MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Cools ik pak nu 2 arkocaps Pompoenpitolie (1000mg) toch gaat de acne niet weg. Het is hormonale acne want het begon 2e week bridge. Niets tegen te doen denk ik....?
 
Cools ik pak nu 2 arkocaps Pompoenpitolie (1000mg) toch gaat de acne niet weg. Het is hormonale acne want het begon 2e week bridge. Niets tegen te doen denk ik....?
Werd hier niet 500mg ED aangeraden omdat bij veel op 1000mg ED er bijwerkingen bij kwamen kijken ofzo? 2000mg is dus wel echt veel of heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen?

Ik heb ook zo'n potje gekocht maar daar staat aanbevolen 3x 1000mg per dag, lijkt me wat veel? of... die van de Tuinen. Iemand? Bvd
 
Ha Cools,

Een kleine update van mijn Test250/Primo200 kuur

Ik zit nu in mijn 6e week en ik ben 5 kg aangekomen. Omdat ik in de laatste week 1.5 kg ben aangekomen, meer dan het gemiddelde van 0.5-1 kg per week wat ik van te voren had in die eerdere weken, heb ik besloten om de kuur 1 week langer door te trekken. Misschien zit ik nu volop in de groei en stop ik te vroeg ermee, daarom 1 weekje langer doorgaan;)

Je raad op basis van 6 weken 10 dagen Clomid 50 mg aan. Hoeveel dagen raad je aan bij 7 weken kuren? 12 dagen?

Ik twijfel nog om HCG erbij te pakken. Is het een optie om in die 2 weken tussen mijn laatste inject en mijn 1e dag van de PCT HCG erbij te gaan gebruiken.
Dus voor 2 weken lang 2 keer in de week 500IE zetten mocht dat nodig zijn?

Bedankt alweer voor je antwoord of reactie!!;)

Als het klopt wat ik zeg zou in week 7 en 8 je winst sterk moeten minderen. En al zeker weken daarna.

12-14 dagen clomid op 50mg is voldoende, zeker als je nog even hcg zet. Maar is alleen nodig als je teelballen sterk gekrompen zijn.
 
Cools ik pak nu 2 arkocaps Pompoenpitolie (1000mg) toch gaat de acne niet weg. Het is hormonale acne want het begon 2e week bridge. Niets tegen te doen denk ik....?
Red maca zou je dan eens kunnen proberen. Hoe lang heb je pompoenpitolie gebruikt?
 
Werd hier niet 500mg ED aangeraden omdat bij veel op 1000mg ED er bijwerkingen bij kwamen kijken ofzo? 2000mg is dus wel echt veel of heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen?

Ik heb ook zo'n potje gekocht maar daar staat aanbevolen 3x 1000mg per dag, lijkt me wat veel? of... die van de Tuinen. Iemand? Bvd
Klopt, bij sommigen heeft het een negatief effect op het immuunsysteem. Maar 1000mg kan als je er tegen kan, 3000mg zou ik niet doen.
 
Red maca zou je dan eens kunnen proberen. Hoe lang heb je pompoenpitolie gebruikt?
Ik pak nu 2x 500 al een paar weken. Red maca heb ik de vorige keer ook gehad en hielp me niet tegen acne helaas. Denk dat ik deze fase maar even moet uitzitten met wat benzolperoxide en image facewash .
 
Laatst bewerkt:
Werd hier niet 500mg ED aangeraden omdat bij veel op 1000mg ED er bijwerkingen bij kwamen kijken ofzo? 2000mg is dus wel echt veel of heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen?

Ik heb ook zo'n potje gekocht maar daar staat aanbevolen 3x 1000mg per dag, lijkt me wat veel? of... die van de Tuinen. Iemand? Bvd
I capsule is iets van 520mg meen ik. Ze raden dat 3x pd aan
 
Als het klopt wat ik zeg zou in week 7 en 8 je winst sterk moeten minderen. En al zeker weken daarna.

12-14 dagen clomid op 50mg is voldoende, zeker als je nog even hcg zet. Maar is alleen nodig als je teelballen sterk gekrompen zijn.

Bedankt alweer. we zullen het zien na week 7.;)
 
Cools

Ik ben bijna klaar met mijn acht weekse kuur Test 360 mg / Mast 200 mg. Mijn ballen zijn nog steeds niks gekrompen (dit maakt volgens mij uit met pct lengte toch?), hoelang raadt jij clomid op 25/50 mg aan? Ik dacht zelf aan 13/14 dagen op 50mg...
Alvast bedankt!
 
Ik pak nu 2x 500 al een paar weken. Red maca heb ik de vorige keer ook gehad en hielp me niet tegen acne helaas. Denk dat ik deze fase maar even moet uitzitten met wat benzolperoxide en image facewash .

Zinkzalf zou ik dan eens proberen, dat werkt voor velen wel als red maca en pompoenpitolie niet helpt.
 
Cools

Ik ben bijna klaar met mijn acht weekse kuur Test 360 mg / Mast 200 mg. Mijn ballen zijn nog steeds niks gekrompen (dit maakt volgens mij uit met pct lengte toch?), hoelang raadt jij clomid op 25/50 mg aan? Ik dacht zelf aan 13/14 dagen op 50mg...
Alvast bedankt!

