MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools, in mijn 2 kuurtjes test only op 500/700 mg kreeg ik laatste weken telkens wat last van toenemend buikvet

Allicht door te hoog oestrogeen.

Als je kuurtje doet met goede a:e verhoudingen (vb: test op 700mg en mast op 300mg), is de kans dan heel klein op toenemend buikvet of toch nog steeds reëel als dieet niet 100% clean is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.928
Cools, in mijn 2 kuurtjes test only op 500/700 mg kreeg ik laatste weken telkens wat last van toenemend buikvet

Allicht door te hoog oestrogeen.

Als je kuurtje doet met goede a:e verhoudingen (vb: test op 700mg en mast op 300mg), is de kans dan heel klein op toenemend buikvet of toch nog steeds reëel als dieet niet 100% clean is?

De kans is er dan nog omdat je alleen mast toevoegt dan. Beste is om je test ook wat te verlagen.

Ik vroeg me af of er overzichten/resultaten beschikbaar zijn van de volgende kuur.
Test E 375mg + 250mg primo
6 weken.

Of

Test E 250mg + primo 200mg
6 weken

Ik ben erg benieuwd of dit kuurtje al veel is gebuikt en wat je hiervan ongeveer van kan verwachten. (afhankelijk van voeding kan dit zeer verschillen uiteraard)

Ik vroeg me af of er overzichten/resultaten beschikbaar zijn van de volgende kuur.
Test E 375mg + 250mg primo
6 weken.

Of

Test E 250mg + primo 200mg
6 weken

Ik ben erg benieuwd of dit kuurtje al veel is gebuikt en wat je hiervan ongeveer van kan verwachten. (afhankelijk van voeding kan dit zeer verschillen uiteraard)

Nee en vrijwel niks.. doei.

@j0eyv << waar is de unlike button nou? 375test en 250primo kort kuurtje van 6weken kan je gewoon lekker gainen :o als je er een clean bulk van maak

Laatst bewerkt:
Hey Cools,

Na mn cut wil ik van 6/7% weer een beetje massa plakken. Ik zat te denken aan:

750 test
500 deca
200?mast
60mg dbol.

Mast aankijken op 200? Of is dit sowieso te laag en moet ik verdubbelen?

6-7% :o doe je westrijden? Anders zou ik dat nooit doen in me leven

Terug
Naar boven