AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.981
Hmm hoe zit het dan met de lethargy en geen eetlust op tren? 25-50mcg T3 doet veel mensen toch wel goed, vooral voor de lethargy.

Tren heeft ook effect op de glucocorticoïde receptor, dat zou er mee kunnen te maken hebben. Maar er is ook interactie met de progesteron receptor (substraat of inhibitor?)

Uiteindelijk zou dit een grotere invloed op je schildklier kunnen geven, wat er sowieso al is bij androgenen en oestrogenen. Ben nog alle beschikbare onderzoeken aan het bestuderen, morgen weet ik meer. Nadeel is dat er alleen onderzoeken op schapen, ratten en koeien beschikbaar zijn voor tren.

• #5.983
Heb alleen lethargie wanneer ik cut met tren anders nergens last van

Heeft ook effect op de schildklier cutten, dus combi kan voor minder gevoelige personen voor lethargie zorgen. Maar het is bij sommigen al aanwezig zonder te cutten op tren.

Heeft ook effect op de schildklier cutten, dus combi kan voor minder gevoelige personen voor lethargie zorgen. Maar het is bij sommigen al aanwezig zonder te cutten op tren.
Slik er 50mcg t3 naast .. komt ook meer door de negatieve calorie balans gok ik[emoji14]

Tren heeft ook effect op de glucocorticoïde receptor, dat zou er mee kunnen te maken hebben. Maar er is ook interactie met de progesteron receptor (substraat of inhibitor?)

Uiteindelijk zou dit een grotere invloed op je schildklier kunnen geven, wat er sowieso al is bij androgenen en oestrogenen. Ben nog alle beschikbare onderzoeken aan het bestuderen, morgen weet ik meer. Nadeel is dat er alleen onderzoeken op schapen, ratten en koeien beschikbaar zijn voor tren.
Ben benieuwd!

In het kort, nee.

Sowieso veel oestrogeen van je test e en dan nog eens deca erbij om het af te maken. Zou het niet doen.

Wat zou je dan aanraden, maar wil wel test hoog zetten op 750mg. Op lage doseringen reargeer ik minder merk ik.

• #5.989
Wat zou je dan aanraden, maar wil wel test hoog zetten op 750mg. Op lage doseringen reargeer ik minder merk ik.

Is meestal zo :p minder vocht ook.

Zou 500 test, 200 deca, 300 mast zetten (is nog vrij oestrogeen, maar kan mss net). Als je hcg erbij zet je test op 350mg.

Altijd naar je totaal van aas zien. 750mg test only is wat anders dan icm 200mg deca. Dus niet gewoon je doseringen van elk middel toevoegen, maar aanpassen aan elkaar.

@Cools Zou ik de dosis die jij aanraa anavar kunnen nemen terwijl ik een ketose zit of op low carbs en wat voor effect zou het hebben ?

Vanaf hoeveel dagen/weken kickt of voel je echt iets van anavar op 30mg?
Ben nu precies 2 weken verder en nog niet echt t gevoel dat ik on ben...
Alleen wat meer goesting in coitus en tot nu toe wel al 1kg vvm te pakken.

Teveel verwachting?

Gewoon 30mg aanhouden?

En ja ik weet het, het is geen test 500!

• #5.993

Teveel verwachting?

Gewoon 30mg aanhouden?

Voelen hoef je het niet. Het werkt vanaf dag 1 alleen heeft het tijd nodig om voldoende spiermassa op te bouwen zodat er een visueel verschil is en kracht toename.

Gewoon 30mg dus aanhouden. Ook naar je vet% kijken, want als je op zelfde gewicht blijft en 1% daalt in vet dan is die 1% gewonnen spiermassa.

:clap::bow2:Cools, misschien komt t door de de status van mij nu, maar wou even zeggen dat ik het echt geweldig vind wat je voor iedereen doet!!

Teveel verwachting?

Gewoon 30mg aanhouden?

Ik heb dit ook gedaan! Maar verwacht geen mega resultaten! Wat ik merkte was vol blijven, sterker worden en op gewicht blijven terwijl met vet daalde!

Benieuwd naar oplossing voor eetlust op tren of roids in het algemeen.

• #5.997
Conclusie is toch T3 innemen. Trenbolone verlaagt T4 alvast, maar ander onderzoek toont aan dat bij het gebruik van aas ook T3 verlaagt wordt alsook TBG wat instaat voor transport van beide schildklierhormonen (oestrogeen zou dit verhogen). Vrij T4 blijft onveranderd bij niet-aromatiserende aas.

Vermoedelijk komt dit door de sterke androgene activiteit gezien het bij andere aas ook zo is. Oestrogeen heeft zelf ook een (sterker) effect hierop, dus hoge dosissen testosteron kunnen om deze reden ook lethargie veroorzaken. Beste optie (toevallig) blijft een goede A:E balans.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GruX
Cools wat vind j van cruize op 250 test icm 200 primo ?

Te hoog gedoseert?

Dat is Cools kuurtje voor 6wk
Kijk maar op pag 1

Conclusie is toch T3 innemen. Trenbolone verlaagt T4 alvast, maar ander onderzoek toont aan dat bij het gebruik van aas ook T3 verlaagt wordt alsook TBG wat instaat voor transport van beide schildklierhormonen (oestrogeen zou dit verhogen). Vrij T4 blijft onveranderd bij niet-aromatiserende aas.

Vermoedelijk komt dit door de sterke androgene activiteit gezien het bij andere aas ook zo is. Oestrogeen heeft zelf ook een (sterker) effect hierop, dus hoge dosissen testosteron kunnen om deze reden ook lethargie veroorzaken. Beste optie (toevallig) blijft een goede A:E balans.

over hoeveel t3 praat je dan? En kan t4 ook?

Terug
Naar boven