Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"anabolen"
Is het nodig om t3 te gebruiken voor je schildklier als je bijvoorbeeld 6 weken test 250, tren 200 en mast 200 doet?
Is er ook een product wat je schildklier/ stofwisseling doet vertragen?Je schildklier zal snel herstellen op die dosissen voor 2 weken.
Dit heeft me moeder van de dokter gekregen.Is er ook een product wat je schildklier/ stofwisseling doet vertragen?
Is er ook een product wat je schildklier/ stofwisseling doet vertragen?
Oke, ik heb namelijk een overactieve schildklier en een extreem hoge stofwisseling. Wat gains tegen gaanJa, maar dat is geen goed plan om te nemen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Methimazole
https://en.wikipedia.org/wiki/Antithyroid_agent
Zorgt dat ook voor goede A:E verhouding ? Welke doseringen?Bij 500mg test zou ik voor masteron gaan en dus de hele kuur gebruiken.
Beter even naar de dokter danOke, ik heb namelijk een overactieve schildklier en een extreem hoge stofwisseling. Wat gains tegen gaan
Oke, ik heb namelijk een overactieve schildklier en een extreem hoge stofwisseling. Wat gains tegen gaan
Zorgt dat ook voor goede A:E verhouding ? Welke doseringen?
Want je zei vorige keer test 500 en anavar 60mg volstaat ook, denk dat ik dan eerder test anavar 250 30 pak als dat ook zorgt voor een goede ratio maar dan moet je toch ook stoppen met slikken na 4 weken van anavar?
En tegen je dokter vertellen dat het je gains in de weg staat. Als je TSH waarde te hoog is (stuk boven richtwaarde) zou een dokter wat kunnen voorschrijven.heb je dat laten testen of denk je dat zelf?Oke, ik heb namelijk een overactieve schildklier en een extreem hoge stofwisseling. Wat gains tegen gaan
Laten testen. Ik heb alles al geprobeerd ben echt een hardgainer. Zit al m'n hele leven op 7% BF. Als ik rust/slaap verbrand ik 2200 kcal...
Cools,
Hoe zou een Boldenon - Test E kuur met een goede A/E ratio eruit komen te zien?
Is dit met alleen deze 2 middelen te bereiken of zullen hier nog andere stoffen aan toegevoegd moeten worden, bijv. Mast.
Heb begrepen dat Boldenon zowel een licht androgene als een licht oestrogene werking heeft.
Zat zelf te denken aan 375 mg Test E - 600 mg Boldenon EW.
Hoe denk jij hierover ? Gaat m'n oestrogeen zo niet te hoog worden?
Op die dosis gaat oestrogeen waarschijnlijk te hoog komen. Bold zet voor een klein deel om naar oestrogeen. Zou bold 300mg en dan 200 mast erbij bv.