- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Zoiezo meer als osta
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiezo meer als osta
Waar halen wij allemaal kwali pompoenpitolie? Kan ik er ook eens naar kijken.
http://www.newpharma.nl/arkogelules...pompoenpitolie-180-plantaardige-capsules.htmlWaar halen wij allemaal kwali pompoenpitolie? Kan ik er ook eens naar kijken.

Goedkoperhttp://www.newpharma.nl/arkogelules...pompoenpitolie-180-plantaardige-capsules.html
Alstu, goedkoopste op t moment. Kan je dr een half jaar tegenaan als je dr 1 op een dag neemt![]()

Cools ik ben nu ongeveer 3 maanden klaar met mijn 8 weekse test/deca 250/250 kuur. Omdat ik na mijn kuur opeens last kreeg van acne ben ik begonnen met pompoenpitolie elke dag een capsule voor de maaltijd. Alleen ik heb nu nog steeds last van puistjes op plekken waar ik ze normaal nooit heb en het is ook nog steeds meer dan voorheen. Heb je nog tips om dit tegen te gaan? Misschien 2 capsules pompoenpitolie ipv 1 ofzo? Of andere supplementen erbij nemen? Wil niet aan de roa in ieder geval.
Voor die voorbeeld kuur op de eerste pagina (250mg test - 250mg primo), is dat wat je per injectie zet, of het totale aantal per week? En wat is het meeste gebruikelijk bij korte esters, op welke dagen injecteer je dan?

Jah tijdens de kuur had ik nergens last van, alleen af en toe een puistje maar niet boeiend. Alleen tijdens mijn nakuur en erna is het opeens veel erger geworden. Na de pompoenpitolie wel ietsje afgenomen maar nog steeds een stuk meer dan voorheen.Was het in de nakuur dat je last kreeg?
Zinkzalf werkt goed om die puistjes weg te krijgen.
Jaah je hebt helemaal gelijk, nog 1000 mg ook. Nice!
Jah tijdens de kuur had ik nergens last van, alleen af en toe een puistje maar niet boeiend. Alleen tijdens mijn nakuur en erna is het opeens veel erger geworden. Na de pompoenpitolie wel ietsje afgenomen maar nog steeds een stuk meer dan voorheen.
Ik zal de zinkzalf eens proberen, bedankt!
Al die vragen aan Cools altijd maar niemand vraagt eens hoe het met je gaat...
Hoe gaat het met je Cools?

@Cools:
Misschien weet jij hier iets van: elke keer als ik On ben dan ga ik snurken tijdens het slapen.
Het is echt alleen als ik On ben. Als ik Off ben dan snurk ik nooit.
Heb ik nog al eens gehoord. Waarom dit is lijkt me ofwel hormonale invloed op bepaalde functies/spieren tijdens de slaap.Heb ik nog al eens gehoord. Waarom dit is lijkt me ofwel hormonale invloed op bepaalde functies/spieren tijdens de slaap.

Owkeej ik heb inderdaad nagekuurd met 50 mg Clomid pd dus dat kan de volgende keer naar 25 mg pd. Mijn volgende kuur wordt een 8 weekse 500 test 400 mast 2x 750 IU HCG pw. Hoe lang moet ik dan nakuren met 25 mg Clomid pd?Komt door de sterke verlaging in oestrogeen (blokkering) en stijging in androgenen tijdens de kuur.
Een lagere dosis clomid is volgende keer aan te raden (25mg/dag) en/of gelijktijdig met pompoenpitolie beginnen.