- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
6-7%doe je westrijden? Anders zou ik dat nooit doen in me leven
Nee geen wedstrijden
6 tot 10% bulk daarna weer naar 6. Beste aanpak imo 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6 tot 10% bulk daarna weer naar 6. Beste aanpak imo 

Lekker buffertje en reboundje <3Nee geen wedstrijden6 tot 10% bulk daarna weer naar 6. Beste aanpak imo
![]()
Ik zit op 7,5% bf haha6-7%doe je westrijden? Anders zou ik dat nooit doen in me leven
Jazeker. Het is zelfs beter dan op het einde te blasten.
Dus na 2.5 blast en cruisen ZONDER hcg heeft het nu nog zin om het toe te gaan voegen? (dubbel check;p)
750iu 2x/week is dan aan te raden. Op 500iu ga je waarschijnlijk niet zo goed reageren.Nee geen wedstrijden6 tot 10% bulk daarna weer naar 6. Beste aanpak imo
![]()

Dus na 2.5 blast en cruisen ZONDER hcg heeft het nu nog zin om het toe te gaan voegen? (dubbel check;p)
Respect dat je steeds de moed vindt om tot 6% te gaan en dan tot 10. Lijkt me zwaar om steeds zo diep te cutten
Hoe zit het eigenlijk met het formaat van je testes na 2,5 jaar blast cruisen?
Iets gekrompen, maar absoluut geen rozijntjes zoals sommige zeggen/beweren.

50mcg ed of iets dergelijks dan... Want idd ook altijd gehoord dat tren je schildklier vertraagd.Dacht juist altijd gelezen te hebben dat tren je schildklier vertraagt. Moet zeggen dat ik dit BC ooit in een topic zag noemen en het eigenlijk bij elke kuur aanrade.
Maar wat de exacte reden was moet ik je schuldig blijven. Hij adviseerde wel een lage dosis T3.
Dacht juist altijd gelezen te hebben dat tren je schildklier vertraagt. Moet zeggen dat ik dit BC ooit in een topic zag noemen en het eigenlijk bij elke kuur aanrade.
Maar wat de exacte reden was moet ik je schuldig blijven. Hij adviseerde wel een lage dosis T3.
Cools, ik heb nog eens goed nagedacht over welke kuur ik nou precies wil.. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt: ik heb deze van de openingspost test 250/anavar 20mg verdubbeld. Ik sta nu al 1,5 jaar off en wil gewoon een goede kuur met test 500 maar wel proberen om die A:E ratio eens goed te waarborgen, laatste kuur met tren had ik problemen met gyno en zelfs rebound maar dat is volledig weg maar vandaar dus.
AAS:
1-10 Test 500
1-6 40mg anavar (mag dit opgebouwd worden of dan nutteloos?)
Na 10 dagen laatste inject Clomid
Supps:
Pompoenpitolie hoeveel ?
Red maca 3x per dag 1 theelepel
Welke dosis Clomid ? Waarom Clomid, ik lees veel over depressie en acne, ik heb ALTIJD nolvadex gepakt dus ik zou graag willen weten waarom Clomid beter zou zijn met deze kuur.
Alvast bedankt weer, denk dat ik binnenkort ga beginnen![]()
Opbouw is niet nodig.
Pompoenpitolie 400-1000mg afhankelijk wat voor capsules je kan krijgen en hoe effectief het bij jou werkt. Red maca erbij kan wat veel zijn. Maar hangt van de concentratie actieve stoffen af. 500-1500mg gewoon poeder is voldoende.
Clomid is veiliger. 25mg voor 3-4 weken zou ik dan doen gezien geen hcg tijdens kuur en 10 weken.