AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bij 25 of 50mcg kan je gewoon mee beginnen en aanhouden. Daarna kan je verhogen met 25mcg, maar hoger dan 75mcg raad ik niet aan ivm je hart. Zeker niet tijdens een aas kuur.

Je kan het de gehele kuur nemen 25 tot 50mcg. Ik zou er sowieso cardio bij doen ter bescherming van je hart. Herstel gaat vrij snel na stoppen van T3, paar weekjes.

Of je best op onderhoud kan zitten na je kuur bij t3 gebruik is een goede vraag. Dat hangt van je herstel af. Je wil natuurlijk ook voldoende eten om meeste van je gains te berhouden.
Is 75 tov 50mcg T3 ed echt zoveel meer stress voor je hart? Tijdens aas kuur met t3 is dus extra belastend, terwijl aas (en met name tren als ik goed herinner) juist de lichaamseigen t3 onderdrukt?

@Cools

Hoe is de verhouding 6 weken 250 test /200 boldenone?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.663
Waarom dan zonder hcg? Dat onderdrukt ook gewoon dus dan zouden je ballen ook gewoon krimpen. Dit wil je toch juist tegengaan?

Omdat 500iu hcg 2x/week al een vergelijkbare testosteronwaarde geeft als 125mg test e. Dan zou je test e en hcg moeten aanpassen behalve als je 250mg test wil zetten (125mg test e + 500iu hcg 2x/week).

En als je 125mg test wil zetten zou je beiden kunnen halveren. Maar als je een korte cruise hebt en hcg tijdens blast gebruikt kan je gewoon even zonder hcg overbruggen. Teelballen zullen inderdaad kunnen krimpen, maar dat komt snel terug in de blast dan.

• #6.664
Cardio zit sws standaard in mijn programma na elke training 30-45 min afhankelijk van welke intensiteit ik zin heb (hardlopen of hellinglopen) dus dat komt goed. Waarom is dit beter voor mijn hart trouwens wel cardio vs niet cardio?

En ik denk dat ik zal starten met 25 mcg en naar gelang de resultaten/effecten/sides verhogen zal tot max 75. Al lijkt 50 een mooie middenmoot.

Als ik wil stoppen met de t3 cycle dan kan ik dat elk moment cold turkey doen? hoeft niet af te bouwen o.i.d. ?

En hoe zit het tijdens de kuur zelf, toch de inname van kcal/macro's uppen omdat de verbranding veel harder gaat?

Thanks voor je reacties! wordt altijd zeer gewaardeerd!

http://www.ergogenics.org/cardio-training-beschermt-hart-en-bloedvaten-anabolenmuis.html
http://www.ergogenics.org/cardiosessie-na-krachttraining-houdt-bloedvaten-soepel.html

T3 kan je gewoon stoppen zonder afbouwen.

Als je kcal gaat uppen ga je minder snel vet verliezen, maar wel positief voor je spieren.

• #6.665
Is 75 tov 50mcg T3 ed echt zoveel meer stress voor je hart? Tijdens aas kuur met t3 is dus extra belastend, terwijl aas (en met name tren als ik goed herinner) juist de lichaamseigen t3 onderdrukt?

T3 heeft effect op je hartfunctie wat nadelig is op zichzelf en zeker icm aas en krachttraining only.

Dat aas een negatief effect heeft op je schildklier staat hier los van want bv. androgenen stimuleren de vetverbranding via een andere weg en hebben een negatief effect op hart- en bloedvaten los van je schildklierhormonen.

Wat zullen de verschillen en voordelen/nadelen zijn tijdens een cut wanneer Tren-a na een x aantal weken verhoogd wordt van 400 naar 600 pw?Verhoogde vetverbranding? Nihilie massatoename ondanks deficit?

Is het ook zinvol om pregnyl te gebruiken tijdens een cruise, wanneer daarvoor een periode van een 10tal weken zonder pregnyl is geweest, en daarvoor weer wel? Zodat de hypofyse toch weer de prikkel krijgt LH aan te maken? Of heeft dit geen zin?

red maca binnen. iemand anders die ook 22 eu invoerkosten moest dokken? afleggers

red maca binnen. iemand anders die ook 22 eu invoerkosten moest dokken? afleggers

Nope, 30 euro betaald voor het hele potje red maca 300stuks a 1000mg, had er 100 besteld dus had nog geluk ook met een pot van 300.

Heb nu wel iets anders besteld uit china is onderschept moet zo een formulier invullen :( maby dan ook invoerrechten.

• #6.671
Wat zullen de verschillen en voordelen/nadelen zijn tijdens een cut wanneer Tren-a na een x aantal weken verhoogd wordt van 400 naar 600 pw?Verhoogde vetverbranding? Nihilie massatoename ondanks deficit?

Is het ook zinvol om pregnyl te gebruiken tijdens een cruise, wanneer daarvoor een periode van een 10tal weken zonder pregnyl is geweest, en daarvoor weer wel? Zodat de hypofyse toch weer de prikkel krijgt LH aan te maken? Of heeft dit geen zin?

Meer kans op gyno afhankelijk van je test dosering :p

Het is altijd zinvol om pregnyl toe te voegen bij lange kuren/ cruise en blast. Maar wel rekening houden met hoger test door eigen productie en dus ook oestrogeen.

cools, na de zomer zou ik een kleine recomp/ cutkuur willen doen

hoe sta je tegenover:
1-12 sust 250mg e5d
1-10 tren e 200mg e5d
is mast noodzakelijk?

Meer kans op gyno afhankelijk van je test dosering :p

Het is altijd zinvol om pregnyl toe te voegen bij lange kuren/ cruise en blast. Maar wel rekening houden met hoger test door eigen productie en dus ook oestrogeen.

I know maar ik bedoel er is bijv 10 weken gekuurt zonder pregnyl waarna er vervolgens een cruise volgt van 500iu 2x hcg only of eventueel icm 125 test. En na de cruise weer 10 weken kuren zonder pregnyl en aan het einde van die blast pregnyl blasten en vervolgens off gaan

• #6.679
cools, na de zomer zou ik een kleine recomp/ cutkuur willen doen

hoe sta je tegenover:
1-12 sust 250mg e5d
1-10 tren e 200mg e5d
is mast noodzakelijk?

Mast is niet noodzakelijk op deze doseringen (als je niet gevoelig bent tenminste). e7d zou ik dan, meer dan voldoende voor cut en 8 weken max dan. Tren en test kan je tegelijk stoppen.

• #6.680
I know maar ik bedoel er is bijv 10 weken gekuurt zonder pregnyl waarna er vervolgens een cruise volgt van 500iu 2x hcg only of eventueel icm 125 test. En na de cruise weer 10 weken kuren zonder pregnyl en aan het einde van die blast pregnyl blasten en vervolgens off gaan

Dan gaat die pregnyl niet veel uithalen waarschijnlijk voor je herstel. Maar het is beter dan niets en wie weet helpt het toch wat.

Terug
Naar boven