XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Deca is trouwens een ester naam, we noemen test toch ook niet enath :p je hebt ook test-d(eca) komt alleen niet vaak voor maar is erg leuk spul. Wat wij deca noemen heet eigenlijk nandrolole en dat zou ook met enanthaat ester kunnen. Bold heeft ook een langere ester dan enath. maar aangezien bold uit zichzelf test aanmaakt is het vrij nutteloos om de test langer te zetten. Primo een soortgelijk geval maar das weer wat anders :rolleyes: daar hoeft niet persee test naast gezet te worden

Maar de tijd dat het uit je systeem is blijft toch gelijk aan Test. Daar gaat het in principe om, niet dat het meer onderdrukt.

In de theorie is afbouwen door bijvoorbeeld na 2 jaar on geweest te zijn een tijdje 250 test of minder te zetten nutteloos, maar geloof me in de praktijk is het heel fijn om zo te eindigen (zo heb ik het zelf met succes gedaan)

Ik geloof jouw ervaring, tuurlijk. Maar waar het in deze om ging, kan je Test en Tren tegelijkertijd stoppen? Dat kan dus. En we hebben het hier ook niet over 2j ON.

Ik geloof jouw ervaring, tuurlijk. Maar waar het in deze om ging, kan je Test en Tren tegelijkertijd stoppen? Dat kan dus. En we hebben het hier ook niet over 2j ON.

Nee dat weet ik maar ik bedoel dat je herstel stukken beter zal zijn door eerst even aan de solo test te gaan nadat je met de tren gestopt bent :o om heel eerlijk te zijn vind ik na een stevige tren kuur zelfs 2 weekjes test only aan de korte kant maar dat is wat persoonlijks denk ik

Nee dat weet ik maar ik bedoel dat je herstel stukken beter zal zijn door eerst even aan de solo test te gaan nadat je met de tren gestopt bent :o om heel eerlijk te zijn vind ik na een stevige tren kuur zelfs 2 weekjes test only aan de korte kant maar dat is wat persoonlijks denk ik

Heel even offtopic (sorry): Hoe lang zou jij max tren nemen?

Het gaat hier toch over low test high tren?

Stel je neemt 250 teste en 400 test-e dan is de test eerder uit je lichaam en afgebroken als de tren.. Daaardoor lijkt t mij om de test langer te laten lopen

Maar dit is wat ik denk hierover

Heel even offtopic (sorry): Hoe lang zou jij max tren nemen?

Ik persoonlijk 10 weken max maar als jij het goed verdraagt kun je het makkelijk langer nemen. De gasten die ik ken met een erg mooi fysiek zitten wel voor een tijdje aan de tren maar ik trek dat zelf niet, de sport moet leuk blijven

Het gaat hier toch over low test high tren?

Stel je neemt 250 teste en 400 test-e dan is de test eerder uit je lichaam en afgebroken als de tren.. Daaardoor lijkt t mij om de test langer te laten lopen

Maar dit is wat ik denk hierover
Eens. En stel beide zijn ongeveer even hoog. Geld dan hetzelfde?

Cools,

Ik zit halverwege mijn test-e/Tren-e kuur (300 test 600 tren) nu is mijn linkertepel wat gevoelig aan de onderkant als ik er op druk..

Is dit een begin van gyno? Zo ja; wat raad je me dan aan om te doen?

Bvd

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.612
Cools, ik heb alle spullen in huis om 6 weken te kuren met low test high tren, nu is het natuurlijk bijna vakantie en kom het precies kut uit, ik zou precies klaar zijn incl nakuren als ik op vakantie ga. Op vakantie kan ik wel wat trainen maar niet optimaal. Zou het een optie zijn om na die 6 weken 2-3 weken low test only te zetten (100-150mg) EW zodat ik na de vakantie de nakuur in ga? Of is dan toch beter om alles uitstellen tot na de vakantie en dan knallen?

Vakantie is geen probleem, in de nakuur mag je best even rusten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.613
Cools,

Ik zit halverwege mijn test-e/Tren-e kuur (300 test 600 tren) nu is mijn linkertepel wat gevoelig aan de onderkant als ik er op druk..

Is dit een begin van gyno? Zo ja; wat raad je me dan aan om te doen?

Bvd

Kans is er. Beste test verlagen en/of tren.

Hoeveel mast zou men naast 1gram test moeten zetten om oestrogene sides zoals gyno zoveel mogelijk te vermijden? THX.

Zou het kunnen dat pompoenpitolie verhoging in libido geeft?

Om ff terug te komen op het test/tren verhaal. En dat je dit gelijk tijdig kan stoppen. Tren e duurt ondanks dat het een enanthaat ester heeft langer om het lichaam te verlaten dan test e.
Heeft met vetcellen te maken en dat de stof daar ook in opgeslagen word.

Met een high tren en low test kuur zou ik ook zeker de test 2 weken doortrekken, misschien wel 3.

Om ff terug te komen op het test/tren verhaal. En dat je dit gelijk tijdig kan stoppen. Tren e duurt ondanks dat het een enanthaat ester heeft langer om het lichaam te verlaten dan test e.

Met een high tren en low test kuur zou ik ook zeker de test 2 weken doortrekken, misschien wel 3.

He he eindelijk iemand die met het juiste antwoord komt :duh: van die vetcellen wist ik niet btw

Thanks voor de onderbouwing, is duidelijk nu :)

Volgens mij doel je nu op de metabolieten van Tren (19nor) die lang in de vetcellen aanwezig zijn, klopt dat? Ik weet niet of dit nog steeds invloed heeft op je Axis. @Galen of Cools zou jij hier meer over kunnen vertellen?

Terug
Naar boven