drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Heh, wat is dan het verschil tussen steriel- en NaCl steriel water?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is omdat bij capsules er minder in totaal in zit, dus als je er al 2 neemt gaat het al vrij snel op. Als je de dosis van capsules aanhoud bij poeder (meer voor minder geld) dan zou je er voor de producent wat te lang mee doen![]()
Meestal is na 10 dagen de anabole werking weg bij standaard doseringen (te lage hoeveelheid over).
Dat wordt moeilijk als je test niet verlaagt. Ik zou 375mg test e zetten omdat je hcg eigen aanmaak stimuleert (ongeveer gelijk aan 125mg test e).
200-300mg primo erbij moet dan voldoende zijn. Tot en met eerste week nakuur hcg zetten heeft geen nut. Je nakuur werkt pas als testosteron laag genoeg is.
Dus het beste / goedkoopste is poeder bestellen en dan een half theelepeltje nemen?
Dat is dan 2 gram ongeveer

Bedankt!
Ik ben best flink wat voller geworden overal, grover gewoon.
Helaas mijn buik ook ondanks dat ik clean heb gegeten. Ik hoop dat mijn buik wat platter wordt en ik de massa kan behouden (6 kg) op de rest van mijn lichaam.
Kan die dikkere buik te maken hebben dat mijn BF& al best hoog was (18-19%) en ondanks mijn lage TestE 250 mg per week door oestrogeen werking mijn buik is gegroeid?
Dus:
Week 1 t/m 10 - 375 test-e + 200 primo p/w
Week 1 t/m 10 - 2x 500iu HCG p/w
Week 13 t/m 15 - 25 mg clomid
Goed zo?
Gr.
J.Walker
Verhoudingen kan je tijdens nog aanpassen indien nodig, bv. primo verhogen en test verlagen (handig bij oestrogene bijwerkingen). Nakuur op 25mg kan zijn dat 3 weken nodig is. Moet je dan even kijken.PerfectVerhoudingen kan je tijdens nog aanpassen indien nodig, bv. primo verhogen en test verlagen (handig bij oestrogene bijwerkingen). Nakuur op 25mg kan zijn dat 3 weken nodig is. Moet je dan even kijken.

Ik heb al striemen en wou proberen deze minder zichtbaar te maken en voor preventie inderdaad, want ze zijn eigenlijk al een jaar of langer rood en worden maar niet wit.Voor striemen preventie zou ik gewoon glycerine gebruiken, dan ben je zekerder dat het werkt. Collageen hydrolysaat icm kan ook.
Ik heb al striemen en wou proberen deze minder zichtbaar te maken en voor preventie inderdaad, want ze zijn eigenlijk al een jaar of langer rood en worden maar niet wit.
@Cools
Stel je bereikt met injects een fysiek behoorlijk wat massa op 1 a 2 jaar ,
Kan deze dan ( er vanuit gaande dat voeding rust training 100procent in orde is )
Vast gehouden worden door 3x per jaar jouw 4weekse anavar only te doen?
en libido atm.Collageen hydrolysaat zou ik dan proberen om je collageenaanmaak te verhogen.
in je andere topic raad je 10 gram per dag aan, is dit gewoon elke dag of maar een bepaalde periode ? Anders is dit dus een pak gelatine per dag aangezien je deze in een pak van 10 gram krijgt.Collageen hydrolysaat zou ik dan proberen om je collageenaanmaak te verhogen.
Beste @Cools ben bijna klaar met 12 weken 500 test 600 bold. Zit op week 10. Ik ben nog niet helemaal uit over de nakuur dosering en wat. Heb thuis nog Nolva maar ik twijfel of ik toch niet clomid moet pakken en hoeveel weken. Mvg
in je andere topic raad je 10 gram per dag aan, is dit gewoon elke dag of maar een bepaalde periode ? Anders is dit dus een pak gelatine per dag aangezien je deze in een pak van 10 gram krijgt.
http://www.ah.nl/producten/product/wi193686/dr-oetker-bladgelatine-helder
Je krijgt namelijk gelatine blaadjes, moet je dit mengen met water en dan in je shake doen of hoe of aanbrengen op de huid.
Op je huid aanbrengen heeft geen nut omdat het niet door je huid kan. Je hebt gewoon in poedervorm verkrijgbaar. Bv. van ergomax.