AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools, ik heb al eens eerder HCG gebruikt maar toen had ik totaal nergens last van. Ik had toen 1 ml met 5000iu gemengd dus ik hoefde maar 1/10 van de insuline spuit te injecteren.

Nu heb ik 10ml gemengd met 5000iu dus nu moet ik de hele spuit injecteren maar deze keer brand het echt als hell .. Moet echt om mijn tanden bijten om die spuit erin te krijgen.

Hoe kan dit ? Kan ik bij de volgende hcg die ik ga mengen ook gewoon weer 1ml mengen met die hcg of is het beter om dit niet te dun te doseren zeg maar. Of maakt dit niet uit?

Ik heb nieuw BA water gekocht en het hcg pakje was nog geseald en ik ben steriel te werk gegaan

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.523
Cools, ik heb al eens eerder HCG gebruikt maar toen had ik totaal nergens last van. Ik had toen 1 ml met 5000iu gemengd dus ik hoefde maar 1/10 van de insuline spuit te injecteren.

Nu heb ik 10ml gemengd met 5000iu dus nu moet ik de hele spuit injecteren maar deze keer brand het echt als hell .. Moet echt om mijn tanden bijten om die spuit erin te krijgen.

Hoe kan dit ? Kan ik bij de volgende hcg die ik ga mengen ook gewoon weer 1ml mengen met die hcg of is het beter om dit niet te dun te doseren zeg maar. Of maakt dit niet uit?

Ik heb nieuw BA water gekocht en het hcg pakje was nog geseald en ik ben steriel te werk gegaan

Komt door de hoge hoeveelheid BA water, dus in vervolg met 1ml mengen ;)

@Cools.

Wat zou er, puur hypothetisch gebeuren als ik icm AAS bijvoorbeeld 150mcg T3 zou slikken ED.

[Link niet meer beschikbaar]

4.Mogelijke bijwerkingen Zoals elk geneesmiddel kan CYTOMEL bijwerkingen hebben, al krijgt niet iedereen daarmee te maken. Soms kunt u last krijgen van bijwerkingen. Meestal zijn deze het gevolg van een te hoge dosering. Dit uit zich in verschijnselen als: • Hoofdpijn; • Zenuwachtigheid; • Angst; • Opgewondenheid; • Bewegingsdrang; • Overmatig zweten; • Hartkloppingen. Deze verschijnselen verdwijnen enkele dagen na het staken van de behandeling of bij een verlaging van de dosering. In enkele gevallen kunnen allergische huidreacties optreden. Krijgt u veel last van een bijwerking? Of heeft u een bijwerking die niet in deze bijsluiter staat? Neem dan contact op met uw arts of apotheker.

[Link niet meer beschikbaar]

4.Mogelijke bijwerkingen Zoals elk geneesmiddel kan CYTOMEL bijwerkingen hebben, al krijgt niet iedereen daarmee te maken. Soms kunt u last krijgen van bijwerkingen. Meestal zijn deze het gevolg van een te hoge dosering. Dit uit zich in verschijnselen als: • Hoofdpijn; • Zenuwachtigheid; • Angst; • Opgewondenheid; • Bewegingsdrang; • Overmatig zweten; • Hartkloppingen. Deze verschijnselen verdwijnen enkele dagen na het staken van de behandeling of bij een verlaging van de dosering. In enkele gevallen kunnen allergische huidreacties optreden. Krijgt u veel last van een bijwerking? Of heeft u een bijwerking die niet in deze bijsluiter staat? Neem dan contact op met uw arts of apotheker.

Dus niks wat je al niet voelt met vrouwen in je leven? Klinkt goed.

• #6.529
Oke! Emu olie werkt dit aangezien hier een sticky van is ? Dit heb jij namelijk niet opgenomen in je strieau topic.

Voor striemen preventie zou ik gewoon glycerine gebruiken, dan ben je zekerder dat het werkt. Collageen hydrolysaat icm kan ook.

@Cools 500 test-e + primo, hoeveel primo raad je aan voor een goeie A:E balans? 2xHCG 500iu p/week tot en met eerste week van nakuur (25 mg clomid). Cycle zal voor 10 weken zijn, week 12 PCT beginnen.

Je mast is te hoog inderdaad. Bij de dosis test en tren is 100-200mg mast al meer dan voldoende. Anders is het te androgeen.
Cools ik kom even terug hier op. Ik merk sinds gisteren dat mn hartslag vrij hoog is in rust, rond de 90-100. Ik wilde vandaag starten met cardio maar weet niet of het verstandig is. Wat raad jij aan? Denk je dat deze hartslag vanzelf zal zakken? Of zal ik rustig met cardio beginnen met een hartslag tot zeg maar maximum 130?
Ik hoor graag van je!

Gewoon steriel water (dus geen 0,9 NaCl), hoelang blijft dat eigenlijk goed met HCG? Een x aantal dagen maar toch?

• #6.535
  • #6.536
@Cools 500 test-e + primo, hoeveel primo raad je aan voor een goeie A:E balans? 2xHCG 500iu p/week tot en met eerste week van nakuur (25 mg clomid). Cycle zal voor 10 weken zijn, week 12 PCT beginnen.

Dat wordt moeilijk als je test niet verlaagt. Ik zou 375mg test e zetten omdat je hcg eigen aanmaak stimuleert (ongeveer gelijk aan 125mg test e).

200-300mg primo erbij moet dan voldoende zijn. Tot en met eerste week nakuur hcg zetten heeft geen nut. Je nakuur werkt pas als testosteron laag genoeg is.

• #6.537
Cools ik kom even terug hier op. Ik merk sinds gisteren dat mn hartslag vrij hoog is in rust, rond de 90-100. Ik wilde vandaag starten met cardio maar weet niet of het verstandig is. Wat raad jij aan? Denk je dat deze hartslag vanzelf zal zakken? Of zal ik rustig met cardio beginnen met een hartslag tot zeg maar maximum 130?
Ik hoor graag van je!

Cardio is altijd goed voor je hart als je het op rustig tempo doet.

Hoe meer je er van neemt, hoe sneller het op is :p En hoe sneller je een nieuwe aankoop doet. Bij een ander merk zal je een andere 'aanbevolen dosis' zien.

Bij de poeder staat steeds 5-10 gram. Bij de capsules staat 2-6 caps van 500mg.

Is nog al een verschil

• #6.540
Bij de poeder staat steeds 5-10 gram. Bij de capsules staat 2-6 caps van 500mg.

Is nog al een verschil

Is omdat bij capsules er minder in totaal in zit, dus als je er al 2 neemt gaat het al vrij snel op. Als je de dosis van capsules aanhoud bij poeder (meer voor minder geld) dan zou je er voor de producent wat te lang mee doen ;)

Terug
Naar boven