AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools ik ben nu ongeveer 3 maanden klaar met mijn 8 weekse test/deca 250/250 kuur. Omdat ik na mijn kuur opeens last kreeg van acne ben ik begonnen met pompoenpitolie elke dag een capsule voor de maaltijd. Alleen ik heb nu nog steeds last van puistjes op plekken waar ik ze normaal nooit heb en het is ook nog steeds meer dan voorheen. Heb je nog tips om dit tegen te gaan? Misschien 2 capsules pompoenpitolie ipv 1 ofzo? Of andere supplementen erbij nemen? Wil niet aan de roa in ieder geval.

Waar halen wij allemaal kwali pompoenpitolie? Kan ik er ook eens naar kijken.

Voor die voorbeeld kuur op de eerste pagina (250mg test - 250mg primo), is dat wat je per injectie zet, of het totale aantal per week? En wat is het meeste gebruikelijk bij korte esters, op welke dagen injecteer je dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.428
Cools ik ben nu ongeveer 3 maanden klaar met mijn 8 weekse test/deca 250/250 kuur. Omdat ik na mijn kuur opeens last kreeg van acne ben ik begonnen met pompoenpitolie elke dag een capsule voor de maaltijd. Alleen ik heb nu nog steeds last van puistjes op plekken waar ik ze normaal nooit heb en het is ook nog steeds meer dan voorheen. Heb je nog tips om dit tegen te gaan? Misschien 2 capsules pompoenpitolie ipv 1 ofzo? Of andere supplementen erbij nemen? Wil niet aan de roa in ieder geval.

Was het in de nakuur dat je last kreeg?

Zinkzalf werkt goed om die puistjes weg te krijgen.

• #6.429
Voor die voorbeeld kuur op de eerste pagina (250mg test - 250mg primo), is dat wat je per injectie zet, of het totale aantal per week? En wat is het meeste gebruikelijk bij korte esters, op welke dagen injecteer je dan?

Is per injectie en per week ineen ;)

Bij korte esters is makkelijkste op maandag, woensdag en vrijdag.

Was het in de nakuur dat je last kreeg?

Zinkzalf werkt goed om die puistjes weg te krijgen.
Jah tijdens de kuur had ik nergens last van, alleen af en toe een puistje maar niet boeiend. Alleen tijdens mijn nakuur en erna is het opeens veel erger geworden. Na de pompoenpitolie wel ietsje afgenomen maar nog steeds een stuk meer dan voorheen.
Ik zal de zinkzalf eens proberen, bedankt!

• #6.432
Jah tijdens de kuur had ik nergens last van, alleen af en toe een puistje maar niet boeiend. Alleen tijdens mijn nakuur en erna is het opeens veel erger geworden. Na de pompoenpitolie wel ietsje afgenomen maar nog steeds een stuk meer dan voorheen.
Ik zal de zinkzalf eens proberen, bedankt!

Komt door de sterke verlaging in oestrogeen (blokkering) en stijging in androgenen tijdens de kuur.

Een lagere dosis clomid is volgende keer aan te raden (25mg/dag) en/of gelijktijdig met pompoenpitolie beginnen.

@Cools:

Misschien weet jij hier iets van: elke keer als ik On ben dan ga ik snurken tijdens het slapen.

Het is echt alleen als ik On ben. Als ik Off ben dan snurk ik nooit.

• #6.436
@Cools:

Misschien weet jij hier iets van: elke keer als ik On ben dan ga ik snurken tijdens het slapen.

Het is echt alleen als ik On ben. Als ik Off ben dan snurk ik nooit.

:p Heb ik nog al eens gehoord. Waarom dit is lijkt me ofwel hormonale invloed op bepaalde functies/spieren tijdens de slaap.

Cools enig idee waarom ik op tren altijd donkere urine heb? Hoeveel ik ook drink het is altijd donker, wel gewoon geel niet bruin ofzo. Nu de tren eruit is wordt het weer gewoon doorzichtig. Met orals of andere aas heb ik dat niet. Iets met de nieren waar tren effect op heeft?

Komt door de sterke verlaging in oestrogeen (blokkering) en stijging in androgenen tijdens de kuur.

Een lagere dosis clomid is volgende keer aan te raden (25mg/dag) en/of gelijktijdig met pompoenpitolie beginnen.
Owkeej ik heb inderdaad nagekuurd met 50 mg Clomid pd dus dat kan de volgende keer naar 25 mg pd. Mijn volgende kuur wordt een 8 weekse 500 test 400 mast 2x 750 IU HCG pw. Hoe lang moet ik dan nakuren met 25 mg Clomid pd?

Terug
Naar boven