T/M 14 dagen na laatste inject AAS. Om vervolgens ca. 3 dagen daarna (= totaal 17 dagen na laatste inject AAS) met Clomid te beginnen. Heb ik dit dan verkeerd begrepen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.743
Cools, die voorbeeld kuren die staan in je eerste post van dit topic. Kan je die ook verhogen zolang de verhouding hetzelfde blijft ?

Anavar 40mg + testosterone 500mg

Verder wil ik dustasteride erbij nemen op een lichte dosis, gaat dit de A:E verhouding belemmeren ?

Hcg wordt altijd aangeraden om dit de hele kuur te laten meelopen maar toch zou ik dit liever pakken aan het einde van de kuur vanwege de side effects. Wat zou je aanraden als ik dit zou pakken aan het einde van de kuur, ik twijfel nog of ik het uberhaupt ga pakken.

Dat kan. Voor anavar kan je best per week uitrekenen, dat is dan 280mg/week bij 500mg test.

Dustasteride kan er gewoon bij omdat er voldoende androgeen aanwezig is tov oestrogeen. Alhoewel DHT ook nodig is, dus niet teveel ervan nemen.

HCG tijdens je kuur zou oestrogeen te hoog kunnen brengen dan of je moet test verlagen. Maar einde van kuur kan ook. Dit hangt van de lengte van je kuur af. 1500iu 3x e4d gevolgd door 750iu e4d 3x is dan aan te raden. Dit kan de week na laatste injectie gestart worden. Eigenlijk is de 1500iu 3x al voldoende.

@Cools: Kan je kuurvoorstel Test/Primo of Mast van 6 weken (incl HCG) hartproblemen veroorzaken bij iemand die niet echt geweldige HDL/LDL waardes heeft en soms een (onschuldige) hartritme stoornis heeft?

Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk

• #5.745
@Cools ik dacht dat jij opteerde om HCG te zetten T/M 14 dagen na laatste inject AAS. Om vervolgens ca. 3 dagen daarna (= totaal 17 dagen na laatste inject AAS) met Clomid te beginnen. Heb ik dit dan verkeerd begrepen?

Klopt, 3-5 dagen na laatste hcg inject beginnen en dit moet uitkomen op 10-14 dagen na laatste aas inject. Steekt niet op een paar dagen bij de aas. Bij deca bv. is 14 dagen erna aan te raden en laatste hcg inject en je laatste hcg inject 3 a 5 dagen ervoor stoppen.

• #5.746
@Cools: Kan je kuurvoorstel Test/Primo of Mast van 6 weken (incl HCG) hartproblemen veroorzaken bij iemand die niet echt geweldige HDL/LDL waardes heeft en soms een (onschuldige) hartritme stoornis heeft?

Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk

Alles kan als je er maar gevoelig genoeg aan bent. Het geeft alvast de minste kans. Cardio is altijd aan te raden dan. En geen pepmiddelen tijdens en nadien (natuurlijk en synthetisch).

Klopt, 3-5 dagen na laatste hcg inject beginnen en dit moet uitkomen op 10-14 dagen na laatste aas inject. Steekt niet op een paar dagen bij de aas. Bij deca bv. is 14 dagen erna aan te raden en laatste hcg inject en je laatste hcg inject 3 a 5 dagen ervoor stoppen.

Dus in totaal ben je dan bijna in totaal opgeteld 4 weken bezig met PCT+HCG om van een 6 weken kuur te" herstellen":p

• #5.749
Dus in totaal ben je dan bijna in totaal opgeteld 4 weken bezig met PCT+HCG om van een 6 weken kuur te" herstellen":p

Nee :p Want je aas werkt sowieso 10-14 dagen door. Dus na laatste inject begin trek je hcg nog even door en stop je paar dagen voor je normaal gezien met pct begint na je aas.

Dat kan. Voor anavar kan je best per week uitrekenen, dat is dan 280mg/week bij 500mg test.

Dustasteride kan er gewoon bij omdat er voldoende androgeen aanwezig is tov oestrogeen. Alhoewel DHT ook nodig is, dus niet teveel ervan nemen.

HCG tijdens je kuur zou oestrogeen te hoog kunnen brengen dan of je moet test verlagen. Maar einde van kuur kan ook. Dit hangt van de lengte van je kuur af. 1500iu 3x e4d gevolgd door 750iu e4d 3x is dan aan te raden. Dit kan de week na laatste injectie gestart worden. Eigenlijk is de 1500iu 3x al voldoende.
Dus als ik ervoor kies de hcg op het einde te doen, 1 week na injectie beginnen met 1500iu e4d maar ik begin met de nakuur 2 weken na de laatste inject, loopt de nakuur en hcg dan gewoon samen ?

Als je geen hcg gebruikt hebt minstens 4 weken 25mg clomid en mogelijk wat langer. Beste kan je kijken naar het formaat van je teelballen -> volledig op formaat betekend dat je leydig en sertoli cellen weer volledig werkzaam zijn.

Thanks heb HCG gebruikt maar niet tijdens mijn kuur, ben ermee begonnen een week na mijn laatste injectie, las ergens in dit topic volgens mij dat dat geen zin had.

• #5.753
Dus als ik ervoor kies de hcg op het einde te doen, 1 week na injectie beginnen met 1500iu e4d maar ik begin met de nakuur 2 weken na de laatste inject, loopt de nakuur en hcg dan gewoon samen ?

Nakuur altijd na hcg en dus nooit samen. Probleem bij een blast is dat je nakuur wat later begint, maar bij langere kuren maakt dat niet zoveel uit 1 a 2 weekjes meer.

Als je 1 week na laatste inject begint met hcg gaat je oestrogeen ook even wat sterker stijgen, maar je aas van de week voorheen daalt de volgende dagen ook sterk.

Je kan in de laatste week ook al beginnen, maar dan zou ik je laatste test injectie wat lager zetten.

• #5.754
@Cools

Deca en bold worden gezien als eiwitspaarders maar wat is nou kenmerkend voor eiwitspaarders? Ik hoor daar ook verschillende dingen over! Bijna alle aas zijn toch wel een soort eiwitspaarderachtig? Hoe zit dit?

• #5.760
@Cools

Deca en bold worden gezien als eiwitspaarders maar wat is nou kenmerkend voor eiwitspaarders? Ik hoor daar ook verschillende dingen over! Bijna alle aas zijn toch wel een soort eiwitspaarderachtig? Hoe zit dit?

Alle aas werken via de androgeenreceptor, dus zit geen verschil in. De ene doet het wat beter dan de ander en hangt ook deels af van oestrogeen, progesteron en DHT

Terug
Naar boven