Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hoe lang neem je het?
Want na een maand deed het bij mij ook nog niets maar toch blijven gebruiken en uiteindelijk werd het effectief.
Nu gebruik ik het standaard elke ochtend voor mijn ontbijt (500mg), zowel tijdens als tussen mijn kuren.
Daarnaast smeer ik elke avond voor het slapen op aanraden van Cools zinkzalf op de puistjes die toch nog opkomen en daardoor worden die ook verholpen.
Ook rode plekjes van oude puistjes gaan sneller weg door de zinkzalf.
Dus die combinatie werkt voor mij perfect.

Wat je zegt dat het in je nakuur nog erger wordt komt waarschijnlijk omdat je teveel oestrogeen blokt door je clomid/nolva waardoor androgenen de overhand krijgen.
Ik weet niet hoeveel je gebruikt maar probeer eens 25mg Clomid pd als nakuur.

Ik neem nu zo'n twee en halve maand een capsule van 1000mg per dag en merk geen verbetering. Overigens neem ik ook 'zinc for acne' van Puritans Pride.

Sinds een halve week neem Roa UG 10mg per dag. Ben benieuwd.
Het laatste omdat ik nu een anavar only cut cycle doe en weer last krijg van acne.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.062
wat was ook alweer de aanbevole doses fosfatil en mariadistel?

Fosfatidylserine 200-600mg/dag. Maar 200-300mg is meestal voldoende voor je leverfunctie te ondersteunen. Mariadistel hangt af de concentratie actieve stoffen erin (silymarine).

3 capsules = 750mg en 80% is silymarin

Ik neem nu zo'n twee en halve maand een capsule van 1000mg per dag en merk geen verbetering. Overigens neem ik ook 'zinc for acne' van Puritans Pride.

Sinds een halve week neem Roa UG 10mg per dag. Ben benieuwd.
Het laatste omdat ik nu een anavar only cut cycle doe en weer last krijg van acne.

Ug roa zou ik wel verhogen. Ik zou op 20mg beginnen. Bouw het langzaam op, na 2 weken bijv steeds 10mg erbij tot max 40-50mg per dag. Hou je sides in de gaten, zolang je droge lippen mee vallen kun je eventueel verder verhogen. Langzaam opbouwen voorkwam bij mij dat mijn lippen helemaal kapot gingen. Gebruik ook blistex med plus voor je droge lippen, dat werkte goed bij mij en bij andere mensen.

Sterkte! Acne is fucked up. Ik heb onlangs een laserbehandeling gehad voor de rode vlekjes die overbleven nadat de acne al maanden weg was. Dit heeft gord geholpen. Ik zal nog wel 2-3 behandelingen nodig hebben voordat het helemaal weg is

Ug roa zou ik wel verhogen. Ik zou op 20mg beginnen. Bouw het langzaam op, na 2 weken bijv steeds 10mg erbij tot max 40-50mg per dag. Hou je sides in de gaten, zolang je droge lippen mee vallen kun je eventueel verder verhogen. Langzaam opbouwen voorkwam bij mij dat mijn lippen helemaal kapot gingen. Gebruik ook blistex med plus voor je droge lippen, dat werkte goed bij mij en bij andere mensen.

Sterkte! Acne is fucked up. Ik heb onlangs een laserbehandeling gehad voor de rode vlekjes die overbleven nadat de acne al maanden weg was. Dit heeft gord geholpen. Ik zal nog wel 2-3 behandelingen nodig hebben voordat het helemaal weg is
Hoe ernstig waren je rode vlekjes, heb je before / after foto's? Ik heb dat ook overwogen maar bij mij zijn ze nu amper nog zichtbaar, na iets minder dan een jaar. Gelukkig :)

Hoe ernstig waren je rode vlekjes, heb je before / after foto's? Ik heb dat ook overwogen maar bij mij zijn ze nu amper nog zichtbaar, na iets minder dan een jaar. Gelukkig :)

Precies, kan lang duren maar ik wil er sneller van af. Laatste acne was januari weg ongeveer. Dis na 6 maanden was het nog te goed zichtbaar. Best goed zichtbaar omdat het heel mijn bovenrug was. Er zijn wel foto's gemaakt voor de eerste behandeling. Maar heb dus pas 1 behandeling gehad

Ok. Vandaag verhoogd naar 2 stuks van 10mg.
Rode vlekken heb ik niet. Bij mij geneest het wel redelijk snel en zonder littekens. Gelukkig. Als tiener en twintiger was dat ook zo. Wel veel last gehad destijds. Dermatoloog was een beunhaas. Pijnlijke bijtende zalf en minocycline rommel kreeg ik alleen.

Wel typisch dat ik zelfs van Anavar only al acne krijg. Jonge jonge zeg. Pfff. Het kan ook zijn dat mijn huid nog steeds ontregeld is van de Test E only cycle van twee maanden geleden.

