MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Goed te horen dat ik niet de enige ben.

Ik heb er zelf niet zo'n last van, behalve dan dat mijn vrouw mij een paar keer per nacht een flinke schop geeft ;)
Whaha heb precies tzelfde!
Snurk normaal nooit, alleen als ik gedronken heb of aant kuren ben :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.442
Cools enig idee waarom ik op tren altijd donkere urine heb? Hoeveel ik ook drink het is altijd donker, wel gewoon geel niet bruin ofzo. Nu de tren eruit is wordt het weer gewoon doorzichtig. Met orals of andere aas heb ik dat niet. Iets met de nieren waar tren effect op heeft?

Tren is om een of andere reden niet zo gezond voor je nierfunctie.

Hoi cools,

Misschien n rare vraag. Sinds ik aan het kuren ben (Anavar only) is m'n zweet n stuk penetranter gaan ruiken haha, is dit te wijten aan meer test in m'n lichaam of door de afvalstoffen die verwerkt moeten worden? Toch even benieuwd naar. Thx.

• #6.445
Hoi cools,

Misschien n rare vraag. Sinds ik aan het kuren ben (Anavar only) is m'n zweet n stuk penetranter gaan ruiken haha, is dit te wijten aan meer test in m'n lichaam of door de afvalstoffen die verwerkt moeten worden? Toch even benieuwd naar. Thx.

Meer androgeen tov oestrogeen. Dan kan je soms wat harder ruiken ;) Dit heeft effect op verschillende dingen wat invloed heeft op je geur.

Cools, ik heb hier al eerder gepost dat ik wel anavar kuurtje wil nemen om spiermassa verlies tijdens cutten tegen te gaan. Goed, anavar is moeilijk te regelen en de kans is groot dat ik wat anders aangesmeerd krijg of de dosis phuckt is. Vandaar dat ik eigenlijk net zo goed direct winny tabs kan nemen denk ik. Dan weet ik iig (met aanzienlijke grotere aannemelijkheid) dat ik slik wat ik denk dat ik slik.

Ik zat te denken aan 30 mg/dag. Ik weet dat jij een voorstander bent van kortere kuurtjes met die spullen. Denk jij dat ik effectief meer ga gainen met 4 weken op, 4 weken af, 4 weken op ten opzichte van 8 weken op.

Is 8 weken winny only te lang met een dosis van 30 mg/dag, gezien dat relatief laag is. Wat raad je aan qua nakuurtje als je 4 weken op-af-op doet of 8 weken straight?

Ik heb zelf een keer eerder 7 weken winny 50 mg/dag gedaan en daar zeer tevreden over geweest. Echter wel gemerkt dat na dat kuurtje ik totaal geen zin meer in trainen had en moeite de gains wat vast te houden, gezien mentaal geen zin. Weet dat dit beetje een lauw argument is maar heb het idee dat klein nakuurtje dit toch wat tegen kan gaan.

Alvast dank voor je wijze woorden.

• #6.447
Cools, ik heb hier al eerder gepost dat ik wel anavar kuurtje wil nemen om spiermassa verlies tijdens cutten tegen te gaan. Goed, anavar is moeilijk te regelen en de kans is groot dat ik wat anders aangesmeerd krijg of de dosis phuckt is. Vandaar dat ik eigenlijk net zo goed direct winny tabs kan nemen denk ik. Dan weet ik iig (met aanzienlijke grotere aannemelijkheid) dat ik slik wat ik denk dat ik slik.

Ik zat te denken aan 30 mg/dag. Ik weet dat jij een voorstander bent van kortere kuurtjes met die spullen. Denk jij dat ik effectief meer ga gainen met 4 weken op, 4 weken af, 4 weken op ten opzichte van 8 weken op.

Is 8 weken winny only te lang met een dosis van 30 mg/dag, gezien dat relatief laag is. Wat raad je aan qua nakuurtje als je 4 weken op-af-op doet of 8 weken straight?

Ik heb zelf een keer eerder 7 weken winny 50 mg/dag gedaan en daar zeer tevreden over geweest. Echter wel gemerkt dat na dat kuurtje ik totaal geen zin meer in trainen had en moeite de gains wat vast te houden, gezien mentaal geen zin. Weet dat dit beetje een lauw argument is maar heb het idee dat klein nakuurtje dit toch wat tegen kan gaan.

Alvast dank voor je wijze woorden.

In je winny tabs kan ook weer wat anders zitten :p Anavar is even goed verkrijgbaar voor UG's als alle andere aas.

Een niet-aromatiseerbare aas zoals winny en anavar only raad ik niet langer aan dan 4 weken (of te hoge dosis) omdat je oestrogeen te (lang) laag komt. Dit is nadelig voor celbescherming, hersenen en gewrichten bv., maar ook seksuele functies.

Beste een lage dosis test erbij zetten of hcg. 125mg of 2x500iu hcg/week. Dan kan je langer doen, 6 weken zou ik aanhouden op 30mg ongeacht winny of anavar. Maar 20mg is nog beter omdat voor spierbehoud tijdens cut geen hoge dosis nodig is. Nakuren is ook nodig dan.

In je winny tabs kan ook weer wat anders zitten :p Anavar is even goed verkrijgbaar voor UG's als alle andere aas.

Een niet-aromatiseerbare aas zoals winny en anavar only raad ik niet langer aan dan 4 weken (of te hoge dosis) omdat je oestrogeen te (lang) laag komt. Dit is nadelig voor celbescherming, hersenen en gewrichten bv., maar ook seksuele functies.

