XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.481
Cools, ben zondag begonnen met de kuur test 250(+125 van hcg) en 30mg anavar. Nu heb ik nog genoeg test liggen, zou frontloaden een optie zijn of zou dit geen betere resultaten geven ?

Ik gebruik nu red maca dagelijks al 2-3 weken en ik merk dat mijn problemen met plassen toch al wat zijn vermindert :)!! Nadruplelen heb ik eigelijk helemaal geen last meer van Top spul, ook gevoel ik langer kan ophouden maar niet zeker

Niet frontloaden. Gaat niet meer resultaat geven.

Goed om te horen ;) Is inderdaad heel goed voor je prostaat.

• #6.482
Cools,
Ik zit momenteel op 375 test 400 mast 200 tren met doorlopend hcg. Ik ben anderhalve week geleden gestart. Laatste dagen heb ik verschrikkelijk veel hoofdpijn, zou dit verminderen als ik de mast naar 300 beneden doe? Of is het een kwestie van Nog meer drinken?

Je mast is te hoog inderdaad. Bij de dosis test en tren is 100-200mg mast al meer dan voldoende. Anders is het te androgeen.

• #6.483
Cools. De anavar only kuur van 30 mg pd bevalt zeer goed! Tot en met zondag zal deze lopen. Ik zal je hierna laten weten wat de resultaten zijn. Ik wil mn resultaat nog niet verklappen want misschien brengt deze week nog wat extra's, maar vind het resultaat nu al enorm.
1 ding wat ik al wel wil zeggen is dat m'n sexdrive mega hoog is en was tijdens deze hele kuur. Iets wat ik totaal niet verwacht had!
Buiten het ongemak bij de testikels heb ik geen side effects gevoelt. Dit ongemakkelijke gevoel ging weg toen ik hcg nam. In totaal was 3 x 500 iu genoeg.
Nakuur zal bestaan uit:
5 dagen clomid op 50mg, 10 dagen clomid op 25mg

De nakuur is goed. Ga je 4 weken kuur aanhouden of 6 weken ervan maken?

Je oestrogeen op de receptor te sterk blokkeren is negatief voor je lichaam (gewrichten, celbescherming, enz..). Zelfde voor een te hoge dosis aromasin.

Stel ik pak tijdens mn nakuur 3 week clomid 25mg ed en 10mg eod nolva zou dat dan nog te sterk blokkeren?

Je mast is te hoog inderdaad. Bij de dosis test en tren is 100-200mg mast al meer dan voldoende. Anders is het te androgeen.
Hmm dacht dat ik jou zegen had voor deze cycle paar maanden terug. :p maar mast gaat naar beneden dus!

Niet frontloaden. Gaat niet meer resultaat geven.

Goed om te horen ;) Is inderdaad heel goed voor je prostaat.
Gek he hoe zo een goedje effect kan hebben :) Echt aanrader voor iedereen als prostaat support, ongelovelijk hoe snel. Ben blij dat ik de dutasteride heb kunnen afbestellen haha

De nakuur is goed. Ga je 4 weken kuur aanhouden of 6 weken ervan maken?
33 dagen, dan is het doosje anavar op ;) Ik wil het bij deze duur laten want ik wil over 2.5 maand het liefst weer een kuur doen. Hierna ga ik voor een langere periode off.
Ik zat te denken aan het volgende:

Anavar 20-20-20-20-30-30 (mg pd)
Test Cyp 150-150-150-150-200-200 (mg pw)
Hcg 0-2x500-2x500-2x500-2x500-1x500 (iu per week)
Clomid na 8 weken 50-25-25 (mg pd)

Krijgt deze je goedkeuring, of zal ik ergens tegenaan lopen?
Doseringen zijn gebaseerd op wat ik dan heb

Als het klopt wat ik zeg zou in week 7 en 8 je winst sterk moeten minderen. En al zeker weken daarna.

12-14 dagen clomid op 50mg is voldoende, zeker als je nog even hcg zet. Maar is alleen nodig als je teelballen sterk gekrompen zijn.

Hoi Cools,

Ik ben in week 6 toch weer bijna 1 kg aangekomen. In totaliteit ben ik in 6 weken tijd 5,9 kg aangekomen.
Ik trek nog een weekje door en ga nu week 7 in. Ben inderdaad benieuwd of ik stil komt te staan;)

Ik heb gisteren 3 mei mijn laatste injectie gehad, Wanneer moet ik dan precies met de clomid 50 mg beginnen? 14 dagen later? dus 17 mei?
Ik heb er geen hcg bij gebruikt.

Thanks!