Ok. Vandaag verhoogd naar 2 stuks van 10mg.
Rode vlekken heb ik niet. Bij mij geneest het wel redelijk snel en zonder littekens. Gelukkig. Als tiener en twintiger was dat ook zo. Wel veel last gehad destijds. Dermatoloog was een beunhaas. Pijnlijke bijtende zalf en minocycline rommel kreeg ik alleen.

Wel typisch dat ik zelfs van Anavar only al acne krijg. Jonge jonge zeg. Pfff. Het kan ook zijn dat mijn huid nog steeds ontregeld is van de Test E only cycle van twee maanden geleden.

Roa gaat je uiteindelijk wel helpen. Gewoon doorgaan en steeds beetje verhogen zolang je de sides goed kunt hebben. Ik zat eind vorig jaar uiteindelijk 60mg human grade roa. Na 5 maanden, vanaf het begin van de roa, was ik helemaal van mijn acne af. Ik ben in mijn nakuur begonnen met roa. Dus 4 maanden na mijn kuur was ik van de acne af, dus ook bij jou zal je huid 2 maanden na jouw kuur nog ontregeld zijn.

4 maanden nadat ik gestopt was met roa ben ik weer begonnen met test e en primo en werd mijn gezicht weer vettig. Daar ben ik nu 3 maanden mee bezig, maar gelukkig nog geen acne. Uit voorzorg ben ik alvast met pompoenpitolie gestart en 20 mg human grade roa EOD.

Voor de geïnteresseerden:

Die rode vlekjes zitten trouwens onderhuids. Dit zijn kleine vaatjes die destijds zorgden voor de toevoer van voedingsstoffen om je wondjes (van je puisten) te herstellen. De wondjes zijn herstelt maar de vaatjes zijn nog zichtbaar. Deze wordt gelasert met een fel licht (laser). De vaatjes absorberen het felle licht en trekken daardoor dicht. De laserbehandeling heet IPL Behandeling. Het is dezelfde behandeling als Rosacea (bepaalde huidaandoening, meestal in het gezicht). Kosten zijn afhankelijk van hoe groot het gebied is. Bij mij is het hele bovenrug en paar plekjes op mijn borst. Kosten: 150 euro per behandeling. Er zijn circa 3 behandelingen nodig, met tussen posen van 3 weken. Na 1 behandeling zie ik al verschil, maar ik zal er toch nog wel 2 nodig hebben.

@Cools tijdens mijn eerste kuur heb ik ervaren 2-3 dagen na de eerste inject al flinke hongertoename te krijgen. Betekende dit dat ik ook inderdaad gewoon meer nodig had door de hogere levels of is dat niets meer dan een gevoel?

@Cools tijdens mijn eerste kuur heb ik ervaren 2-3 dagen na de eerste inject al flinke hongertoename te krijgen. Betekende dit dat ik ook inderdaad gewoon meer nodig had door de hogere levels of is dat niets meer dan een gevoel?
Zal ook van welke injects afhangen. Mast en test staat hier gelijk aan onverzadigbare honger, zodra er tren bij komt overleef ik op 3 Shakes en een banaan. :o

• #7.074

Is een hormonaal effect. Je hongergevoel, vertering (maaglediging enz..) wordt door hormonen aangestuurd (CCK, ghreline enz..) Aas kan op verschillende receptoren effect hebben afhankelijk van het middel en oefent invloed uit op deze hormonen.

• #7.075
Zal ook van welke injects afhangen. Mast en test staat hier gelijk aan onverzadigbare honger, zodra er tren bij komt overleef ik op 3 Shakes en een banaan. :o

Juiste verhouding test en mast gaat inderdaad voor meer honger zorgen. En tren tja, die heeft bijkomende hormonale effecten wat honger kan verminderen.

Cools, zoiets als de liver& organ defender van piana. Is dat iets?

Afgelopen week maandag en donderdag buikklachten gehad en nu nog iets en vind me urine is vrij donker dus ga even cruisen totdat ik zeker ben dat het niets met de aas te maken heeft.

Zit nu op 800 tren en 1000 bold. Nu 8 weken op bold en 4 weken op de tren.
Dus de urine komt wss van de tren of van me hemoglobine van de Bold.

Me lever ben ik vrij zeker van dat dat het niet is en heb ook geen enkel symptoom van nier onsteking maar na dat kut geintje met die geelzucht 2 jaar terug ben ik liever wat te voorzichtig tegenwoordig.

Dokter is tenzij de klachten erger worden even geen optie

Laatst bewerkt:
  • #7.077
Cools, zoiets als de liver& organ defender van piana. Is dat iets?

Afgelopen week maandag en donderdag buikklachten gehad en nu nog iets en vind me urine is vrij donker dus ga even cruisen totdat ik zeker ben dat het niets met de aas te maken heeft.

