Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

20 is goed, 10 zou zelfs al genoeg zijn maar ik raad altijd 20 aan

Wanneer te beginnen met de kuur hangt van de lengte, middelen en dosering van je bulk kuur af (herstel).

In dit geval:
1-5 test-e 300mg
6-8 test-e 500mg
pct: 3 weken clomid 25mg

Ben ook wel benieuwd hoe lang na de pct je aanraadt te wachten met cutten voor de 250test/250primo kuur. Het is dus zo des te zwaarder de kuur des te langer je dient te wachten met cutten?

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je eigen test productie weer herstelt is na de 250test/250primo kuur? (laten we zeggen 95% wat van het voor de kuur was)

Alvast bedankt voor je tijd!

Edit: niet helemaal duidelijk maar ik heb het hier dus over cutten zonder AAS.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.266
In dit geval:
1-5 test-e 300mg
6-8 test-e 500mg
pct: 3 weken clomid 25mg

Ben ook wel benieuwd hoe lang na de pct je aanraadt te wachten met cutten voor de 250test/250primo kuur. Het is dus zo des te zwaarder de kuur des te langer je dient te wachten met cutten?

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je eigen test productie weer herstelt is na de 250test/250primo kuur? (laten we zeggen 95% wat van het voor de kuur was)

Alvast bedankt voor je tijd!

Edit: niet helemaal duidelijk maar ik heb het hier dus over cutten zonder AAS.

Cutten zou ik na een kuur als deze 2 maanden minimum mee wachten vanaf de nakuur.

Je volgende kuur zou ik 4 maanden erna beginnen.

Het is niet omdat je zwaarder kuurt langer moet wachten voor te cutten, wel voor je volgende kuur.

Tijd van herstel bij test-primo kuur is ongeveer 3 maanden.

Ik ben nu 10 maanden on maar begin me enorm vermoeid te voelen (test deca nu). Is het verstandig om nu een cruise in te gaan?

Ik ben nu 10 maanden on maar begin me enorm vermoeid te voelen (test deca nu). Is het verstandig om nu een cruise in te gaan?

Ik ben ook wel benieuwd waar vermoeidheid vandaan komt tijdens langere kuren en wat er aan te doen is. Komt dit door verhoogde leverwaardes?

Edit: Dubbele post

• #7.271
Ik ben ook wel benieuwd waar vermoeidheid vandaan komt tijdens langere kuren en wat er aan te doen is. Komt dit door verhoogde leverwaardes?

Vermoedelijk effect op schildklier(hormonen), maar kan ook aan een hoop andere hormonen liggen of organen inderdaad.

Cools,

Nog een vraagje, namelijk: Ik heb nu 14 weken tren/test erop zitten en ben nu 1 week gestopt met de kuur. In mijn laatste week kreeg ik ineens achter beide tepels kleine bobbeltjes achter mijn tepel (ter grootte van een mini erwt). Is het slim om nu al 20mg nolva te pakken, of nog een week te wachten op de PCT?

Is er overigens nog een kans dat deze kleine bobbeltjes verdwijnen?

Cools, (Ik blijf maar vragen :$)

Even terugkomend op deze vraag. Ik zit nu in week 1 van mijn PCT en heb ook erg last van puffy nipples, is dit normaal?

En hoelang duurt het meestal tot gyno, als het wegtrekt, wegtrekt? Moet ik dan denken aan dagen, weken of maanden?

Thanks!!!

Die 325 is de 200mg test p (maar bevat meer actieve stof, dus eigenlijk kom je nog hoger uit) en 500iu hcg 2x/week (gelijk aan 125mg test e/week). 200mg primo/week kan net voldoende zijn als tegenhanger, maar ik zou test p om zeker te zijn op 75mg 2x/week zetten dan. Zeker omdat je er 200mg NPP bij zet.

Hcg is eigenlijk niet nodig bij 4 en 6 weken, behalve als je heel gevoelig bent aan onderdrukking (snel en sterk krimpen teelballen). Ik zou zelfde doseringen aanhouden bij 4 weken. Herstel is beter en je kan dus sneller weer kuren.

De HCG is nog twijfelachtig, of ik het ga gebruiken en of ik het uberhaupt ga gebruiken. als ik het niet ga gebruiken, kan ik de testp op 200-300 zetten?

Cools, ben sinds vorige week donderdag begonnen met test/primo 250/250 kuur 6weken.

Laatste inject zou 25augustus moeten zijn.Nu ga ik onverwachts de 12e september tot 22 september op reis naar Griekenland en weet niet goed of ik clomid mee kan pakken.

Is het te doen om de kuur 2 weken door te trekken en na de vakantie met clomid te beginnen? Ik kan niet aan hcg komen... Weet niet of 8weken nog te doen is zonder hcg?

• #7.278
Cools, (Ik blijf maar vragen :$)

Even terugkomend op deze vraag. Ik zit nu in week 1 van mijn PCT en heb ook erg last van puffy nipples, is dit normaal?

En hoelang duurt het meestal tot gyno, als het wegtrekt, wegtrekt? Moet ik dan denken aan dagen, weken of maanden?

Thanks!!!

Dat is spijtig genoeg vrij voorkomend na tren. Trekt meestal weg na x aantal tijd, hangt van teveel factoren af om juist te zeggen hoeveel tijd.

• #7.279
  • #7.280
Cools, ben sinds vorige week donderdag begonnen met test/primo 250/250 kuur 6weken.

Laatste inject zou 25augustus moeten zijn.Nu ga ik onverwachts de 12e september tot 22 september op reis naar Griekenland en weet niet goed of ik clomid mee kan pakken.

Is het te doen om de kuur 2 weken door te trekken en na de vakantie met clomid te beginnen? Ik kan niet aan hcg komen... Weet niet of 8weken nog te doen is zonder hcg?

Dan zou je op de 12de een injectie moeten zetten, dan kan het. 2 weken extra kan, gewoon iets langere nakuur. Zou 3 weken 25mg clomid doen dan.

Terug
Naar boven