@Cools
Over een weekje start m'n nieuwe kuur (oral+injects)
Heb wat mariadistel/Milk thistle ingekocht ,

Gelijk met de kuur laten meelopen of erna ?
( heb ook nog phosplydinges van swanson en calcium absorbaat )

• #6.490
33 dagen, dan is het doosje anavar op ;) Ik wil het bij deze duur laten want ik wil over 2.5 maand het liefst weer een kuur doen. Hierna ga ik voor een langere periode off.
Ik zat te denken aan het volgende:

Anavar 20-20-20-20-30-30 (mg pd)
Test Cyp 150-150-150-150-200-200 (mg pw)
Hcg 0-2x500-2x500-2x500-2x500-1x500 (iu per week)
Clomid na 8 weken 50-25-25 (mg pd)

Krijgt deze je goedkeuring, of zal ik ergens tegenaan lopen?
Doseringen zijn gebaseerd op wat ik dan heb

Goed ;)

• #6.491
Hoi Cools,

Ik ben in week 6 toch weer bijna 1 kg aangekomen. In totaliteit ben ik in 6 weken tijd 5,9 kg aangekomen.
Ik trek nog een weekje door en ga nu week 7 in. Ben inderdaad benieuwd of ik stil komt te staan;)

Ik heb gisteren 3 mei mijn laatste injectie gehad, Wanneer moet ik dan precies met de clomid 50 mg beginnen? 14 dagen later? dus 17 mei?
Ik heb er geen hcg bij gebruikt.

Thanks!

10 dagen na laatste inject zou ik beginnen. 14 dagen is alleen nodig bij langere esters dan enanthaat, bv. zoals nandrolone decaonaat.

• #6.492
@Cools
Over een weekje start m'n nieuwe kuur (oral+injects)
Heb wat mariadistel/Milk thistle ingekocht ,

Gelijk met de kuur laten meelopen of erna ?
( heb ook nog phosplydinges van swanson en calcium absorbaat )

Gelijk met de kuur. Zelfde voor phosphatidylserine en calcium ascorbaat.

Gek he hoe zo een goedje effect kan hebben :) Echt aanrader voor iedereen als prostaat support, ongelovelijk hoe snel. Ben blij dat ik de dutasteride heb kunnen afbestellen haha

Welke had jij genomen dan? ik wil ook red maca gaan gebruiken

Wil je n link sturen?

Beste Cools,

Ik heb vanaf begin februari ongeveer 4 weken Epistane gebruikt op 45mg. Hierna heb ik 2 weken nolvadex op 20 en 10mg gebruikt. Een aantal dagen na m'n laatste inname nolva heb ik bloed laten prikken en ALAT was 172 en Asat 120. Ik heb hierna zo'n 2 weken de Organ defender van rich piana gebruikt en toen zijn m'n waardes beide naar de 45 gezakt. De laatste controle van m'n bloed was rond 24 april. Nu wil ik eigenlijk een keer anavar 30mg voor 4 weken doen, maar weet niet of die erg hoge waardes na een epi cycle erop kunnen duiden dat mijn lever het gewoon veel te zwaar heeft op een oral? En heb ik wel lang genoeg rust genomen als ik over een week wil beginnen?

10 dagen na laatste inject zou ik beginnen. 14 dagen is alleen nodig bij langere esters dan enanthaat, bv. zoals nandrolone decaonaat.

@Cools:

Hoe lang werkt Test E eigenlijk door in je lichaam? kan het zijn dat na 1 week de helft van de Test E al is afgebouwd door het lichaam waardoor ik dus in week 8 (na 7 weken kuren) al met een vermindering van 50% zit van de werkzaamheid van TestE?

hier ben ik weer, heb 3weken met nolva nagekuurd na 9weken test e 500mg
2 dagen gestopt met nolva en ik merk een kleine vergroting in mn tepel,
't doet geen pijn en is niet zichtbaar maar het hoeft niet groter te worden ook.
nog een weekje 10mg ed slikken?

@Cools: welke pompoenpitolie adviseerde jij? (Waar te bestellen)

Ik heb 3 weken geleden de epi verruilt voor primo en merk nu dat ik snachts weer wakker wordt om te pissen. Dit duidt weer op prostaatklachten.

Ik wil eens kijken of pompoenpitolie een positief effect heeft

• #6.499
Beste Cools,

Ik heb vanaf begin februari ongeveer 4 weken Epistane gebruikt op 45mg. Hierna heb ik 2 weken nolvadex op 20 en 10mg gebruikt. Een aantal dagen na m'n laatste inname nolva heb ik bloed laten prikken en ALAT was 172 en Asat 120. Ik heb hierna zo'n 2 weken de Organ defender van rich piana gebruikt en toen zijn m'n waardes beide naar de 45 gezakt. De laatste controle van m'n bloed was rond 24 april. Nu wil ik eigenlijk een keer anavar 30mg voor 4 weken doen, maar weet niet of die erg hoge waardes na een epi cycle erop kunnen duiden dat mijn lever het gewoon veel te zwaar heeft op een oral? En heb ik wel lang genoeg rust genomen als ik over een week wil beginnen?

Epistane is slecht onderzocht en effecten op lever zijn onbekend. Bij anavar heb je meer zekerheid dat het voor een oral zacht is voor je lever, maar blijft een oral en voorkeur gaat daarom naar injects.

Nolvadex was ook niet nodig.

• #6.500
@Cools:

Hoe lang werkt Test E eigenlijk door in je lichaam? kan het zijn dat na 1 week de helft van de Test E al is afgebouwd door het lichaam waardoor ik dus in week 8 (na 7 weken kuren) al met een vermindering van 50% zit van de werkzaamheid van TestE?

Meestal is na 10 dagen de anabole werking weg bij standaard doseringen (te lage hoeveelheid over).

Terug
Naar boven