Klopt, als teelballen krimpen heeft dit te maken met je leydig en sertoli cellen.

25mg voor 3 weken zou ik nemen bij een 8 weken kuur zonder hcg.
 
heey cools ik heb even een vraagje,

Ik zit momenteel in week 7 van mijn kuur test/mast
500 test e
400 mast e
Hcg 2x500iu pw

Toen ik de kuur begon had ik al een gyno (rechts). Daar slik ik momenteel aromasin voor ma woe vrij 1 tab (10mg). Dit heeft weinig effect nu komt er bij dat ik sinds 2 dagen links ook een gyno voel opkomen nu ongeveer 0,5 cm rechts zo'n 1,5. Wat zou ik nu doen ? nolvadex 10mg ed pakken of meer aromasin? Ik heb als nakuur clomid maar kan evt ook nolva pakken (of beide maar dat raadt jij af las ik)
 
heey cools ik heb even een vraagje,

Ik zit momenteel in week 7 van mijn kuur test/mast
500 test e
400 mast e
Hcg 2x500iu pw

Toen ik de kuur begon had ik al een gyno (rechts). Daar slik ik momenteel aromasin voor ma woe vrij 1 tab (10mg). Dit heeft weinig effect nu komt er bij dat ik sinds 2 dagen links ook een gyno voel opkomen nu ongeveer 0,5 cm rechts zo'n 1,5. Wat zou ik nu doen ? nolvadex 10mg ed pakken of meer aromasin? Ik heb als nakuur clomid maar kan evt ook nolva pakken (of beide maar dat raadt jij af las ik)

Als die gyno er al even zit en verhard is kan het zijn dat alleen opereren werkt.

Beste kan je test sowieso verlagen omdat je hcg ongeveer overeenkomt met 125mg test e. Nolva en andere anti-oestrogenen gaan slikken gaat de anabole werking toch verlagen, dan kan je beter test verlagen naar 250mg bv. (375mg test totaal icm hcg). 400mg masteron is voldoende hierbij.

Je kan ook aromasin 10mg/dag eens proberen of nolva 10mg/dag. Nakuur zou ik gewoon clomid doen en zeker niet combineren.
 
vind je 3weken nakuur met nolva voldoende bij een kuur van 9weken met test e 500mg?
 
Als die gyno er al even zit en verhard is kan het zijn dat alleen opereren werkt.

Beste kan je test sowieso verlagen omdat je hcg ongeveer overeenkomt met 125mg test e. Nolva en andere anti-oestrogenen gaan slikken gaat de anabole werking toch verlagen, dan kan je beter test verlagen naar 250mg bv. (375mg test totaal icm hcg). 400mg masteron is voldoende hierbij.

Je kan ook aromasin 10mg/dag eens proberen of nolva 10mg/dag. Nakuur zou ik gewoon clomid doen en zeker niet combineren.

Oke thanks ja slik nog aromasin 10mg maar niet ed. Wat is dan precies de reden dat je ze niet moet combineren?
 
Cools, ben zondag begonnen met de kuur test 250(+125 van hcg) en 30mg anavar. Nu heb ik nog genoeg test liggen, zou frontloaden een optie zijn of zou dit geen betere resultaten geven ?

Ik gebruik nu red maca dagelijks al 2-3 weken en ik merk dat mijn problemen met plassen toch al wat zijn vermindert :)!! Nadruplelen heb ik eigelijk helemaal geen last meer van Top spul, ook gevoel ik langer kan ophouden maar niet zeker
 
Cools,
Ik zit momenteel op 375 test 400 mast 200 tren met doorlopend hcg. Ik ben anderhalve week geleden gestart. Laatste dagen heb ik verschrikkelijk veel hoofdpijn, zou dit verminderen als ik de mast naar 300 beneden doe? Of is het een kwestie van Nog meer drinken?
 
Cools. De anavar only kuur van 30 mg pd bevalt zeer goed! Tot en met zondag zal deze lopen. Ik zal je hierna laten weten wat de resultaten zijn. Ik wil mn resultaat nog niet verklappen want misschien brengt deze week nog wat extra's, maar vind het resultaat nu al enorm.
1 ding wat ik al wel wil zeggen is dat m'n sexdrive mega hoog is en was tijdens deze hele kuur. Iets wat ik totaal niet verwacht had!
Buiten het ongemak bij de testikels heb ik geen side effects gevoelt. Dit ongemakkelijke gevoel ging weg toen ik hcg nam. In totaal was 3 x 500 iu genoeg.
Nakuur zal bestaan uit:
5 dagen clomid op 50mg, 10 dagen clomid op 25mg
 
vind je 3weken nakuur met nolva voldoende bij een kuur van 9weken met test e 500mg?

Als je teelballen niet sterk krimpen tijdens de kuur (zonder hcg) kan dat voldoende zijn. Even kijken in de nakuur dan of ze na 3 weken terug op formaat zijn anders 4 weken ervan maken.
 
Oke thanks ja slik nog aromasin 10mg maar niet ed. Wat is dan precies de reden dat je ze niet moet combineren?

Je oestrogeen op de receptor te sterk blokkeren is negatief voor je lichaam (gewrichten, celbescherming, enz..). Zelfde voor een te hoge dosis aromasin.
 
Back
Naar boven