Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

350mg test e - 200mg mast e: Ook 6 weken. Voor degenen die liever masteron dan primo gebruiken. Test mag wat hoger dan omdat het iets minder anabool dan primo is.

Ik ga het gewoon doen. Mijn vraag is echter zijn de Internet aanbieders te vertrouwen of kan ik die beter links laten liggen en verder speuren?

Ik ga het gewoon doen. Mijn vraag is echter zijn de Internet aanbieders te vertrouwen of kan ik die beter links laten liggen en verder speuren?

Bronnen mogen hier niet besproken worden maar het spreekt voor zich dat er betrouwbare sites zijn en oplichters natuurlijk.

FANTASTISCH eerste bericht trouwens :thumb:

Bronnen mogen hier niet besproken worden maar het spreekt voor zich dat er betrouwbare sites zijn en oplichters natuurlijk.

FANTASTISCH eerste bericht trouwens :thumb:

Lol Eens moet de eerste keer zijn. Bedankt voor je antwoord, en nu heb ik het idd gelezen in de regels van het forum.
Die had ik dus beter eerst kunnen lezen.:cool::headbang:
Sorry

Laatst bewerkt:
Je half waarde lijst is verouderd....

De formule voor de berekening van de snelheid van de verbinding vrijkomen op een bepaalde dag t is:

λ * N (t)
Waarbij λ de vervalconstante gelijk aan ln (2) / h , h zijnde de halfwaardetijd van de verbinding die in dagen; en N (t) is de halfwaardetijd van de vergelijking:

N (t) = n * e ^ (- t / λ)
Waarbij n is de oorspronkelijke dosis van de verbinding in mg en t wordt in dagen.

Terminale halfwaardetijden
  • Testosteron propionaat: 0,8 dagen
  • Testosteron Phenylpropionate: 1,5 dagen
  • Testosteron ISOCAPROAAT: 4,0 dagen
  • Testosteron Enanthate: 4,5 dagen
  • Testosteron Cypionate: 5,0 dagen
  • Testosteron Decanoate: 7,5 dagen
  • Testosteronundecanoaat: 20,9 dagen
  • Trenbolonacetaat: 1,0 dagen
  • Trenbolone Enanthate: 4,5 dagen
  • Masteron propionaat: 0,8 dagen
  • Masteron Enanthate: 4,5 dagen
  • Nandrolon Phenylpropionate: 1,5 dagen
  • Nandrolon Decanoate: 7,5 dagen
  • Equipoise: 14,0 dagen
  • Primobolan Oral: 5 uur
  • Primobolan Injecteerbare: 4,5 dagen
  • Halotestin: 7 uur
  • Anadrol: 14 uur
  • Dianabol: 5 uur
  • Turinabol: 16 uur
  • Winstrol Oral: 8 uur
  • Winstrol Injecteerbare: 1,0 dagen
  • Anavar: 10 uur
  • Superdrol: 10 uur
Deze halfwaardetijden zijn bij benadering en kunnen enigszins variëren, afhankelijk van de plaats van injectie, vervoerder olie, en andere factoren.

Opmerking: Een andere lijst halfwaardetijden vaak kopiëren en plakken op diverse locaties, beweren dat, bijvoorbeeld, de halfwaardetijd van de propionaat ester is 4,5 dagen en de halfwaardetijd van de enanthaat ester is 10,5 dagen. Deze lijst is onjuist, en is het gevolg van gebrekkige berekeningen vele jaren geleden.

Dit zijn idd heel andere halfwaardetijden!
Maakt idd niet zoveel uit als je per week injecteert. Maar wel interessant als je voor bloedonderzoek niet te hoog uit wil komen :)

@Cools , ik sta inmiddels vrij steady rond de 88kg dus heb het afgelopen jaar met jouw kuurtjes wel wat kilo's gepakt en voel me er vrij goed bij, thanks!!
maar ik wil toch over de 90 heen en als ik eens droog ga rond de 85kg overhouden, al ben ik met rond de 83 ook tevreden ;-) dus een nieuwe vraag;

2 keer per week NPP en testP zoals @Borstkas op di en vr is dus prima en dan beiden op 150 en 4weken voor een bulk en moet er mastP (kan 3 weken primo ook?) bij?
als je er 2x500hcg bij pakt de testP op 2x75?

ik moet naar het buitenland voor werk, daar kan ik prima focussen op sporten en ik kan er prima gear krijgen!
het meest waarschijnlijk is dat ik er 4 weken blijf, dan denk ik aan bovenstaande kuur.
het kan zijn dat ik tussendoor 2 weken ergens anders heen moet, met een prima gym, maar geen mogelijkheid tot gear, kan ik dan 2,5-3 weken op, 2 af en dan weer 2,5-3 weken op gaan en daarna netjes de nakuur doen?

