AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.162
Hoeveel gram pompoenpitten pak je nu dan per dag Skydirk?
Voor het ogenblik neem ik er weinig. Eet misschien tien-twintig pitjes per dag. Soms iets meer, soms een dag niet. Ik weet niet hoeveel je er moet nemen. Is volgens mij persoonsgebonden. Ik weet enkel dat toen ik veel meer pompoetpitten at dat dit toen toch een impact had op mijn libido en erecties. Ik denk dat zolang je er geen nadeel van ondervindt, dat je goed zit.

@Cools:

Is deca nu wel of niet goed voor je spier aanhechtingen? Ik heb sinds enige tijd last van mijn spieraanhechtingen aan de binnenkant van mijn elleboog ( dus van biceps en binnenkant onderarmspieren. Biceps trainen is moeilijk en pijnlijk. Maar ook volledig strekken van de arm is pijnlijk.

Ik zit nu in een kuurtje en zou eventueel lage dosis deca / npp kunnen toevoegen.

@Cools: ik heb tijdens kuur vaak dat ik snachts wakker wordt om te plassen. Zelfs als ik 2 uur voor het slapen gaan niks drink. Buiten de kuur heb ik hier nooit last van. Dit lijkt mij prostaat gerelateerd.

Ook wil ik kans op acne verkleinen tijdens de kuur.

Is pompoenpitolie een goede optie tegen deze problemen?

@Cools: ik heb tijdens kuur vaak dat ik snachts wakker wordt om te plassen. Zelfs als ik 2 uur voor het slapen gaan niks drink. Buiten de kuur heb ik hier nooit last van. Dit lijkt mij prostaat gerelateerd.

Pompoenpitolie is zowel goed voor prostaat als acne. Het verlaagd DHT 500mg ed is voldoende

De tuine en online drogist meneer aub
Verder nog iets...

• #6.172
@Cools:

Is deca nu wel of niet goed voor je spier aanhechtingen? Ik heb sinds enige tijd last van mijn spieraanhechtingen aan de binnenkant van mijn elleboog ( dus van biceps en binnenkant onderarmspieren. Biceps trainen is moeilijk en pijnlijk. Maar ook volledig strekken van de arm is pijnlijk.

Ik zit nu in een kuurtje en zou eventueel lage dosis deca / npp kunnen toevoegen.

Pezen niet zo goed waarschijnlijk net zoals alle aas. Kan herstel bevorderen, maar de kwaliteit van je pezen zou minder kunnen zijn (strammer, brozer).

• #6.173

Pompoenpitolie is zeker een goede keuze.

Verschil is dat je oestrogeen op pijl blijft en dus mogelijk iets meer winst geeft tov 30mg anavar only. Korte nakuur is wel nodig dan, maar herstel blijft snel.

Kan je ook herhalen om de 2/3 maanden.

Je schrijft erby voor sneller herstel.
Dit doellende op een sneller herstel op een 30mg Anna only 4 weken?

Hoelang en met wat naturen bij deze test 75 e2d/ 20mg Anna ?

En hiermee zou je in theorie maar net Iets minder mee kunnen gainen dan 20mg Anna 250test op 6 weken,
Met als nadeel meer prikken en als voordeel minder lang on?

• #6.175
Je schrijft erby voor sneller herstel.
Dit doellende op een sneller herstel op een 30mg Anna only 4 weken?

Hoelang en met wat naturen bij deze test 75 e2d/ 20mg Anna ?

En hiermee zou je in theorie maar net Iets minder mee kunnen gainen dan 20mg Anna 250test op 6 weken,
Met als nadeel meer prikken en als voordeel minder lang on?

Ja, herstel test p - ana zal niet veel trager gaan maar wel 5 dagen 50mg clomid zou ik nemen.

Denk dat de winst gelijkend zal zijn met 6 weken test e - ana omdat de spieropbouw ook sneller verloopt door de korte ester.

Klopt, meer prikken maar minder lang on en dus kortere nakuur. Of dit uitmaakt kwa gezondheid is een vraag, denk niet veel verschil.

Welke factoren hebben nog meer invloed op de gemoedstoestand zoals libido, vermoeidheid, geluk etc.

Welke hormonen zou je dan moeten testen?

Heb hier nog een potje winny liggen dat op moet. Ik dacht aan 40/60mg winny 2 -2,5weken , maand wachten en dan 250mg test 250mg primo.

Wat denk jij kwa herstel en onderdrukking? En gewricht problemen zullen wel te doen zijn met 2 weken winny neem ik aan, daarna trekt het toch weg.

@popwar Waarom je test onderdrukken voor die 2 weken. Ik zou gewoon wachten

• #6.180
Gewoon wachten idd.

Terug
Naar boven