Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.901
Okee, Bold op 300 gaat dit wel wat opleveren? Omdat er over het algemeen gezegd wordt dat Bold redelijk hoog gedoseerd moet worden om de effecten te kunnen ervaren.

Jazeker icm test en mast. Altijd naar het totaal aan aas zien en niet de dosis van het middel afzonderlijk. Bv. 20 mg anavar is niet echt de aanbevolen dosis op het forum, maar als je er 500mg test bij doet is al wat anders ;)

Okee duidelijk, heb je gelijk in.

375 Test + 300 Bold + 200 Mast zou het dan worden.

Kan gewoon 1 inject moment in de week aanhouden dan toch?

Hi Cools, als je uit een kuur komt, vanaf welke week is het dan "veilig" om te gaan cutten. Ik weet dat als je te vroeg gaat cutten je eigen test productie nog niet up is en je veel massa kan verliezen.

@Mathijsimo ik zou 3-2maanden wachten 3maanden als je zoveel mogelijk wil behouden
Of na 2maanden ff cutten en weer kuurtje tegenaan:cool::D:p

ok, dus 1 maand recompen na de nakuur is niet voldoende?

@Mathijsimo dat is zekker niet genoeg in mijn ogen wacht even op Cools zijn reactie maar ik zou het in iedergeval niet doen als ik een kuur doe ga ik pas na 2-3maanden cutten als het nodig is :D

Cools, twee vraagjes voor u.
1. Wat anders dan je gewend bent, waar kan je allemaal zetten met een slin naaldje, ik zet korte esters dus gaat om 0,5 tot 1ml. Delt en chest? Wordt dit ook gewoon net zo goed als IM opgenomen?

2. Kans zit erin dat ik een lang weekend naar het buitenland ga, hoe zou ik dit combineren met korte esters, ik zet test E 250EW, Mast P 100 eod en Tren A 50mg ed

• #5.910
@Cools ik vroeg me af waarom je Clomid boven Nolva kiest

Er zijn mogelijke toxiciteit problemen met nolva wat nog verder onderzocht moet worden. Ook is vooral clomid met succes in verschillende onderzoeken gebruiken bij mannen in een zelfde toestand zoals na een kuur.

Teveel anti-oestrogenen is ook niet goed en gezien nolva per mg stuk sterker is en 25mg clomid al voldoende lijkt het me een te groot risico.

• #5.911
  • #5.912
Cools, twee vraagjes voor u.
1. Wat anders dan je gewend bent, waar kan je allemaal zetten met een slin naaldje, ik zet korte esters dus gaat om 0,5 tot 1ml. Delt en chest? Wordt dit ook gewoon net zo goed als IM opgenomen?

2. Kans zit erin dat ik een lang weekend naar het buitenland ga, hoe zou ik dit combineren met korte esters, ik zet test E 250EW, Mast P 100 eod en Tren A 50mg ed

Onderhuids zet je het dus? Opname is gewoon goed volgens onderzoek, maar een klein percentage reageert hier slecht op en krijgt onderhuidse verhardingen (inkapseling van de olie en je verliest dan een deel van je stof). Kan je gewoon in de buikregio injecteren.

Net voor je vertrekt de korte esters zetten. Tren a gaat wel maar 1 dag voldoende werken en je mast p max 3. Je test is geen probleem.

Er zijn mogelijke toxiciteit problemen met nolva wat nog verder onderzocht moet worden. Ook is vooral clomid met succes in verschillende onderzoeken gebruiken bij mannen in een zelfde toestand zoals na een kuur.

Teveel anti-oestrogenen is ook niet goed en gezien nolva per mg stuk sterker is en 25mg clomid al voldoende lijkt het me een te groot risico.
Bedankt voor uw wijsheid, kan het zijn dat ik van nolva libido problemen heb gekregen of komt dat puur omdat ik klaar was met 500mg test only. Kreeg hem 2 maanden niet recht

• #5.914
Bedankt voor uw wijsheid, kan het zijn dat ik van nolva libido problemen heb gekregen of komt dat puur omdat ik klaar was met 500mg test only. Kreeg hem 2 maanden niet recht

Kan door nolva, te laag oestrogeen is slecht voor je libido. En na de nakuur kan je A:E verhouding uit balans ook zijn (sterkere stijging oestrogeen tov androgeen of beiden gewoon laag).

Kan door nolva, te laag oestrogeen is slecht voor je libido. En na de nakuur kan je A:E verhouding uit balans ook zijn (sterkere stijging oestrogeen tov androgeen of beiden gewoon laag).
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Hcg is eigenlijk onmogelijk vanwege thuissituatie . Ben momenteel bezig met 500mg test/ 600 bold. Zit in week 3 (merk nog niks)

@Cools: ik plan tegen de zomer 2 kuurtjes van telkens 4 weken 30mg anavar met 2 maand tussen.

Probeer ik dit best te plannen tijdens bulk of cut? Dus de anavar houden voor massa behoud tijdens cut of om die extra kg massa op te bouwen?

• #5.917
  • #5.918
@Cools: ik plan tegen de zomer 2 kuurtjes van telkens 4 weken 30mg anavar met 2 maand tussen.

Probeer ik dit best te plannen tijdens bulk of cut? Dus de anavar houden voor massa behoud tijdens cut of om die extra kg massa op te bouwen?

Hoe meer je eet (en traint natuurlijk), hoe meer spierwinst tijdens de kuur. Maar als je tussenin gaat cutten gaat het weinig uitmaken of je cut tijdens anavar en bulken tussenin en nadien.

Terug
Naar boven