Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Klopt, vrij sterk ook. 10 dagen 50mg clomid is voldoende, tot 14 dagen kan. Je hypofyse reageert vrij snel. Het probleem zit hem meestal bij de leydig cellen ivm moeilijke heropstart.

Beste kan je naar het volume van je teelballen zien. Als deze op formaat zijn in je nakuur dan is het meestal goed.

Thx.

Vind je HCG wel echt nodig bij jouw kuurvoorstel van 6 weken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.782
@Cools

Maar de aanmaak van lh en fsh door de hypofyse ligt toch gedeeltelijk of helemaal stil in d aas kuur toch?

Klopt. Afhankelijk van de duur, dosis, middelen en gevoeligheid bepaald of test aanmaak geremd wordt of volledig stil ligt.

Als je hcg erbij gebruik komt het vrij zeker volledig stil te liggen, maar je leydig cellen worden actief gehouden omdat hcg aan de LH receptoren hecht waar normaal gezien je LH aan hecht.

• #5.783
Test p 300 EW, Tren A 100EOD of 50 ED afhankelijk van sides, 6 weken lang. Wel bang voor acne.. Nog iets toevoegen?

Mast e toevoegen 200mg/week. Kans op acne wordt wel groter, maar is beter tegen gyno en voor seksuele functies. Dosis test en/of tren kan dan iets verlaagt worden

• #5.785
Nee ik ben al ruim 3 maanden off. Ik wil in de zomer voor het eerst tren gaan gebruiken, test/tren/mast wordt het dan en wil dan dus niet helemaal onder de acne zitten. Ik gebruik nu als supplementen biergist 9tabs en dan 1 zo'n capsule pompoenpitolie van akrocaps per dag. Hoop dat het over een paar weken wat betert en anders toch maar tijdens de test/tren/mast preventief wat roa laten lopen..

Even een weekje nog aankijken wat er gebeurd.

Cools, is volgens jou 10% een mooi percentage om een kuur te starten? Of is 8% beter?

Bulk kuur neem ik aan?
8 beter dan 10 ofc.

ik kom maar niet onder de 12% :mad:

Hey Cools,

Ik heb een (cut)kuur gepland waarmee ik begin/midden April mee wil beginnen.

Mijn stats:

1.80 meter
90 kilo
15% vetpercentage

1-12 Test-e 300mg per week
1-10 Tren-e 400mg per week
1-10 Mast-e 400 mg per week
Winstrol 50 mg 5 weken
T3 50mcg per dag

Alles verdeeld over 2 injecties.

Ik ben alleen nog aan het twijfelen over de verhoudingen. Is de mast op 400mg de juiste dosis in verhouding met de rest?

Hey Cools,

Mijn stats:

1.80 meter
90 kilo
15% vetpercentage

Winstrol 50 mg 5 weken
T3 50mcg per dag

Ik ben alleen nog aan het twijfelen over de verhoudingen. Is de mast op 400mg de juiste dosis in verhouding met de rest?

Mast op 400 kan prima ja. Ikzelf hanteer altijd 2:1 tren/mast. Dus in mijn geval 600 tren 300 mast.

Mast op 400 kan prima ja. Ikzelf hanteer altijd 2:1 tren/mast. Dus in mijn geval 600 tren 300 mast.

Wat is de reden voor jouw 2:1 tren/mast ratio? Heb je wel eens een 1:1 ratio tren/mast geprobeerd? Lees namelijk allemaal verschillende meningen over deze verhouding en was hier nog niet helemaal over uit. Verschilt natuurlijk ook per persoon.

Wat is de reden voor jouw 2:1 tren/mast ratio? Heb je wel eens een 1:1 ratio tren/mast geprobeerd? Lees namelijk allemaal verschillende meningen over deze verhouding en was hier nog niet helemaal over uit. Verschilt natuurlijk ook per persoon.

Mijn A/E verhoudingen zijn prima op 2:1, dus zie niet in waarom ik de masteron zou gaan verhogen als de tren een miljard keer zo potent is. (uiteraard overdreven)
Tren doet het werk, mast houdt mn a/e in check. Meer mast is dus (bij mij) absoluut niet nodig :)

Mijn A/E verhoudingen zijn prima op 2:1, dus zie niet in waarom ik de masteron zou gaan verhogen als de tren een miljard keer zo potent is. (uiteraard overdreven)
Tren doet het werk, mast houdt mn a/e in check. Meer mast is dus (bij mij) absoluut niet nodig :)
Ik zet er ook maar 400 mast naast en werkt prima

Cools,

Ik zou mijn geplande kuur willen uitrekken tot 20 weken. Helaas is HCG geen optie met thuiswonen.

Als ik 20 weken kuur en dan goed nakuur, is de kans dan groot op blijvende problemen met vruchtbaarheid?

Ok duidelijk, dacht eerst nog met betrekking tot (vermindering van) bijwerkingen van tren om op 400mg te zetten. Maar denk dat ik dan toch eerst op 200mg zetten. Ook minder kans op androgene bijwerkingen. :)

• #5.799
Hey Cools,

Mijn stats:

1.80 meter
90 kilo
15% vetpercentage

Winstrol 50 mg 5 weken
T3 50mcg per dag

Zonder winstrol zou dat kunnen.

• #5.800
Cools,

Ik zou mijn geplande kuur willen uitrekken tot 20 weken. Helaas is HCG geen optie met thuiswonen.

Als ik 20 weken kuur en dan goed nakuur, is de kans dan groot op blijvende problemen met vruchtbaarheid?

Hangt van je gevoeligheid, middelen en dosis af. Alsook de tijd tussen huidige kuur en vorige en voorafgaande factoren.

25mg of 10mg nolva is aan te raden tot je teelballen weer op formaat zijn. Dit gaat langer als een maand duren vermoed ik.

Terug
Naar boven