XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Leuk topic maar iets te veel pagina's om volledig door te lopen dus vraag ik dit even.

Plan ana only te doen 30mg voor 4wkn.
Dit 2 keer met 2 maand tussen.

Hou ik deze periode best voor tijdens bulk of cut ik best met de ana?

Thanks

Anavar? Anadrol?

Ik ben nu 1 week bezig met 300mg test e en 200mg mast e. Positieve dingen zijn meer kracht, libido, energie, pomp en focus, qua sides tot nu toe niks gehad!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.885
Sorry, anavar natuurlijk. 1 van de kuren aangeraden in dit topic.

Bij 500mg test zou ik voor masteron gaan en dus de hele kuur gebruiken.
Zorgt dat ook voor goede A:E verhouding ? Welke doseringen?

Want je zei vorige keer test 500 en anavar 60mg volstaat ook, denk dat ik dan eerder test anavar 250 30 pak als dat ook zorgt voor een goede ratio maar dan moet je toch ook stoppen met slikken na 4 weken van anavar?

• #5.894
Zorgt dat ook voor goede A:E verhouding ? Welke doseringen?

Want je zei vorige keer test 500 en anavar 60mg volstaat ook, denk dat ik dan eerder test anavar 250 30 pak als dat ook zorgt voor een goede ratio maar dan moet je toch ook stoppen met slikken na 4 weken van anavar?

Is niet de beste verhouding, maar het geeft al een beter evenwicht als je toch 500mg test wil doen.

60mg anavar is 420mg/week. Dat raad ik liever niet aan omdat het toch een oral blijft. Test 250 - anavar 30 zou ik wel aanraden. Dat is gewoon een goede ratio, je kan anavar dan gewoon 6 weken nemen.

Cools,

Hoe zou een Boldenon - Test E kuur met een goede A/E ratio eruit komen te zien?

Is dit met alleen deze 2 middelen te bereiken of zullen hier nog andere stoffen aan toegevoegd moeten worden, bijv. Mast.

Heb begrepen dat Boldenon zowel een licht androgene als een licht oestrogene werking heeft.

Zat zelf te denken aan 375 mg Test E - 600 mg Boldenon EW.

Hoe denk jij hierover ? Gaat m'n oestrogeen zo niet te hoog worden?

• #5.899
Cools,

Hoe zou een Boldenon - Test E kuur met een goede A/E ratio eruit komen te zien?

Is dit met alleen deze 2 middelen te bereiken of zullen hier nog andere stoffen aan toegevoegd moeten worden, bijv. Mast.

Heb begrepen dat Boldenon zowel een licht androgene als een licht oestrogene werking heeft.

Zat zelf te denken aan 375 mg Test E - 600 mg Boldenon EW.

Hoe denk jij hierover ? Gaat m'n oestrogeen zo niet te hoog worden?

Op die dosis gaat oestrogeen waarschijnlijk te hoog komen. Bold zet voor een klein deel om naar oestrogeen. Zou bold 300mg en dan 200 mast erbij bv.

Op die dosis gaat oestrogeen waarschijnlijk te hoog komen. Bold zet voor een klein deel om naar oestrogeen. Zou bold 300mg en dan 200 mast erbij bv.

Okee, Bold op 300 gaat dit wel wat opleveren? Omdat er over het algemeen gezegd wordt dat Bold redelijk hoog gedoseerd moet worden om de effecten te kunnen ervaren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven