AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.101
Mast prop volgens de nieuwe grafiek nog niet eens een dag halfwaarde tijd. Doe het nu om de dag is dus niet goed. Clen zie ik niet in de nieuwe grafiek. Die nog wel 36 uur? Grote verschillen overigens tussen die grafieken. Van 4.5 dag naar 0.8. Enanthate van 10 naar 4.5....

Om de dag voor mast prop is gewoon goed. Halfwaardetijd betekend dat de stof (hoogste piek in bloed) gewoon gehalveerd is na x aantal tijd.

• Like
Waarderingen: Boca
  • #7.102
Die nieuwe lijst halfwaardetijd is gemakt door dealers;-) dan gaat t gebruik omhoog en verkopen ze meer.... Lol grapje

Er hoeft niet meer gebruikt te worden aan de hand van de halfwaardetijden. De standaard methodes van injecteren om de zoveel dagen blijven voor alle stoffen gewoon hetzelfde.

@Cools Hoe snel zou die Red Maca moeten werken?

Ik heb het nu nu afgelopen week 3x gebruikt in 5-6 dagen (niet consequent dus) en merk dat ik nu al minder snel wakker wordt om te moeten pissen. Maar het zou ook kunnen komen omdat ik afgelopen week erg low carb zat en minder vocht vasthield (?)

Wat mij helpt is 4-6 uur voor je gaat slapen niet meer drinken
en ik slaap ipv 3-4 5-6 uur

Wat mij helpt is 4-6 uur voor je gaat slapen niet meer drinken
en ik slaap ipv 3-4 5-6 uur

Dat heb ik natuurlijk geprobeerd. Dat hielp niet bij mij. Als ik On ben dan moet ik altijd vaker naar de wc snachts of smorgens heel vroeg waardoor ik kortere nachtrust heb

siesta? :p

Ik heb er ook lang mee geworsteld, allerlei supps..maar geen resultaat--
-Wellicht dat je wat ouder wordt, met n lage test?
-Niet teveel prikkels voor het slapen
-slaapmeditatie

Kijk wat voor jouw werkt...

Laatst bewerkt:
Hey Cools, op buitenlandse fora lees ik soms dat ze tijdens hun nakuur proviron gebruiken. Er wordt daar dan beweerd dat dit niet onderdrukt en herstel niet belemmert.

Ik kwam ook al ug-labs tegen die pct-blends verkopen (clomid/nolva/provi).

Wat is jouw mening hierover? Kan provi tijdens pct of niet?

Bedankt alweer :)

siesta? :p

Ik heb er ook lang mee geworsteld, allerlei supps..maar geen resultaat--
-Wellicht dat je wat ouder wordt, met n lage test?
-Niet teveel prikkels voor het slapen
-slaapmeditatie

Kijk wat voor jouw werkt...

Het is echt de AAS gebruik. Als ik Off ben heb ik nergens last van.

Op zich slaap ik genoeg hoor maar het zou wat langer zijn als ik niet hoefde te pissen

• #7.110
Hey Cools, op buitenlandse fora lees ik soms dat ze tijdens hun nakuur proviron gebruiken. Er wordt daar dan beweerd dat dit niet onderdrukt en herstel niet belemmert.

Ik kwam ook al ug-labs tegen die pct-blends verkopen (clomid/nolva/provi).

Wat is jouw mening hierover? Kan provi tijdens pct of niet?

Bedankt alweer :)

Provi onderdrukt ook gewoon net zoals elke aas, alleen is dit met een a minder (zonder de anabole werking).

Cools, ben 7kg bijgekomen met 250test-200mg masteron en 2x500iu hcg.

Nu ben ik vandaag met nakuur begonnen clomid 100mg. Ik heb zondag nog een hcg injectie gehad. Nu ga ik komende zaterdag naar een feest waar ik xtc wil gebruiken (hele kuur niet gedronken of gebruikt) met mate. Kan dit mijn herstel beinvloeden ? Zou het misschien verstandig zijn om die zondag nog een keer een hcg injectie te plaatsen ?

Ga je nou aan Cools toestemming vragen om xtc te gebruiken? oh ja met mate...

Nu ben ik vandaag met nakuur begonnen clomid 100mg. Ik heb zondag nog een hcg injectie gehad. Nu ga ik komende zaterdag naar een feest waar ik xtc wil gebruiken (hele kuur niet gedronken of gebruikt) met mate. Kan dit mijn herstel beinvloeden ? Zou het misschien verstandig zijn om die zondag nog een keer een hcg injectie te plaatsen ?
Waarom 100mg Clomid? Gewoon zorgen dat je van te voren goed eet. Op het festival zelf ook eea in je mik douwen en naderhand weer vreten. Gewoon zorgen dat je aan je cals komt.. En de daaropvolgende dagen natuurlijk niet verneuken door je paar dagen aanhoudende onderdrukte eetlust.

Cools ik ben begonnen met NPP op 150mg.

Nu wordt NPP vaak eod of e3d gezet. Kan ik het ook gewoon op dinsdag en vrijdag houden? Op deze dagen zet ik test mast, zou een stuk gemakkelijker zijn als ik alles samen kan zetten.

• #7.115

Nooit meer dan 50mg clomid als je graag nachtzicht hebt tijdens en geen vlekjes wil zien nadien. Kan je oog ernstig van beschadigen. Meer heeft ook geen nut als doeleinde eigen test te stimuleren na kuur. Zelfs 25mg is voldoende hiervoor en aan te raden als je langer dan 2 weken neemt.

Ook 4 dagen wachten na je laatste hcg inject, eerder heeft geen nut.

xtc raad ik niet aan :p Even wachten tot je nakuur afgelopen is en dan nog eventjes tot je hersteld bent.

• #7.116
Cools ik ben begonnen met NPP op 150mg.

Nu wordt NPP vaak eod of e3d gezet. Kan ik het ook gewoon op dinsdag en vrijdag houden? Op deze dagen zet ik test mast, zou een stuk gemakkelijker zijn als ik alles samen kan zetten.

Dinsdag en vrijdag kan perfect.

Nooit meer dan 50mg clomid als je graag nachtzicht hebt tijdens en geen vlekjes wil zien nadien. Kan je oog ernstig van beschadigen. Meer heeft ook geen nut als doeleinde eigen test te stimuleren na kuur. Zelfs 25mg is voldoende hiervoor en aan te raden als je langer dan 2 weken neemt.

Ook 4 dagen wachten na je laatste hcg inject, eerder heeft geen nut.

xtc raad ik niet aan :p Even wachten tot je nakuur afgelopen is en dan nog eventjes tot je hersteld bent.
Haha oke dan maar nog even volhouden :p
Bedankt. Clomid 4 weken 25mg ? Want in begin post staat wel clomid maar niet precies hoelang en hoeveel.

• #7.118
Haha oke dan maar nog even volhouden :p
Bedankt. Clomid 4 weken 25mg ? Want in begin post staat wel clomid maar niet precies hoelang en hoeveel.

3 tot 4 weken 25mg. Beginpost staat inderdaad alleen van 50mg dosissen, binnenkort eens aanvullen.

• #7.120
Oke mooizo. Lees dat het niet zou kunnen ivm de halfwaardentijd en onstabiele bloedwaarden. Maar dit zijn enkel onderbouwingen van leden op us fora.

Maar moet dus geen probleem zijn? :)

Je kan makkelijk tot 4 dagen rekken, ik raad altijd 3 aan bij NPP.

Terug
Naar boven