Beste een lage dosis test erbij zetten of hcg. 125mg of 2x500iu hcg/week. Dan kan je langer doen, 6 weken zou ik aanhouden op 30mg ongeacht winny of anavar. Maar 20mg is nog beter omdat voor spierbehoud tijdens cut geen hoge dosis nodig is. Nakuren is ook nodig dan.

Many thanks as always. Ok dus in principe zou 4 weken on 4 weken off en weer 4 weken on ook een optie zijn? Stel je neemt 20-30 mg, is nakuren in dat geval nodig (tussen/na cycles)? Zo ja wat zou je aanraden?

• #6.449
Many thanks as always. Ok dus in principe zou 4 weken on 4 weken off en weer 4 weken on ook een optie zijn? Stel je neemt 20-30 mg, is nakuren in dat geval nodig (tussen/na cycles)? Zo ja wat zou je aanraden?

Nee :p 4 weken off is wat te weinig. Als je 20-30mg alleen neemt voor 4 weken is nakuren niet nodig. Ik raad 30mg dan aan, 20 is net te weinig. Behalve als je test of hcg erbij zet, maar dan is een korte nakuur wel nodig.

Rob knal gewoon die test tren jonguh!!!

Wat zijn nog meer oorzaken die invloed kunnen hebben op de vochthuishouding (tijdens een cycle)? En wat is hier tegen te doen?

Het slikken van kalium een aanrader?

• #6.452
Wat zijn nog meer oorzaken die invloed kunnen hebben op de vochthuishouding (tijdens een cycle)? En wat is hier tegen te doen?

Het slikken van kalium een aanrader?

Meer kaliumrijke voeding zou ik dan eten. Kan je voldoende eruit halen, dus supp niet nodig.

Tijdens cycle is het altijd oestrogeen.

Cools.

Ik gebruik nu al altijd enanthaat esters, en zou graag switchen naar korte esters ivm duur van effect (sides beheersen) en de detectietijd voor het dopingagentschap hier in belgïe.

Is 100mg Test P EW genoeg?

Dit zou dan zijn icm

100mg Mast P EW
100mg Tren A EW

Ik zou dan van elk 33mg EOD zetten. Volstaat dat?

Cools.

Ik gebruik nu al altijd enanthaat esters, en zou graag switchen naar korte esters ivm duur van effect (sides beheersen) en de detectietijd voor het dopingagentschap hier in belgïe.

Dit zou dan zijn icm

100mg Mast P EW
100mg Tren A EW

Is het niet zo dat langere esters t.o.v korte esters langzamer afgeven en dus voor stabiele bloedwaarde zorgen, en dus minder sides? Van uitgaande dat je nog steeds even vaak injecteert.

Ik hoor het graag als ik het mis heb.

Is het niet zo dat langere esters t.o.v korte esters langzamer afgeven en dus voor stabiele bloedwaarde zorgen, en dus minder sides? Van uitgaande dat je nog steeds even vaak injecteert.

Ja, daarom dat je met korte esters vaker injecteert natuurlijk.

@Cools zoals je weet ben ik een true natural bodybuilder. Een vriend van mij gebruikt echter wel en wil zijn dosissen van zijn kuur aanpassen naar:
test-e: 250mg EW, tren-A: 200mg EOD, HCG:500iu E3D.

Vroeg me of de A:E verhoudingen goed zijn, zo niet dan heeft hij nog Tamofixen en Anastrazole liggen die evt zouden kunnen worden toegevoegd.

• #6.457
Cools.

Dit zou dan zijn icm

100mg Mast P EW
100mg Tren A EW

Dat is voldoende in combinatie met de rest, bevat meer actieve stof per mg tov enanthaat.

• #6.458

Door dosis aan te passen en op juiste tijden te zetten valt dat mee. Vaker injecteren is wel nodig.

• #6.459
@Cools zoals je weet ben ik een true natural bodybuilder. Een vriend van mij gebruikt echter wel en wil zijn dosissen van zijn kuur aanpassen naar:
test-e: 250mg EW, tren-A: 200mg EOD, HCG:500iu E3D.

Vroeg me of de A:E verhoudingen goed zijn, zo niet dan heeft hij nog Tamofixen en Anastrazole liggen die evt zouden kunnen worden toegevoegd.

Rekening houdend dat hcg eigen aanmaak stimuleert ongeveer gelijk aan 125mg test e/week. Ik zou mast er aan toevoegen of iets minder test zetten.

Ha Cools,

Een kleine update van mijn Test250/Primo200 kuur

Ik zit nu in mijn 6e week en ik ben 5 kg aangekomen. Omdat ik in de laatste week 1.5 kg ben aangekomen, meer dan het gemiddelde van 0.5-1 kg per week wat ik van te voren had in die eerdere weken, heb ik besloten om de kuur 1 week langer door te trekken. Misschien zit ik nu volop in de groei en stop ik te vroeg ermee, daarom 1 weekje langer doorgaan;)

Je raad op basis van 6 weken 10 dagen Clomid 50 mg aan. Hoeveel dagen raad je aan bij 7 weken kuren? 12 dagen?

Ik twijfel nog om HCG erbij te pakken. Is het een optie om in die 2 weken tussen mijn laatste inject en mijn 1e dag van de PCT HCG erbij te gaan gebruiken.
Dus voor 2 weken lang 2 keer in de week 500IE zetten mocht dat nodig zijn?

Bedankt alweer voor je antwoord of reactie!!;)

Terug
Naar boven