MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

De pct zou ook beter zijn werk doen op test only en de traceerbaarheid van een 19nor is langer dan normaal. Neem bijvoorbeeld nan-d, decanoate heeft een halfwaardentijd van 15 dagen maar is zelfs 1,5 jaar later nog altijd in je systeem terug te vinden :o tren hoort bij dezelfde groep als nan-d, beide 19nor

Volgens mij doel je nu op de metabolieten van Tren (19nor) die lang in de vetcellen aanwezig zijn, klopt dat? Ik weet niet of dit nog steeds invloed heeft op je Axis. @Galen of Cools zou jij hier meer over kunnen vertellen?

Het heeft ermee te maken dat Trenbolon makkelijker veresterd in het lichaam dat als bijgevolg heeft dat het ook in vetweefsel blijft hangen. Halfwaardetijden kloppen dan niet altijd helemaal en in de praktijk kan je langer onderdrukt blijven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.625
Volgens mij doel je nu op de metabolieten van Tren (19nor) die lang in de vetcellen aanwezig zijn, klopt dat? Ik weet niet of dit nog steeds invloed heeft op je Axis. @Galen of Cools zou jij hier meer over kunnen vertellen?

Als die invloed op je axis hebben zou je met nandrolone maanden test moeten doortrekken en dan nog eens maanden nakuren :p

Bij deca raad ik wel altijd aan iets minder te zetten, bv. 250 test - 200mg deca. en 14 dagen na laatste gelijktijdige injectie pas nakuren. Dit voorkomt al een hoop.

Bij hogere doseringen of tren hoger dan test zou je test week langer kunnen doorzetten, maar hangt ook af van welke middelen die je er nog bij gebruikt.

Laatst bewerkt:
Kan altijd als het een betere hormoonbalans geeft.
Cools jij bent altijd fan van Pompoenpitolie. Maar wat is precies de werking en waarom klinkt het een beetje als een wondermiddel wat te goed is om waar te zijn.

Ik ga het iig een kans geven komende weken.

Op aanraden van Cools heb ik het ook een kans gegeven, omdat ik geen roa meer wou nemen.
Neem het icm. biergist en ben echt verast hoe goed het werkt.

• Like
Waarderingen: GruX
Kan iemand me snel even vertellen wat weer de gevolgen kunnen zijn van je kuur beëindigen met 19-nors?

Op die 200mg tren van je gaat er niks bijzonder gebeuren in de pct.

• #6.631
Cools jij bent altijd fan van Pompoenpitolie. Maar wat is precies de werking en waarom klinkt het een beetje als een wondermiddel wat te goed is om waar te zijn.

Ik ga het iig een kans geven komende weken.

Verlaagt DHT via remming van 5-alfa-reductase enzym vooral.

Nadeel is dat het de werking van je immuunsysteem kan verlagen.

• Like
Waarderingen: GruX
Cools, Bij mij helpt die pompoenpitolie niet tegen acne. Ik nam/neem 1000mg per dag (Tuinen merk) tijdens en na mijn Test E 500 only kuur voor 10 weken.
Het lijkt wel of het na de kuur nog erger is geworden. Komt dat door wisseling hormoonspiegel of door Clomid? Ik neem nu 25mg ipv 50mg. Human grade clomid.

• #6.633
Cools, Bij mij helpt die pompoenpitolie niet tegen acne. Ik nam/neem 1000mg per dag (Tuinen merk) tijdens en na mijn Test E 500 only kuur voor 10 weken.
Het lijkt wel of het na de kuur nog erger is geworden. Komt dat door wisseling hormoonspiegel of door Clomid? Ik neem nu 25mg ipv 50mg. Human grade clomid.

Tijdens de kuur werkte het ook niet? In de nakuur komt androgeen stuk hoger tov oestrogeen, dan kan het wat moeilijker zijn werk doen.

Hey cools, wat vind je van:

150 Test
400primo?

Het doel is gewoon echt de droge look. Ik houd echt veel vocht vast van test dus op 150 zal ik nog vol genoeg staan denk ik.

Tijdens de kuur werkte het ook niet? In de nakuur komt androgeen stuk hoger tov oestrogeen, dan kan het wat moeilijker zijn werk doen.

Nee, tijdens de test e kuur ook niet. Jammer.
Misschien dat het zonder pompoenpitolie nog erger zou zijn. Haha.
Tijdens mijn epistane only kuur had ik geen acne issues en in de nakuur ook niet.
Zijn er behalve test e / primo nog meer 'acne vriendelijke' kuren?

• #6.636
Hey cools, wat vind je van:

150 Test
400primo?

Het doel is gewoon echt de droge look. Ik houd echt veel vocht vast van test dus op 150 zal ik nog vol genoeg staan denk ik.

Kan gewoon ;) Zeker als je gevoelig bent aan oestrogeen een goede keuze.

• #6.637
Nee, tijdens de test e kuur ook niet. Jammer.
Misschien dat het zonder pompoenpitolie nog erger zou zijn. Haha.
Tijdens mijn epistane only kuur had ik geen acne issues en in de nakuur ook niet.
Zijn er behalve test e / primo nog meer 'acne vriendelijke' kuren?

Ik zou voor test-primo dan toch eens gaan, test-anavar kan ook of test-mast (sommigen hebben juist weinig last van acne hierbij vreemd genoeg).

Het hangt allemaal van doseringen en verhouding af. 500mg test e is sowieso af te raden dan.

"Je kuurt twee jaar lang zonder hCG, en besluit vervolgens hCG te zetten. Op dit moment zijn je ballen nauwelijks meer gevoelig voor LH/hCG en zul je vrij lang hoge doseringen moeten zetten. Bijv. vier maanden lang 2000 IU EOD. Dit varieert ook best veel per persoon, een ander moet misschien een hogere dosering zetten of prikt langer dan een half jaar. Houd er ook rekening mee dat de ontwikkeling tot een volgroeide zaadcel ruim twee maanden duurt."

Dit is een stukje wat galen gepost heeft in een ander topic. Jij hebt een poosje geleden iemand verteld dat 750iu 2x in de week genoeg zou zijn voor iemand die al 2 jaar on is.
Waar komt dit verschil vandaan van 750iu 2 keer per week en 2000iu EOD? Wat is nou beter?

Terug
Naar boven