@Cools

Om even terug te komen op de test deca tren mix :

6 weken 200/200/100 test deca tren
Met 40mg anavar 6 weken

Of 6 weken die mix met 200mg primo
En wk 1 tm 5 anavar 30mg

Is het dan wel min of meer in evenwicht ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.131
@Cools , ik sta inmiddels vrij steady rond de 88kg dus heb het afgelopen jaar met jouw kuurtjes wel wat kilo's gepakt en voel me er vrij goed bij, thanks!!
maar ik wil toch over de 90 heen en als ik eens droog ga rond de 85kg overhouden, al ben ik met rond de 83 ook tevreden ;-) dus een nieuwe vraag;

2 keer per week NPP en testP zoals @Borstkas op di en vr is dus prima en dan beiden op 150 en 4weken voor een bulk en moet er mastP (kan 3 weken primo ook?) bij?
als je er 2x500hcg bij pakt de testP op 2x75?

ik moet naar het buitenland voor werk, daar kan ik prima focussen op sporten en ik kan er prima gear krijgen!
het meest waarschijnlijk is dat ik er 4 weken blijf, dan denk ik aan bovenstaande kuur.
het kan zijn dat ik tussendoor 2 weken ergens anders heen moet, met een prima gym, maar geen mogelijkheid tot gear, kan ik dan 2,5-3 weken op, 2 af en dan weer 2,5-3 weken op gaan en daarna netjes de nakuur doen?

Je kan over de 90 gaan, maar daar ga je ook terug onder als je off bent als ik het goed heb. Bedoeling van mijn kuren is om zoveel mogelijk vast te houden zonder aas nadien. En er is een grens zonder aas aan wat je kan vasthouden.

• #7.132
Cools welke hormonen spelen allemaal mee mbt tot libido?

SHBG, Prolactine, Oestrogeen, Testosteron?

Cools welke hormonen spelen allemaal mee mbt tot libido?

SHBG, Prolactine, Oestrogeen, Testosteron?

Te diepe daling van oestrogeen, kijk uit met AI, kan ver oestrogeen verlagen.
Te hoge stIjging van oestrogeen, door aromatisatie te hoog E2
StIjging van SHBG, hiervoor is proviron geschikt, SHBG zal je vrije test binden, provi bind zich aan SHBG en zal voor meer vrije test zorgen.

In samen stack met een 19 nor kan prolactine stijgen en ook geeft dit libido problemen.
Best is om toch je oestrogeen te prikken en je SHBG

Hoi cools

Ik ga morgen op vanalles en nogwat bloedprikken omdat ik nogal ziek ben geworden maar nu heb ik eigenlijk altijd in mijn kuur verhoogde leverwaarden en verhoogde? Verlaagde? (Weet het even niet meer) creatinine, nierfunctie. Weet niet hoe ik deze vraag duidelijk genoeg kan stellen maar wat is de maximale waarde dat ik erbuiten mag zitten? Als de lever functie bijvoorbeeld 10mnol ernaast zit gaan bij de huisarts alle toeters en bellen af terwijl dit eigenlijk "normaal" is in een kuur (bij mij) . Zodra ik de kuur stop trekt altijd alles weer normaal. Vanaf welke waarde moet ik me zorgen gaan maken?

• #7.138
Hoi cools

Ik ga morgen op vanalles en nogwat bloedprikken omdat ik nogal ziek ben geworden maar nu heb ik eigenlijk altijd in mijn kuur verhoogde leverwaarden en verhoogde? Verlaagde? (Weet het even niet meer) creatinine, nierfunctie. Weet niet hoe ik deze vraag duidelijk genoeg kan stellen maar wat is de maximale waarde dat ik erbuiten mag zitten? Als de lever functie bijvoorbeeld 10mnol ernaast zit gaan bij de huisarts alle toeters en bellen af terwijl dit eigenlijk "normaal" is in een kuur (bij mij) . Zodra ik de kuur stop trekt altijd alles weer normaal. Vanaf welke waarde moet ik me zorgen gaan maken?

