AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.821
Nog geen krachttoename. Gewicht is wel omhoog maar vp ook, dus ik moet eerst even mijn vp laten meten deze week voordat ik dat met zekerheid kan zeggen. Merk verder nog geen verschil in libido en energie wat mensen wel schijnen te ervaren bij een test only cycle, correct me if im wrong.

Ik heb er trouwens voor gekozen om test only te doen als eerste cycle om te zien wat deze compound met mijn lichaam doet zodat ik in latere cycles hopelijk beter kan herkennen of eventuele sides van test komen of de andere compound.

Hoeveel mg/week test e? En hoeveel ben je bijgekomen? Libido en energie is veel voorkomend bij test, maar er zijn uitzonderingen.

• #6.822
Maar kan Proviron uitkomst bieden om de oestrogene effecten van test500/deca250/primo200 tegen te gaan?
In dit geval bijvoorbeeld 50 mg provi?

Dat werkt maar deels. Je oestrogeen zal nog altijd hoog zijn en compenseren met een androgeen werkt maar op zekere hoogt. Als je test only zou doen is een andere zaak, maar deca versterkt die oestrogene effecten.

Cools, wat zegt een relatief lage natuurlijke testosteronwaarde over je herstel. Zal het herstel dan over het algemeen sneller verlopen dan bij iemand met een hoog T? En wat neemt het meeste tijd in beslag mbt herstel? T/nierfunctie/leverfunctie etc. Of duurt dit allemaal ongeveer een lang.

• #6.824
Cools, wat zegt een relatief lage natuurlijke testosteronwaarde over je herstel. Zal het herstel dan over het algemeen sneller verlopen dan bij iemand met een hoog T? En wat neemt het meeste tijd in beslag mbt herstel? T/nierfunctie/leverfunctie etc. Of duurt dit allemaal ongeveer een lang.

Vermoed van niet omdat herstel afhangt van leydig cel activiteit/gevoeligheid alsook respons van hypothalamus (GnRH) en hypofyse (LH en FSH).

Iemand met 'natuurlijk' laag testosteron kan een hoge LH waarde hebben maar dat de leydig cellen slecht hierop reageren of juist laag LH. Dus het wil niet zeggen dat er dan sneller herstel kan optreden omdat de natuurlijke richtwaarde lager is. Dit is ook afhankelijk van verschillende factoren zoals gebruikte middelen en lengte van de kuur.

Nierfunctie en leverfunctie zijn ook weer afhankelijk van verschillende factoren en ik zou niet kunnen zeggen wat sneller herstelt.

Dat werkt maar deels. Je oestrogeen zal nog altijd hoog zijn en compenseren met een androgeen werkt maar op zekere hoogt. Als je test only zou doen is een andere zaak, maar deca versterkt die oestrogene effecten.
Super bedankt weer voor je tekst en uitleg Cools, as always!

Wat vind je van de combinatie 100 mg test prop, 100 mg mast prop en 100 mg npp EOD voor 6 weken? Ik kan me voorstellen dat je het iets te hoog gedoseerd vindt maar de A:E verhouding (icm hcg)?

• #6.826
Super bedankt weer voor je tekst en uitleg Cools, as always!

Wat vind je van de combinatie 100 mg test prop, 100 mg mast prop en 100 mg npp EOD voor 6 weken? Ik kan me voorstellen dat je het iets te hoog gedoseerd vindt maar de A:E verhouding (icm hcg)?

Dat is 300mg van elk ongeveer per week met wat meer actieve stof per mg. Ik zou 75mg van elk doen icm hcg.

Dat is 300mg van elk ongeveer per week met wat meer actieve stof per mg. Ik zou 75mg van elk doen icm hcg.
Owkeej super!

Laatste vraagje; ik gebruik nu paar maanden pompoenpitolie en ik moet zeggen dat ik in het begin niet veel merkte maar na ongeveer een maand begon de acne wel degelijk af te nemen. Nu ga ik over een weekje weer kuren en vroeg me af of ik het ook kon combineren met Red Maca. Of is dat teveel van het goede?

• #6.828
Owkeej super!

Laatste vraagje; ik gebruik nu paar maanden pompoenpitolie en ik moet zeggen dat ik in het begin niet veel merkte maar na ongeveer een maand begon de acne wel degelijk af te nemen. Nu ga ik over een weekje weer kuren en vroeg me af of ik het ook kon combineren met Red Maca. Of is dat teveel van het goede?

Als je gaat kuren kan je het combineren.

2 vraagjes,

Ik merkte tijdens m'n Anavar only kuur dat m'n acne juist minder werd? Nu ik gestopt ben, +-3 weken verder, begint m'n acne weer toe te nemen? Omgekeerde wereld haha, heb jij hier een verklaring voor?

