j0eyv
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Oke, ik heb namelijk een overactieve schildklier en een extreem hoge stofwisseling. Wat gains tegen gaan
Vreet gewoon meer..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, ik heb namelijk een overactieve schildklier en een extreem hoge stofwisseling. Wat gains tegen gaan
Jij kan makkelijk praten =/
Mee eens .. zelfs op 100mcg hg t3 red ik het om 2 kilo per week aan te komen
Je eet gewoon te weinig dikke .
4500 clean, weinig?... krijg het nauwelijks door me strot. Hoop dat de bold snel gaat werken zodat ik die "vreetkicks" krijg
4500 clean is bijna me onderhoud man .. ik zat me bulk op 7000-8000 clean4500 clean, weinig?... krijg het nauwelijks door me strot. Hoop dat de bold snel gaat werken zodat ik die "vreetkicks" krijg
Cools, in mijn 2 kuurtjes test only op 500/700 mg kreeg ik laatste weken telkens wat last van toenemend buikvet
Allicht door te hoog oestrogeen.
Als je kuurtje doet met goede a:e verhoudingen (vb: test op 700mg en mast op 300mg), is de kans dan heel klein op toenemend buikvet of toch nog steeds reëel als dieet niet 100% clean is?
4500 clean, weinig?... krijg het nauwelijks door me strot. Hoop dat de bold snel gaat werken zodat ik die "vreetkicks" krijg
4500 clean is bijna me onderhoud man .. ik zat me bulk op 7000-8000 clean
Werk fulltime als chefkok. Heb niet z'n luizeleven

Easy food :') u wish daar is geen tijd voor ik werk 13 uur per dag helaas. Combineren is moeilijk
De kans is er dan nog omdat je alleen mast toevoegt dan. Beste is om je test ook wat te verlagen.
Easy food :') u wish daar is geen tijd voor ik werk 13 uur per dag helaas. Combineren is moeilijk

Ik vroeg me af of er overzichten/resultaten beschikbaar zijn van de volgende kuur.
Test E 375mg + 250mg primo
6 weken.
Of
Test E 250mg + primo 200mg
6 weken
Ik ben erg benieuwd of dit kuurtje al veel is gebuikt en wat je hiervan ongeveer van kan verwachten. (afhankelijk van voeding kan dit zeer verschillen uiteraard)