Hangt van alle waardes af. ALAT en ASAT stijging kan wijzen op verhoogde levercelschade (belasting lever), maar hoeft niet zo te zijn. Als gamma-GT gestegen is mag je zeker zijn. Bilirubine stijging wijst meestal op onvoldoende galaanmaak.

Maximale waarde is moeilijk te zeggen. Een stijging van ASAT is sowieso normaal tijdens een kuur en zelfs krachttraining. Als ALAT licht stijgt zou ik me ook weinig zorgen maken, maar als beiden boven de grens zitten en 1 een stuk hoger wijst meestal op schade (omkeerbaar gelukkig. Maar je kan ook net boven de grens zitten met beiden en een gamma-gt stijging hebben. Dus ALAT en ASAT hoeven niet heel hoog te zijn, eerder een combinatie van is belangrijk om te checken dan.

Als een te hoge gamma-gt waarde lang genoeg aanhoud kan je met permanente schade zitten na een tijdje. LDH, AF en bilirubine zijn dan meestal ook hoog.

Hangt van alle waardes af. ALAT en ASAT stijging kan wijzen op verhoogde levercelschade (belasting lever), maar hoeft niet zo te zijn. Als gamma-GT gestegen is mag je zeker zijn. Bilirubine stijging wijst meestal op onvoldoende galaanmaak.

Maximale waarde is moeilijk te zeggen. Een stijging van ASAT is sowieso normaal tijdens een kuur en zelfs krachttraining. Als ALAT licht stijgt zou ik me ook weinig zorgen maken, maar als beiden boven de grens zitten en 1 een stuk hoger wijst meestal op schade (omkeerbaar gelukkig. Maar je kan ook net boven de grens zitten met beiden en een gamma-gt stijging hebben. Dus ALAT en ASAT hoeven niet heel hoog te zijn, eerder een combinatie van is belangrijk om te checken dan.

Als een te hoge gamma-gt waarde lang genoeg aanhoud kan je met permanente schade zitten na een tijdje. LDH, AF en bilirubine zijn dan meestal ook hoog.

Bedankt voor je snelle reactie! Ben benieuwd wat de uitslag gaat zijn.. Heb een maand niet getraind maar krijg wel last van mijn schouder en rug (tussen schouderbladen, rechts boven) zonder dat ik er iets mee gedaan heb.. Heb zwarte drap gespuugd met donkerrood ertussen, leek op bloed. Ben vaak ziek met soms 2 dagen dat ik me goed voel. Urine is stuk donkerder dan normaal. Kon savonds niet slapen, werd snachts vaak wakker en vervolgens was ik om 05:00 klaar wakker. Smiddags viel ik weer in slaap. Was op een verjaardag waar ik 2 wijntjes had gedronken en eenmaal thuis kwamen deze er ook weer uit. Voel me nu een stuk beter en slaap de laatste dagen weer snel en lang maar wil me alsnog op alles laten testen en als het mogelijk is een echo van me schouder laten maken :o

• #7.140
Bedankt voor je snelle reactie! Ben benieuwd wat de uitslag gaat zijn.. Heb een maand niet getraind maar krijg wel last van mijn schouder en rug (tussen schouderbladen, rechts boven) zonder dat ik er iets mee gedaan heb.. Heb zwarte drap gespuugd met donkerrood ertussen, leek op bloed. Ben vaak ziek met soms 2 dagen dat ik me goed voel. Urine is stuk donkerder dan normaal. Kon savonds niet slapen, werd snachts vaak wakker en vervolgens was ik om 05:00 klaar wakker. Smiddags viel ik weer in slaap. Was op een verjaardag waar ik 2 wijntjes had gedronken en eenmaal thuis kwamen deze er ook weer uit. Voel me nu een stuk beter en slaap de laatste dagen weer snel en lang maar wil me alsnog op alles laten testen en als het mogelijk is een echo van me schouder laten maken :o

Nierwaardes en leverwaardes ben ik benieuwd naar. Maar je klachten wijzen wel op een belasting van 1 of beiden.

Terug
Naar boven