Zit nu op 800 tren en 1000 bold. Nu 8 weken op bold en 4 weken op de tren.
Dus de urine komt wss van de tren of van me hemoglobine van de Bold.

Me lever ben ik vrij zeker van dat dat het niet is en heb ook geen enkel symptoom van nier onsteking maar na dat kut geintje met die geelzucht 2 jaar terug ben ik liever wat te voorzichtig tegenwoordig.

Dokter is tenzij de klachten erger worden even geen optie

Tren kan de nieren belasten, dus lijkt me eerder je nieren zeker als het lage buikklachten zijn (mogelijk icm lage rug).

Hoe is je creatinine en ureum? Zou het even laten meten samen met je leverwaardes. Je hebt geelzucht gehad, dus kan ook lever zijn of combi.

Je dosis tren en bold is ook hoog op 1800mg tezamen, dus zou het verlagen want een nier- en lever ondersteunend middel werkt zo goed nu ook weer niet. Beste optie is artisjokextract voor lever en nieren.

Tren kan de nieren belasten, dus lijkt me eerder je nieren zeker als het lage buikklachten zijn (mogelijk icm lage rug).

Hoe is je creatinine en ureum? Zou het even laten meten samen met je leverwaardes. Je hebt geelzucht gehad, dus kan ook lever zijn of combi.

Je dosis tren en bold is ook hoog op 1800mg tezamen, dus zou het verlagen want een nier- en lever ondersteunend middel werkt zo goed nu ook weer niet. Beste optie is artisjokextract voor lever en nieren.
Heb ik niet laten meten, ben vorige week thuis gebleven maar toen had ik het net een paar daagjes.

Pijn midden in me onderug komt denk ik van verkeerd trainen. Het was een 2 qua cijfer na een weekend rust en nu na bankdrukken gister is het een 5.5.. is trouwens niet waar me nieren zouden moeten zitten.

Ja ga nu 4 weken cruisen of langer indien nodig. Gelukkig is de helft van men tren, tren ace dus dat gaat er snel uit.

Maak me misschien ook wel veel te druk maargoed ben wat huiverig geworden.

Ga eens kijken naar die artisjok en bestellen.
Welke dosis raad je aan?

Had wel zo'n online test gedaan en klachten komen maar 9% overeen met nieroksteking. En hepatitis is dit ook niet.. daar ben ik vrij zeker van

Laatst bewerkt:
Heb ik niet laten meten, ben vorige week thuis gebleven maar toen had ik het net een paar daagjes.

Pijn midden in me onderug komt denk ik van verkeerd trainen. Het was een 2 qua cijfer na een weekend rust en nu na bankdrukken gister is het een 5.5.. is trouwens niet waar me nieren zouden moeten zitten.

Ja ga nu 4 weken cruisen of langer indien nodig. Gelukkig is de helft van men tren, tren ace dus dat gaat er snel uit.

Ga eens kijken naar die artisjok en bestellen. Had wel zo'n online test gedaan en klachten komen maar 9% overeen met nieroksteking. En hepatitis is dit ook niet.. daar ben ik vrij zeker van
Doe het even zo want anders word zo'n lange bericht. Maar zit nog in me eerste jaar van me werk en ben al 3x thuis gebleven. Vandaar dat ik ook ff niet naar dokter kan tenzij ik rare klachten krijg of deze verergeren.

• #7.080

Ga eens kijken naar die artisjok en bestellen.
Welke dosis raad je aan?

Had wel zo'n online test gedaan en klachten komen maar 9% overeen met nieroksteking. En hepatitis is dit ook niet.. daar ben ik vrij zeker van

Hepatitis kan, maar meestal gaat dit gepaard met geelzucht (gele huid en erger stadium gele ogen door ophoping/slechte afvoer bilirubine). Maar kan ook zonder geelzucht. Omdat je al geelzucht hebt gehad en mogelijk een verminderde functie van de lever is de kans groter. Donkere urine en steken in je rechterzijn (gablaas) zijn symptomen. Hoef niet perse ontstoken te zijn.

De plaats van je nieren kan je bepalen door je handpalm in je zij te zetten net onder je ribben met de duim aan de voorkant en andere vinger op je rug. Je duim zit dan ook eigenlijk in je zij. Waar je vingertoppen eindigen zitten je nieren en zou je dan last kunnen hebben. Maar kan uitstralen en algemene klachten zijn buikpijn en lage rugpijn samen met donkere urine. Hoeft ook niet perse ontstoken te zijn voor de klachten.

Beiden kan, dus oppassen met je aas gebruik zou ik zeggen. Als je al geelzucht hebt gehad kan het dus zijn dat je lever nu gevoeliger is/slechter bepaalde stoffen verwerkt zoals aas en de klachten kan geven. Maar zoals ik al zei kan tren, zeker op die dosis de nieren ook belasten.

Artisjok hangt af van het extract, maar meestal is 3x/dag 1 pil voldoende.

Terug
Naar boven