En wat is jou mening over bold ?

• #6.830
2 vraagjes,

Ik merkte tijdens m'n Anavar only kuur dat m'n acne juist minder werd? Nu ik gestopt ben, +-3 weken verder, begint m'n acne weer toe te nemen? Omgekeerde wereld haha, heb jij hier een verklaring voor?

En wat is jou mening over bold ?

Dat is vreemd inderdaad :p Nu is igf-1 ook wel gelinkt aan acne (bij vrouwen dan) en oestrogeen stimuleert dit. Maar androgenen ook, dus heb er geen verklaring voor buiten dat oestrogeen bij jou voor acne zorgt.

Ben geen bold fan.

Cools, sinds m'n pct heb ik wat acne op m'n rug gekregen. Nu is dit in de tussentijd zo'n 50% verminderd maar zou het graag zo goed als volledig weg willen hebben. Leef nu 4 weken na pct, zou het nog uit zichzelf wegtrekken of zal ik onderhand pompoenpitolie proberen, 500mg /ed tot het wegtrekt. Wat is jouw mening.

• #6.832
Cools, sinds m'n pct heb ik wat acne op m'n rug gekregen. Nu is dit in de tussentijd zo'n 50% verminderd maar zou het graag zo goed als volledig weg willen hebben. Leef nu 4 weken na pct, zou het nog uit zichzelf wegtrekken of zal ik onderhand pompoenpitolie proberen, 500mg /ed tot het wegtrekt. Wat is jouw mening.

Zou normaal moeten wegtrekken eenmaal je hormonen weer in balans zijn. Even maandje afwachten.

Hoeveel mg/week test e? En hoeveel ben je bijgekomen? Libido en energie is veel voorkomend bij test, maar er zijn uitzonderingen.
300 mg test-e 10 weken, ik zit nu in het begin van week 5. Volgens de meting ben ik 0.8kg spier, 2,7kg vet en 2,1kg vocht bijgekomen, betwijfel alleen hoe nauwkeurig dit is. Ik vind 0,8kg toch wel een beetje weinig en wil daarom eigenlijk de laatste 5 weken 500mg test-e zetten. Heeft dit je goedkeuring of raad je dit af?

Ik ben trouwens ongeveer sinds het begin van de kuur weer met creatine begonnen dus daar is de vocht toename deels aan toe te schijven.

• #6.835
300 mg test-e 10 weken, ik zit nu in het begin van week 5. Volgens de meting ben ik 0.8kg spier, 2,7kg vet en 2,1kg vocht bijgekomen, betwijfel alleen hoe nauwkeurig dit is. Ik vind 0,8kg toch wel een beetje weinig en wil daarom eigenlijk de laatste 5 weken 500mg test-e zetten. Heeft dit je goedkeuring of raad je dit af?

Ik ben trouwens ongeveer sinds het begin van de kuur weer met creatine begonnen dus daar is de vocht toename deels aan toe te schijven.

Met elektronische weegschaal gemeten? Niet zo nauwkeurig dan, eigenlijk volledig niet.

Hoeveel kilogram ben je totaal bijgekomen?

Met elektronische weegschaal gemeten? Niet zo nauwkeurig dan, eigenlijk volledig niet.

Hoeveel kilogram ben je totaal bijgekomen?
Ja dit is met een elektrische weegschaal gemeten. Ongeveer 5kg in iets minder dan een maand, vetpercentage is ook zeker wat omhoog. Ik ga mijn kcal ook iets terug brengen anders kom ik wel vet uit de bulk.

Laatst bewerkt:
Ja dit is met een elektrische weegschaal gemeten. Ongeveer 5kg in iets minder dan een maand, vetpercentage is ook zeker wat omhoog. Ik ga mijn kcal ook iets terug brengen anders kom ik wel vet uit de bulk.

Voeding niet echt in orde? Als je zoveel vet gaind

Als je zoveel vet gaind met 300 mg test, waarom zou je dan nog hoger willen gaan dan?

@topicstarter; vanaf volgende week start ik met een kuurtje anavar 30 mg per dag. Wil dan 3 maal daags 1 tab nemen. Nu was mijn vraag aangezien ik in een 3 ploegen systeem werk, hoe verdeel ik dat het beste. Gewoon iedere x 1 bij het opstaan, 1 op het midden van de dag en 1 voor het slapen. Of moet ik zorgen dat ik iedere x rond hetzelfde tijdstip zit met inname? Mijn leef schema verplaatst zich dus elke week 8 uur.

Alvast bedankt

Terug
Naar boven