newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Hepatitis kan, maar meestal gaat dit gepaard met geelzucht (gele huid en erger stadium gele ogen door ophoping/slechte afvoer bilirubine). Maar kan ook zonder geelzucht. Omdat je al geelzucht hebt gehad en mogelijk een verminderde functie van de lever is de kans groter. Donkere urine en steken in je rechterzijn (gablaas) zijn symptomen. Hoef niet perse ontstoken te zijn.
De plaats van je nieren kan je bepalen door je handpalm in je zij te zetten net onder je ribben met de duim aan de voorkant en andere vinger op je rug. Je duim zit dan ook eigenlijk in je zij. Waar je vingertoppen eindigen zitten je nieren en zou je dan last kunnen hebben. Maar kan uitstralen en algemene klachten zijn buikpijn en lage rugpijn samen met donkere urine. Hoeft ook niet perse ontstoken te zijn voor de klachten.
Beiden kan, dus oppassen met je aas gebruik zou ik zeggen. Als je al geelzucht hebt gehad kan het dus zijn dat je lever nu gevoeliger is/slechter bepaalde stoffen verwerkt zoals aas en de klachten kan geven. Maar zoals ik al zei kan tren, zeker op die dosis de nieren ook belasten.
Artisjok hangt af van het extract, maar meestal is 3x/dag 1 pil voldoende.
Zal het eens in de gaten houden, houd voeding even in de gaten.
Zet deze week even niks en dan volgende week woensdag ofzo 250mg test en verder niets.
Als klachten niet erger worden en ik verlaag men aas naar minimum. Die 250 test dus. Kan ik het wel 14 dagen aan kijken toch? Dan is de bold en tren genoeg verlaagd dat het beter zou moeten worden indien het aan de aas ligt en ik niet gewoon iets met me darmen heb oid
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...s-pride/artichoke-standardized-extract-350mg/
Deze heb ik besteld.
Zal nog even toelichten waarom ik weet dat het niet men lever is. ; toen begon het met geen honger hebben, toen plas waar ik vlekken van in me boxers kreeg zo geel. Hele dag kon ik wel slapen. En paar dagen later die gele ogen en huid. Staat in men geheugen gegraveerd. En heb geen van die klachten
Laatst bewerkt: