an1mal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Je kuurt twee jaar lang zonder hCG, en besluit vervolgens hCG te zetten. Op dit moment zijn je ballen nauwelijks meer gevoelig voor LH/hCG en zul je vrij lang hoge doseringen moeten zetten. Bijv. vier maanden lang 2000 IU EOD. Dit varieert ook best veel per persoon, een ander moet misschien een hogere dosering zetten of prikt langer dan een half jaar. Houd er ook rekening mee dat de ontwikkeling tot een volgroeide zaadcel ruim twee maanden duurt."
Dit is een stukje wat galen gepost heeft in een ander topic. Jij hebt een poosje geleden iemand verteld dat 750iu 2x in de week genoeg zou zijn voor iemand die al 2 jaar on is.
Waar komt dit verschil vandaan van 750iu 2 keer per week en 2000iu EOD? Wat is nou beter?
Moet je nu met HcG ook aspireren ? Op veel bodybuilding forums zeggen ze van niet maar op youtube doen ze dat wel vaker.
Moet je nu met HcG ook aspireren ? Op veel bodybuilding forums zeggen ze van niet maar op youtube doen ze dat wel vaker.
2000iu EOD is sowieso teveel. Voor snellere heropstart na (lange) kuur, indien er geen hcg tijdens gebruikt is) raad ik 1500-2500iu aan e4d.
Als men nog on blijft is een hogere dosis niet nodig omdat het geen korte heropstart is. Dus dan is 750-1000iu 2x/week voldoende voor stimulatie van leydig cellen. Hogere dosissen tijdens zijn niet aan te raden ivm oestrogeen of je zou test e lager moeten zetten.
Het hangt dus van de situatie af en hier pas ik mijn aanraden op aan.
Nee dat hoeft niet. HCG is toch op waterbasis dus zoveel kwaad zou het uberhaupt niet kunnen. Als je een vetplooi neemt moet je echt al goed je best doen op in een ader te injecteren, zeker rond je navel.
Cools, is het eigenlijk niet beter voor het lichaam lang on en lang off te zijn dan constant 6on 6of,...?
En dan tijdens de cruise geen HCG, jawel toch?500iu 2x/week is standaard dosis dan, maar sommigen reageren hier minder op en hebben 750-1000iu nodig. Op deze lage dosissen zouden je LH receptoren ook gevoeliger kunnen worden omdat hcg geen LH is.
Cruisen geef ik wel voorkeur aan test 125mg en dan tijdens de kuur weer hcg erbij.
Zolang je dosis niet te hoog is en het icm cardio doet vind ik het goed. Anders zou het wel eens een stuk zwaarder kunnen zijn voor je hart.
Heb er mast tussen gezet omdat het goedkoper isMast is androgener, maar minder anabool.
waarom 5cm van navel af?Sowieso moet je altijd 5cm van je navel injecteren en het klopt inderdaad dat vooral olie in je ader injecteren een probleem vormt. Het zijn ook kleine adertjes onderhuids waar je moet injecteren dus dat vormt geen probleem.
Cools, ondertussen al wat verder met mijn research maar kan niet geheel een eenduidig antwoord vinden op de volgende vragen:
- Moet ik t3 nu wel of niet op en afbouwen?
- Welke (opbouw) doseringen zijn dan raadzaam, of is dat ook een trial & error tot max 100mcg ?
- En wat is een relatieve 'veilige' cycle voor de t3 de gehele 6 weken of is 3 weken prima/beter?
- Hoe zit het met herstel? stel bij een 3 weekse cycle of 6 weekse cycle met lage doseringen 25-50 mcg bijv. Hoelang na het stoppen zal mijn eigen productie weer op gang komen? hier lees ik ook diverse berichten over.
- En is het dan raadzaam om na mijn test/primo kuur dus eerst op onderhoud te zitten tot ik hersteld ben van de t3 alvorens de kcal op te schroeven (mbt behouden VVM gainz vanuit cut-kuur, voor zoverre die er zullen zijn)
- Ik was eigenlijk van plan mijn huidige cut-macro's aan te houden als k de test/primo zou starten. Maar nu ik van plan ben er t3 bij te gebruiken is het dan beter om mijn inname toch te verhogen (om spierverlies zoveel mogelijk tegen te gaan) aangezien de verbranding dan flink versneld zal worden
Thanks alvast!
Tijdens de cruise HCG skippen heb ik nog nooit gehoord, maar dan bestaat de kans toch dat je ballen alsnog inkakken tijdens de cruise om het zo maar te zeggen? 250mg /week is toch op zich ook normaal als cruise? 125mg is meer TRT kant op? Klinkt wel fijn om HCG te laten zitten tijdens de cruiseJe kan tijdens de cruise ook hcg gebruiken, maar dat komt overeen met 125mg test e/week (500iu hcg 2x/week voor meesten). Dus dan zit je aan 250mg test e/week als cruise.
Benieuwd wat het antwoord hierop gaat zijn.Tijdens de cruise HCG skippen heb ik nog nooit gehoord, maar dan bestaat de kans toch dat je ballen alsnog inkakken tijdens de cruise om het zo maar te zeggen? 250mg /week is toch op zich ook normaal als cruise? 125mg is meer TRT kant op? Klinkt wel fijn om HCG te laten zitten tijdens de cruiseBenieuwd wat het antwoord hierop gaat zijn.
Bij 25 of 50mcg kan je gewoon mee beginnen en aanhouden. Daarna kan je verhogen met 25mcg, maar hoger dan 75mcg raad ik niet aan ivm je hart. Zeker niet tijdens een aas kuur.
Je kan het de gehele kuur nemen 25 tot 50mcg. Ik zou er sowieso cardio bij doen ter bescherming van je hart. Herstel gaat vrij snel na stoppen van T3, paar weekjes.
Of je best op onderhoud kan zitten na je kuur bij t3 gebruik is een goede vraag. Dat hangt van je herstel af. Je wil natuurlijk ook voldoende eten om meeste van je gains te berhouden.